דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחירת סגנון שמלת כלה נכון - חלק ב' 

מאת    [ 20/04/2010 ]

מילים במאמר: 651   [ נצפה 3476 פעמים ]

סגנון שמלה: אימפריה

סגנון אימפריה מוגדר על ידי קו המותניים העילי שיושב ממש מתחת לחזה, מנקודה זאת השמלה זורמת אל השוליים. סגנון זה בדרך כלל מגיע עם קו צוואר מרובע ורצועות או שרוולים רחבים. כמו קו-A, סגנון האימפריה מאוד מגוון ויכול להכיל מגוון רחב של טקסיות.

אפשרויות: מאחר וסגנון האימפריה מוגדר בעיקר על ידי המיקום של קו המותניים, יש אפשרויות עיצוב רבות אחרות אשר תורמות למראה הכללי של השמלה. אורך השרוול יכול לנוע מארוך, שרוולי פעמון לחתונת חורף בסגנון הרנסאנס, אל מלוטש, חסר שרוולים לחתונה קיצית תחת כיפת השמיים. סגנון החצאית הוא עוד משתנה חשוב בסגנון זה, החצאית יכולה לרחף בחופשיות או בהתאם לקווי המתאר של גופך, הכול בהתאם לצללית שברצונך ליצור.בדים קלילים הם המתאימים ביותר לסגנון זה משום שהם מאפשרים לתנועה לזרום יותר מקו המותניים. שכבות שיפון על בד בסיס יצרו אפקט רומנטי. תחרה היא עוד בחירה נהדרת עבור הסגנון הזה, זה יכול להוסיף מרקם ופירוט לעיצוב פשוט. שמלות כלה בסגנון זה גם מושלמות לניגוד של שני בדים, כגון הצמדת מחוך עם רקמת זהב מפורטת עם חצאית סאטן פשוטה.

דברים לשקול: בעוד ששמלה בסגנון אימפריה תתאים היטב לכל סוגי הגזרות, זה מתאים במיוחד עבור אלה עם חזה קטן יותר כיוון שהוא שואב את תשומת הלב אל הקו צוואר ויוצר הגדרה של האזור. הדגשה וקישוטי בד, כגון שרוולים או קישוט עדין של חרוזים, תסייע למשוך תשומת לב אל החזה וקו הצוואר שלך ותיצור אשליה של חזה מלא יותר. למרבה הפלא, סגנון שמלות זה יכול לעבוד גם הפוך כדי להסתיר חזה גדול על ידי שליטה ומזעור גודל השדיים בשל הקו צוואר המסורתי המרובע של השמלה. בניגוד לקווי צוואר אחרים הנוטים להדגיש את אזור החזה, כמו קו צוואר הכף או קו צוואר V, הקו צוואר המרובע בסגנון זה מצליח לכסות חזה גדול בצניעות.סגנון אימפריה גם אידיאלי עבור הסתרת אזורי גוף בעייתיים, כגון טורסו ארוך, רגליים קצרות, או דמות בצורת אגס. מכיוון שסגנון השמלה זורם מקו החזה, זה יכול בקלות להשאיר את האזורים האלה מוגדרים. סגנון זה גם אידיאלי עבור כלות אשר בהריון בגלל שאווריריות השמלה יכולה להתאים גם לבטן גדלה.

סגנון שמלה: עמוד

לסגנון זה יש צורה צרה הזורמת ישר למטה מן הצוואר אל השוליים. סגנון זה, נוטה לחבק ולהראות את הגוף ואת כל הקימורים שלך. הסגנון המתאים לכל סוגי החתונות, במיוחד לאירועים לא רשמיים על החוף או אירועים אינטימיים בערב באולם אירועים.

אפשרויות: בשל הפשטות של סגנון העמוד, יש הרבה דרכים לשנות את המראה הכללי של השמלה. ערבוב צורות קווי צוואר שונים ואורכי שרוול, תיצור מגוון של מבטים שונים סביב החתך הבסיסי של השמלה. שמלת סטרפלס תיראה סקסית ואלגנטית,כאשר שמלה עם קו צוואר סירה ארוך ושרוולי פעמון תיראה יותר רומנטית ושובבה.צללית הסגנון פועלת היטב עם חצאיות באורכים שונים. המראה הקלאסי בקושי מגרד את הרצפה, אבל את יכולה להחליף אותו עם חצאית באורך הברך לשמלה שובבה יותר או להוסיף שובל ארוך לסגנון מסורתי יותר בחורף. בגלל הפשטות של הסגנון, אורך השמלה יכול להוסיף אופי טקסי ואישיות לשמלתך.גורם עיקרי נוסף בבניית שמלות ערב או כלה בסגנון זה הוא הבד. שינוי פשוט בבד השמלה יכול לקחת אותה משמלה צמודה  ועד כדי הצהרה דרמטית. אם את מעדיפה שמלה עם כתפיות, את צריכה ללכת לחפש בדים שיכולים לזרום בקלות מעל קווי המתאר של הגוף שלך, כמו משי וסאטן קל. בדים כבדים יותר יכולים לשמור על הצורה וייתנו לשמלה קווי מתאר מוגדרים כי יעמדו בתנועה.

דברים לשקול: בדומה לסגנון בתולת הים, סגנון זה מתאים ביותר לנשים צרות ורזות, גם אם הן נמוכות או גבוהות. האופי המאריך של עיצוב זה יעזור לכלות נמוכות להופיע כגבוהות. עם זאת, סגנון שמלת העמוד לא מאפשר הרבה מקום מסתור לתחומים הבעייתיים, כגון חלק תחתון גדול יותר. זה יכול להסתיר פגמים קלים אם תבחרי צורה של הסגנון שמובנה להישאר במקום, אבל הסגנון הצמוד לא יהיה סלחני. כמו כן, נשים בעלות צורה מרובעת שאין להן קימורים טבעיים צריכות לשקול הדגשה של קו המותניים עם מחוך או חגורה נפרדת כדי ליצור אשליה של מותניים מוגדרות.

היזהרו: סגנון צמוד גוף כגון סגנון העמוד יכולה להגביל את התנועה שלך, כולל היכולת לשבת בנוחות או לרקוד כפי שהיית רוצה ביום הגדול שלך. אם את רוצה שמלה מורכבת יותר, ייתכן כי יש לשקול לעשות קפלים או איסוף מאחור שיאפשרו לך לנוע בחופשיות רבה יותר.

 

 

 


כותב המאמר הינו מנכ"ל של מיי דרסס - יבוא שמלות כלה וערב בעיצוב אישי


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב