דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


העצמה אישית ומקצועית, אך הן קשורות זו בזו 

מאת    [ 21/04/2010 ]

מילים במאמר: 561   [ נצפה 4394 פעמים ]

כאשר אנו מדברים על העצמה, יש מי שעושה הפרדה בין העצמה אישית למקצועית, אך אם נתבונן לעומק על הדברים, נבין שאין אחד בלי השני. על מנת להצליח מבחינה עסקית, אנו זקוקים לרבדים הקיימים בהעצמה אישית כמו ביטחון ביכולות שלנו, יכולת להעז ולשנות ועוד. איך העצמה אישית ומקצועית מפרות זו את זו, הכול מתחיל באדם ובתפיסה שלו את חייו.

כמה פעמים שמעתם את המשפט "האדם הזה הצליח מבחינה מקצועית בגלל מי שהוא".
הרבה פעמים תכונות אופי אישיות, יכולת להתמודד ולנתח מצבים מסוימים בצורה מסוימת, מהווים מרכיב חשוב בהצלחה העסקית שלנו , כך שהמודעות העצמית שלנו תורמת להעצמה מקצועית.

מה זו בעצם העצמה אישית. העצמה אישית היא היכולת שלנו להוציא מעצמנו את המיטב, לפי אמת המידה האישית שלנו, כאשר העצמה אישית מובילה להגשמה עצמית ומימוש פוטנציאל.

עכשיו חשבו על העצמה אישית ומקצועית, האם היא מנוגדת, לחלוטין לא. על מנת להגיע להגשמה עסקית, כלומר לעמוד ביעדים שהצבתי לעצמי מבחינה תעסוקתית, לממש את מלוא הפוטנציאל שלי ולהיות מאושר בעיסוק שלי, אני חייב העצמה אישית. אין דבר מתקיים ללא השני.

העצמה אישית ומקצועית פרושה להציב לעצמי יעדים ולהכיר במכשולים המעכבים אותי, הן מבחינה אישית וכתוצאה מכן, גם מבחינה מקצועית.

כל אחד מאיתנו רוצה להצליח בתחומו, להגיע להישגים מקצועיים, להרוויח הרבה כסף, לזכות בהכרה, פרסום ותהילה. האם אני מוכן לעשות את הדרך או שאני נותן לפחד לנהל את חיי?
חלקים גדולים מחיינו מושפעים מהדרך שבה אנו תופסים את עצמו ואת מה שמסביב, אנשים ללא העצמה אישית, אשר אינם מוכנים ללכת את האקסטרא מייל , תמיד יספקו לעצמם תירוצים. אין לי זמן, אין לי משאבים, אין לי כוח, אני לא מוכשר מספיק.  והתוצאה, אותם אנשים יישארו מאחור גם מבחינה מקצועית.

מי כן יצליח להגיע להגשמה מקצועית, אותם אנשים אשר יבואו ממקום של יש ולא ממקום של אין. ממקום של העצמה ולא ממקום של הקמה. העצמה אישית ומקצועית מתחילה ביכולת שלך להביט על החיים שלך כמכלול, להבין מה מעכב אותך מבחינה אישית וכתוצאה מכך גם מבחינה מקצועית .

הצבת יעדים, ניתוח מכשולים, העזה, לקיחת סיכונים, כל אחד מהמרכיבים הללו בונה העצמה אישית ומקצועית כך שהאדם הפועל משקף את ההצלחה העסקית שלו, קודם כל באדם שהוא, כך שההצלחה העסקית מתחילה בהבנה מי אתה ואיך אתה יכול לשפר את חייך על מנת להצליח.

העצמה אישית ומקצועית קשורות זו בזו ולא פחות חשוב, משקפות זו את זו. אדם אשר שואף להגיע להגשמה עצמית ומוכן להתבונן ולהתמודד עם המעכבים שלו, יש לו את הכלים להגשים עצמו מבחינה מקצועית, להעצים ביצועים עסקיים ולהגיע ליותר, רק מעצם היותו אדם מודע, כי כשאתה פועל מתוך מה שמתאים למערך הערכים ורצונות שלך, אתה תמיד מחליט נכון. חשוב לזכור כי הגשמה אישית ומקצועית מתחילה בצעד אחד אישי שאתה עושה לעצמך ומשם... השמיים הם הגבול.

 

 

 

 

  רוני זוהר "עם מחשבות כן הולכים למכולת" מדריכה להעצמה והגשמה אישית ועסקית פיתוח / גילוי  היכולת להרוויח ולהצליח בואו לקבל כלים איך לשלב בין תודעה חיובית למעשים בשטח.  http://www.ronizohar.com/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב