דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


על האש לצמחוניים 

מאת    [ 16/04/2010 ]

מילים במאמר: 364   [ נצפה 4197 פעמים ]

ארוחת על האש או כפי שהיא מכונה בקרב יוצאי דרום אמריקה וחברות קייטרינג: "אסאדו", היא אחת הארוחות המועדפות על הישראלי. לרגל בואם של חגי המנגלים הלאומיים ?המימונה, יום העצמאות ול"ג בעומר, החלטנו בקייטרינג תמרים להתייחס למגזר המקופח של חגיגות הנפנופים ? הצמחונים.

 

כמו בהפקת אירוע על ידי חברת קייטרינג, גם בארוחה משפחתית, יש לתת את הדעת על אלו שאינם אוכלים בשר ולספק להם חלופות טעימות ומשביעות. בכדי להמנע מטעמי הבשר הנשארים לא פעם על הגריל, כדאי להקצות מנגל ספציפי לצמחוניים, דבר שאף יאפשר להם לקלות עליו גבינות המתאימות לצריבה מבלי לפגוע בכשרות.

 

ברביקיו צמחוני כמו בקייטרינג
על אף שרובנו מקשרים צליה על האש עם בשר, גם ירקות רבים מרוויחים טעמים ייחודיים וטובים מצלייה איטית על גחלים. קייטרינג תמרים המתמחה בקייטרינג על האש כוללת לצד התפריט הבשרי גם מינים שונים של ירקות הקלויים בסגנון אנטיפסטי וכן תפוחי אדמה שמקבלים על הגריל טעם חרוך ונפלא.

 

ראובן גד, מנכ"ל קייטרינג תמרים מציין כי הירקות המתאימים ביותר לצלייה על גריל הם קלחי תירס, פלפלים, חצילים, פטריות מסוגים שונים, בטטות ותפוחי אדמה. בכדי להפוך את הארוחת הברביקיו לכזו שאינה נופלת מרמתו של קייטרינג, כדאי להשתמש במרינדות המשלבות בין  מינונים שונים של לימון, שמן זית, יין וחומץ בלסמי וכן עשבי תיבול המעניקים לירקות עושר טעמים.

 

פתוחים לשינויים
"בשנים האחרונות המודעות והפתיחות למצרכים חדשים גדלה בקרב הציבור הישראלי, וכיום ניתן למצוא בכל סופר כמעט גבינות כגון חלומי או אף טופו המתאימים לצלייה על המנגל. מצרכים אלו הנמצאים בדרך כלל בתפריטים של קייטרינג חלבי, יכולים להגיע בקלות גם אל המנגל הביתי ולשדרג את חווית האכילה של הצמחונים שבקבוצה." אומר שף קייטרינג תמרים. 

קינוח על הגריל  

"תפריטי קייטרינג רבים בנויים על טהרת בסיס מסויים, ואם נחליט ללכת על תפריט בהשראת הגריל המיועד לצמחונים, נוכל להשתמש במנגל הבוער גם עבור הקינוח." מסביר שף קייטרינג תמרים. "אננס טרי ופרוס הנצלה על גריל בוער ומשודך לרוטב רום וגלידת וניל יכול להוות סיומת נהדרת לארוחת על האש צמחונית. שימוש בפרזנטציה נאה להגשת הקינוח כמו גם שאר רכיבי הארוחה תגרום למשתתפיה לתהות האם עברתם מבלי ידיעתם הכשרה בקייטרינג נחשב ותעצים את החוויה של כל הלוקחים חלק בארוחה."

 

  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב