דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אנגלית עסקית - עד כמה חשוב ללמוד אנגלית עסקית? האם אנגלית עסקית נחוצה בכל מגזר עסקי ? 

מאת    [ 19/04/2010 ]

מילים במאמר: 412   [ נצפה 2357 פעמים ]

אנגלית עסקית כך נהוג לחשוב הינה כלי חשוב מאוד בהתנהלות במגזר העסקי. יחד עם זאת חשוב להדגיש כי רמת האנגלית העסקית  הנדרשת מעורך דין מסחרי שלו לקוחות בינלאומיים, שונה מרמת אנגלית עסקית הנדרשת מאיש מכירות או סוכן המתכתב ונמצא בקשר עם נציג קשר בסין.

חשוב לזכור כי גם עם אנגלית בסיסית ניתן לתקשר עם צד המצוי בחו"ל בקשר לרצונות ולתנאים המסחריים. אך רמה זו של אנגלית עסקית לא מספיקה במקרה של נותן שרותים כמו עורך דין או רו"ח - שאז הלקוח מצפה לרמה גבוהה יותר של אנגלית עסקית.

מנסיון של שנים בתחום העסקי נראה כי כל אחד מאמץ לעצמו שיטת ניסוח אנגלית עסקית משלו, על פי נסיונו האישי מתכתובות שקיבל מחו"ל על פי תחום עיסוקו הספציפי.

פעמים רבות יש להודות כל אחד יכול קצת לזהות רמה גבוהה של אנגלית עסקית במכתב במייל או בפקס שהתקבל מחו"ל. הדרך הטובה ביותר היא להסתכל וללמוד את תחיליות וסיומות הפסקאות והמסמך כולו. ישנם משפטי פתיחה מאוד מקובלים וסיומות שונות המקובלות במגזר העסקי - ובמיוחד לכתיבת מכתב. יש להשתמש במשפטים קצרים, והכי חשוב באנגלית עסקית לא לנסות להיות חכמים מידי או לנסות להמציא אוצר מילים שנכון לתקופת שייקספיר, כפי שנכון פעמים רבות בקורסים ללימוד אנגלית עסקית.

בשל חוסר הידע המקובל בקרב דוברי העברית המתאמצים לדבר ולכתוב אנגלית כמוהם...צריך לזכור כי עם התפתחות הכלכלה העולמית והקשרים בין מדינות קיימת פתיחות רבה יותר לאנגלית לא מושלמת כל עוד נראה כי היה ניסיון סביר לכבד את הנמע ולהבהיר לו את כוונת המשורר.

אנשים רבים בטוחים כי אנגלית עסקית במסגרת קורס תעשה את ההבדל, אך מרבית מקורסים אלו חוטאים במהירות לימוד, גם אם הם מבטיחים כיתות לימוד קטנות ויחס אישי...קצב לימודים מהיר יכול להביא לכשלונות קלים שיורידו את הבטחון של הלומד. לכן מומלץ להסתכל על דוגמאות ללמוד משפטי תחביר פשוטים שמסייעים ביצירת פורמטים לכתיבה עסקית, ולגבי אוצר המילים, ישנם מילונים.

חשוב לזכור כי בהתקשרות עם איטלקים וצרפתים תהיו בטוחים שהאנגלית שלכם תהיה קצת יותר טובה משלכם. שגיאות התחביר ומבנה משפט שגוי מאוד נפוצים, ובכל זאת בסוף כולם מבינים את כולם, ומה שבאמת חשוב זה מידת האינטליגנציה של הנושא והנותן ועמדת המיקוח שלו, אנגלית עסקית יכולה רק לעזור.

בקיצור לא להילחץ, ולהזרק לקורסים בסיום יום עבודה מתיש, עבדו על כמה פורמטים לכתיבת אנגלית עסקית והעשירו את אוצר המילים בתחום הרלבנטי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב