דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אסלות 

מאת    [ 18/04/2010 ]

מילים במאמר: 484   [ נצפה 3187 פעמים ]

רבים אמנם לא יתלהבו לדבר בפרהסיה על מערכת היחסים האינטימית שלהם עם המושב בעל דפנות החרסינה, אך עצם העובדה שהדבר הראשון שרובנו נבדוק בבואנו להתארח במלון יהיה חדר השירותים, מצביעה על חלק החשוב שתופסות האסלות והאמבטיות בחיים שלנו.

מגמת העיצוב בעולם האסלות

בשנים האחרונות, לאחר שהגיעה כבר לכל פינה בבית, חדרה מגמת העיצוב החדשני לבסוף גם אל העולם המרתק והחשוב של כלים סניטריים. כיום אין צורך להסתפק באסלה הפשוטה והרגילה של פעם, או להתקין כיור לאמבטיה שנראה בדיוק כמו אצל השכנים.

אם תיכנסו אל חנות של כלים סניטריים תוכלו למצוא שם מגוון אסלות בצורות, עיצובים, צבעים ומחירים שונים. יש כיום יצרניות של ציוד אמבטיה ששוכרות מעצבי על, בכדי שיכניסו את המגע האישי הקטן שלהם ויהפכו את חדר השירותים למשהו מיוחד במינו.

הצעקה האחרונה: אסלות תלויות

מבין סוגי האסלות, נראה שזהו הסוג הפופולארי ביותר. מדובר באסלה שמחוברת ישירות לקיר ואינה נוגעת ברצפה בכל צורה שהיא. אסלה כזו כוללת ניאגרה סמויה, חבויה בתוך הקיר, בכך מתקבל מראה נקי ואסתטי ביותר.

לעיצוב החדשני יש שלושה יתרונות עיקריים: הראשון הוא כמובן היופי והאווירה הנקייה שהוא מכניס לחדר הרחצה שלנו. השני הוא המקום הנוסף שהוא מפנה על הקיר. היתרון השלישי הוא הקלות שבה ניתן לנקות את המתקן: פשוט מעבירים סמרטוט מתחתיו ואין יותר אבק.

אסלות בעיצובים מיוחדים

היום תוכלו למצוא אסלה כמעט בכל עיצוב שתחפצו בו. לדוגמא: אסלה בעיצוב של תופים אפריקאיים, אסלות מצופות באבנים יקרות או מעוצבות כפה פתוח. גולת הכותרת היא כמובן, תחזיקו חזק: האסלות המרובעות - כן, כן, מרובעות- קחו רגע לעכל את הרעיון והמשיכו בקריאה.

חשיבותו של חדר הרחצה

חדר הרחצה הוא מקום חשוב מאוד בפני עצמו. זהו המקום האינטימי שבו אנחנו משילים מאיתנו את כל המסכות ותלאות היום ונשארים עם עצמנו בלבד. במקום הזה חשוב שנרגיש בנוח. לכן, האווירה השולטת בעיצוב חדרי רחצה היא אווירה נקייה מאוד, אך עם זאת חמימה- כדי לתת לנו להרגיש כמה שיותר נעים.

עוד בימי קדם נחשב מתחם הרחצה למקום מרכזי בחייהם של בני התקופה. ניתן לראות הוכחות לכך אם נסתכל על האימפריה הרומית: בכל מקום אליו הגיעו הרומאים, לא משנה עד כמה מרוחק היה, הם הקפידו להקים בית מרחץ מפואר. נכון, בימים ההם עוד לא היו אסלות וגם מקלחונים לא היו מחזה שכיח. אך הם עשו את הטוב ביותר שיכלו ותמיד דאגו לסביבת רחצה מפנקת.

איך לעצב חדר רחצה?

תלוי מה אתם רוצים לעשות. אם אתם מעונינים בשיפוץ קל, הכולל החלפת כלים סניטריים פשוטה שלא תעלה כסף רב, פשוט קפצו אל אחת מן החנויות הידועות ובדקו מה יש להן להציע לכם. סביר להניח שבחנויות מסוג זה תוכלו למצוא שפע מוצרים איכותיים שחלקם יתאימו לטעמכם ולכיסכם.

אם אתם מעונינים בחדר רחצה מפואר ומסוגנן יותר, מומלץ שתשקלו לשכור את שירותיו של מעצב כזה או אחר. מעצב פנים יוכל להתאים אסלות, ברזים וכיורים שיקלעו לטעמכם המדויק ללא צורך להתפשר. כמובן שהאופציה הזו תהיה יקרה יותר, אבל בוודאי תסכימו כי אסלות וחדר הרחצה בכלל הם דברים שכדאי להשקיע בהם.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב