דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לדעת באיזה עסק לבחור כדי ליצור הכנסה נוספת מהבית? (חלק 2) 

מאת    [ 17/04/2010 ]

מילים במאמר: 550   [ נצפה 3301 פעמים ]

מזל טוב! החלטתם שאתם רוצים להקים עסק ולקבל הכנסה נוספת מהבית.

זה מצויין, כי אתם בהחלט בכיוון הנכון לעצמאות כלכלית. השאלה שאתם בוודאי שואלים את עצמכם עכשיו היא "איך לדעת שאני בוחר בעסק הנכון?". בוודאי יש לכם כיוון כלשהו לגבי היכולות שלכם ואיך אתם רוצים להמיר אותם לכסף. מכיוון שאפשר ליצור סוגים שונים של הכנסה מהבית, השאלה היא - מה הכי מתאים לכם?

הפרמטרים שקבעו עבורי את סדרי העדיפויות בבחירת העסק הביתי הנכון היו:

1. כמה כסף צריך להשקיע

2. כמה זמן צריך להשקיע

3. גמישות שעות העבודה

4. תוך כמה זמן העסק הופך להיות רווחי

5. מה רמת המינוף

6. לאיזו הכנסה אפשר להגיע

במאמר קודם עסקתי ב-3 מהפרמטרים האלה - כמה זמן וכסף צריך להשקיע, ותוך כמה זמן העסק הופך לרווחי. במאמר זה אעסוק בפרמטר המינוף.

 

קודם כל, מה זה מינוף?

המילה הזו באה, כמובן, מהמילה "מנוף". בעזרת חוקי פיזיקה פשוטים, כשאתם מפעילים מנוף הוא יכול להרים או להזיז דברים שבכוחות עצמכם לעולם לא תוכלו.

אז מה זה בכלל קשור להכנסה נוספת מהבית?

תחשבו, למשל, על מנכ"ל של חברה. המנכ"ל הוא שכיר כמו כל שאר העובדים, ולכן יש לו משכורת קבועה, שתלוייה רק בו ובהצלחתו שלו. אם אחד העובדים שלו ישקיע יותר זמן בעבודה, המנכ"ל לא יקבל על זה תוספת קבועה למשכורת. גם אם אחד העובדים יצליח בצורה מרשימה, המנכ"ל אולי יקבל על זה בונוס חד פעמי וזהו. בשני המקרים העובד עצמו יתוגמל על הזמן שלו ועל ההשקעה שלו, והמנכ"ל יישאר עם המשכורת שלו, שכאמור, תלוייה רק בו וביחסיו עם בעלי החברה.

אם אתם רוצים ליצור הכנסה נוספת מהבית, האם תנאים כאלה יספקו אתכם? האם תסתפקו בעבודה שלכם, כשיש לכם רק מספר שעות מצומצם לעבודה?

 

ועכשיו תחשבו על בעל החברה.

לבעל החברה אין משכורת, וכל הרווחים שלו באים מתפקודה של החברה. יש לו בדיוק את אותן 24 שעות שיש למנכ"ל, אבל אם העובדים משקיעים יותר זמן, וגם מצליחים להפיק מעצמם יותר, בעל החברה מרוויח מכך ישירות. בעזרת אותן 24 שעות שיש לכל אחד, ובעזרת ה"מנוף" שלו, שהיא החברה, הוא מרוויח מעבודתו שלו ומעבודתם של כמה עשרות אנשים אחרים.

יש כאן שני סוגים עיקריים של מינוף שאפשר להשיג: מינוף על שעות העבודה של אחרים ומינוף על ההצלחה של אחרים.

נשמע נחמד, נכון? לבעלי החברות האלה יש מינוף פי עשרות, מאות, אלפים ואפילו עשרות אלפים מהזמן הפרטי שיש להם. והמנכ"ל השכיר, כמה שיתאמץ, לעולם לא יוכל להיות מתוגמל על כל זה. האם אתם, שרוצים ליצור הכנסה נוספת מהבית, הייתם רוצים תנאים כאלה בעסק שלכם?

 

העסק הכי טוב שאתם יכולים לבחור, בייחוד אם זה עסק שבו אתם רוצים להשקיע כמה שפחות שעות ולקבל כמה שיותר, חייב שיהיה בו מינוף מסוג כלשהו. אם לא, אז תתרגלו לעובדה שאתם פשוט תקבלו עוד משכורת (גם אם היא גדולה פי 2 מהמשכורת הנוכחית שלכם). זה בסדר, כל עוד אתם יודעים למה לצפות.

 

לסיכום

אל תשכחו שבעסק שלכם, שאמור להביא לכם הכנסה נוספת מהבית, אתם לא רק הבוסים של עצמכם, אלא גם העובדים היחידים. אם אתם רוצים שהעסק שלכם באמת יניב הכנסה על סמך עבודה של 2-3 שעות ביום, כדאי מאוד שכשאתם בוחרים עסק תבדקו טוב כמה מינוף יש בו.

כדי לקבל מידע מפורט יותר על הפרמטרים הנוספים, אני מזמין אתכם להוריד בחינם את הספר שלי "איך באמת להרוויח כסף מהבית - 6 דרכים אמיתיות להכנסה נוספת באינטרנט". בספר תוכלו למצוא את מיטב האפשרויות הקיימות כיום להרוויח כסף מהבית, והשוואה ביניהם לפי רמת המינוף ושאר הפרמטרים.

 

 

 


גולן בורשטיין מוצא דרכים, המתאימות במיוחד להורים, לעבוד מהבית. עוסק במגוון דרכים לשיווק באינטרנט. מדריך הורים באהבה, סבלנות והבנת הצרכים המיוחדים שלהם. כנסו לדף הזה, וקבלו בחינם את הדו"ח המיוחד שלי "איך באמת להרוויח כסף מהבית - 6 דרכים אמיתיות להכנסה נוספת באינטרנט"





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב