דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מספרת כלבים 

מאת    [ 21/04/2010 ]

מילים במאמר: 415   [ נצפה 2390 פעמים ]

מספרת כלבים ניידת

תספורת כלבים זה דבר חשוב ביותר הן עבור הכלבים והן עבור הבעלים שלהם. הכלבים נהנים מזה שלא חם להם, והבעלים לא סובלים מהנשירה של הכלבים. פרט לכך, זו הדרך הטובה ביותר לדאוג לניקיונו של הכלב שלכם. תספורת עושים כמובן במספרת כלבים, הבעיה היא שהכלבים אינם טיפשים, והם לא אוהבים ללכת למספרת כלבים. בדרך כלל צריך להביא אותם לשם ברכב, וזה לא נוח, לא לבעל הכלב ולא לכלב עצמו, שבמרבית המקרים צופה מה הולכים לעשות לו, ומתחיל להתפרע. פרט לכך, לקחת את הכלב למספרת כלבים זה לא מעט זמן, ולא כולם מחזיקים רכב, מה שמסבך עוד יותר את כל המצב. החדשות הטובות הן שלא צריך ללכת למספרת כלבים, אנחנו נגיע עד אליכם עם מספרת כלבים ניידת שלנו. ספא-דוג מספקת שירותי תספורת כלבים באמצעות מספרת כלבים ניידת בקרבת מקום המגורים שלכם.

מתברר שמספרת כלבים ניידת זה המצאה גאונית ממש, היות ולא צריך להעביר את הכלב למרחקים גדולים, הוא ממושמע יותר במהלך התספורת. אנו מבצעים לא רק את התספורת אלא ממש מארגנים יום כיף לכלב שלכם. הכלב מקבל גם אמבטיה מפנקת. בטח חלקכם מרימים עכשיו גבה, כי חלקם הגדול של הכלבים ממש שונאים מקלחת. הסוד שלנו במספרת כלבים ניידת הוא שאנו יודעים להתאים גישה נכונה לכל כלב כדי לעשות לו אמבטיה. כמובן גזיזת ציפורניים זה חלק מהטיפול שמעניקה מספרת כלבים ניידת. הרבה לכלוך נכנס מתמת לציפורניים, אז מדי פעם צריך לדאוג לחידושם של ציפורני הכלבים.

מספרת כלבים ניידת מספקת שירותי תספורת גם לחתולים. החתולים שזקוקים לטיפול זה במיוחד הם החתולים הפרסיים שסובלים מחום עד כדי כך, שהאופי שלהם משתנה בחודשי הקיץ. הם הופכים להיות אפתיים כמעט לחלוטין. הבעיה עם תספורת חתולים היא שהיא מתבצעת בדרך כלל בהרדמה מלאה של החתול, שכן שום חתול לא ייתן לאדם זר להתקרב אליו, ועוד עם מכשיר בלתי מזוהה. בעלי החתולים הפרסיים נמנעים הרבה פעמים מתספורות לחתול בגלל ההרדמה, המזיקה לבריאות החיה שלהם. העובדים שלנו במספרת כלבים ניידת בעלי ידע ומומחיות גבוהים מאוד, ולכן מסוגלים לבצע את הטיפול ללא טשטוש.

יש בעלי כלבים וחתולים החוששים מתספורת כי הם פוחדים שהספר יגרום לפצעים ולזיהומים לחיה שלהם. אין לכם מה לחשוש ממצבים כאלה כשאתם מביאים את החיה שלכם לטיפול במספרת כלבים ניידת מקצועית. יש לציין שבמספרת כלבים אין וטרינר וזה דבר שונה. ספר כלבים אינו אמור להיות וטרינר.

חדשות טובות נוספות הן שבמפרת כלבים ניידת תוכלו למצוא הרבה מעבר לתספורות ופינוקים לחיות שלכם, אלא גם את המוצרים שחסר לכם בשביל החיה שלכם, בין אם זה מזון או טיפול נגד פרעושים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב