דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דלתות מעץ מלא, חרש עץ 

מאת    [ 19/04/2010 ]

מילים במאמר: 475   [ נצפה 4940 פעמים ]

עוד בטרם כניסתך למעונך אתה ניצב בפני דלת כניסה. דלתות הן שער, הן פתח, הן מחביאות מאחוריהן בית, חדר, משרד או חנות. כיצד היית רוצה שתיזכר הכניסה לביתך? האם אתה מעוניין כי האורחים שלך יתפעלו מביתך בעודם עומדים על מפתנו? מה יפה יותר ומה בטוח יותר - דלתות עץ או דלתות מתכת? דלתות מעוצבות או דלתות פשוטות? הבחירה איננה פשוטה. רבים אוהבים דלתות עץ או דלתות מעץ מלא, מדוע?

דלתות עץ יכולות לשמש גם כדלת כניסה וגם כדלת פנימית לחדרי הבית. דלת כניסה צריכה להיות דלת מאסיבית, חזקה ועמידה, וכן חסינה מפני פריצה. כאשר מדובר בדלת כניסה בבית פרטי, חשיבות חוסנה וחוזקה של הדלת הינו חשוב כפליים כיוון שהדלת חשופה לנזקי מזג אוויר כגון חום, רוחות, גשם וכד'.

אם כך, האם דלתות עץ יכולות בכלל לשמש כדלת כניסה? התשובה היא בהחלט כן. דלתות מעץ מלא הן המומלצות ביותר לדלת כניסה. דלת מעץ מלא עשויה כולה מעץ ולכן היא מאסיבית וחזקה. בנוסף, כיום הטכנולוגיות בתחום דלתות עץ מאפשרות ליצור דלתות מעץ מלא העמידות בפני נזקי מזג אוויר, בטוחות וחזקות, אשר ניתן להתקין להן מנעול רב בריח נגד פריצות ואף חסינות אש ועמידות בפני שריפות!

למעשה, ישנן סוגים שונים של דלתות עץ. ישנן דלתות עץ חלולות (שני לוחות עץ דקים ובתוכם חלל), דלתות המלאות במילוי פלקסבורד (תערובת של שבבי עץ עם חומרים שונים) או דלתות העשויות מעץ מלא. אם ברצונכם כניסה מרשימה, מעבר לצד הבטיחותי, כדאי לבחור בדלת הבנויה עם עץ מלא. היא אמנם יקרה יותר אך, כאמור, גם עמידה וחזקה יותר ובעלת בידוד טוב: כלומר מבודדת את הקור והחום שבחוץ. בנוסף, דלת מעץ מלא, יכולה להיות מעוצבת ויפה יותר, ומי מאיתנו אינו רוצה כניסה מהודרת ויוקרתית לביתו?

דלתות עץ, בייחוד דלתות מעץ מלא הן דלתות המשרות אוירה חמימה וביתית. דלתות מעוצבות מעץ מלא יכולות להשרות אווירה ביתי לצד יוקרה ומודרניזציה. מסיבה זו בוחרים אנשים רבים להתקין דלת מעץ מלא בכניסה לביתם.

כאשר מדובר בדלתות פנימיות, כלומר דלתות המשמשות כדלתות בתוך חדרי הבית, ניתן לבחור בדלתות חזקות פחות אבל גם פה כדאי להתחשב באיכות החומר. דלתות עץ איכותיות יחזיקו מעמד זמן רב יותר ויעניקו תחושה ביתית בתוך ביתכם. גם כאן ניתן לבחור בדלתות עץ פשוטות או בדלתות מעץ מלא, הכול תלוי באופי ובתקציב שעומד לרשותכם.

בבואכם לבנות או לשפץ בית או דירה, הדלתות הן חלק חשוב בעיצובו. דלתות עץ הן המומלצות ביותר כאשר מדובר בעיצוב של בית בו מתגוררים אנשים. דלתות מעץ מלא הן יקרות אך איכותיות יותר. דלתות עץ או דלתות מעץ מלא הן הבחירה שלכם כמובן, רק אל תשכחו לקחת את כל המשתנים בחשבון, והעיקר שתהיה כניסה נעימה!

  חרש עץ, מעצבים בעץ.  דלתות כניסה, דלתות עץ, דלתות מעוצבות,  איכות ברמה אחרת http://www.h-e.co.il/ בואו לבקר באולם התצוגה שלנו 8722333-04 04-8722333




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב