דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד בוחרים חברת איחסון אתרים? 

מאת    [ 02/02/2007 ]

מילים במאמר: 385   [ נצפה 4202 פעמים ]

בניתם אתר? הגיע השלב שאתם צריכים להוציא את האתר לאוויר אבל מה? אתם לא יודעים באיזו חברת איכסון מכל חברות האחסון הקימות לבחור.

מה תמצאו בעיקר אצל רוב ספקיות האחסון?
 כל ספקית איחסון אתרים תציע לכם מבחר חבילות איכסון שבכל חבילה השוני הוא גודל שטח האחסון , תעבורה חודשית , הגבלה בכמות מסדי הנתונים וכמובן ישנהם חברות המקציבים מספר מצומצם של תיבות דואר אלקטרוני. כמו כן הבדל נוסף הוא של מערכת ההפעלה הרצה על שרתי חברת האיכסון ישנהם שני סוגי מערכות הפעלה והם : Linux שעליו ניתן להריץ את כל הקבצים הקיימים ( PHP , HTML וכו'.. ) מלבד ASP ושרת Win תומך בכל השפות כמו שרת לינוקס אך בנוסף בשפת התכנות ASP. הבדל נוסף הוא במחירים ספקיות איכסון אשר מריצות את שרתי האיחסון שלהם על גבי שרת וינדאוס נואגים לגבות תשלום גבוהה מאשר חברות המריצות שרתי איכסון על גבי מערכת הפעלה מסוג לינוקס.
אז מהו ההבדל העיקרי בין רוב החברות האיכסון? - מחיר ! - מערכת הפעלה - איכות השרת - מפרט טכני של השרת אז במידה ואתם בעלי אתר שבנוי בשפת ASP אתם תוכלו אך ורק להתאכסן על גבי שרתים בהם מורצת מערכת וינדאוס וכך גם המחיר יקר יותר במידה ואתם בעלי אתר הבנוי בכל שפת תיכנות אחרת אתם יכולים להירגע לאחסן את אתרכם על גבי שרת לינוקס המחיר זול וכך שלא יצא מצב שתוציאו כסף רב על כך. דבר נוסף שמשחק פה הוא איכות השרת ישנהם חברות איכסון המספקות את האיכסונים שלהם על גבי שרתי איכסון חלשים אשרק לא יכולים לאחזיק מעמד ויכולים ליפול ולפגוע באתרכם בצורה משמעותית על ידי כך שלא יהיו זמינים ותאבדו את הלקוחות שלכם בעקבות זאת ! אז חשוב לבחור חברה אשר שרתיה הם שרתים חזקים ( פנטים 4 ומעלה ! ) וספקיות איכסון אשר מתחייבים להחזר כספי במידה ולא תיהיו מרוצים כך שלא תצאו בהפסדים .
אז לסיכום ביחרו את החברה אשר מתאימה לכם אם אתם בעלי אתר הבנוי בASP אתם יכולים להתאכסן אך ורק על גבי שרתי וינדאוס וכך גם המחיר בהתאם אם אתם בעלי אתר הבנוי בכל שפה אחרת התאחסנו על שרתי לינוקס יותר זול לעומת שרת וינדאוס. ביחרו בחברה בעלת שרתים עמידים ביחרו בספקית אשר תתחיב בהחזר כספי של לפחות 14 יום מיום התשלום.
 לפני שאתם קופצים על ההצעה הראשונה שתראו באינטרנט יש כמה שיקולים שאתם צריכים שיקולים שדנו עליהם כך אחרי שתסקרו כמה חברות ובמידה ותגיע לתוצאה שההבדל היחיד בהם הוא המחיר לכו על החברה עם הצעת המחיר הזולה ביותר !

בסטפוינט - ספקית שירותי אינטרנט
www.BestPoint.co.il
איחסון אתרים החל מ - 19 שקלים.





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב