דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יהלום..המתנה המושלמת 

מאת    [ 15/04/2010 ]

מילים במאמר: 474   [ נצפה 2347 פעמים ]

למעשה, הרומן בין הנשים לבין יהלומים התחיל כבר במאה התשיעית לפני הספירה. עוד אז נהגו הנשים העשירות להתקשט באבן המנצנצת והזוהרת הזו. לא סתם אמרה מרלין מונרו  שיהלומים הם ידידיה הטובים ביותר של האישה. הם כך עד היום.

קצת על יהלומים

יהלום זו אבן מינרל קשה המורכבת מפחמן בלבד. צבעו בדרך כלל לבן, אם כי קיימים כאלו גם בצבע צהוב או חום. הצבע מצביע על האיכות וככל שצבעו לבן יותר כך מחירו גבוה יותר. היהלום נחשב לאוצר טבע והוא הראשון בין אבני החן. ליהלומים שימושים רבים אך אנחנו מכירים אותו בעיקר מתכשיטים שונים ובייחוד בטבעות אירוסין.

השילוב המושלם: יהלומים יחד עם טבעות אירוסין

טבעות אירוסין ישובצו לרוב ביהלום. טבעת אירוסין קלאסית נקראת פרינסס או סוליטר והיא נראית כטבעת עגולה ודקה שעליה משובץ יהלום. קיימות טבעות יהלומים רבות בחיתוכי יהלומים מגוונים ובצבעים שונים, הכול תלוי כמובן כמה אתה, החתן המיועד, תהיה מוכן לשלם עבור טבעת האירוסין של אהובתך.

למה דווקא יהלום?

כי יהלום זה לנצח! אחת הקלישאות הגדולות אומרות שיהלום זוהי אבן אשר מייצגת את האהבה האינסופית. לכן, כל חתן יודע כי למען שלום בית כדאי לו להציע נישואין עם טבעת יהלום וכך כמובן להבטיח את האהבה הנצחית.

עוד תכשיטים עם יהלומים

בנוסף לטבעות משובצות ביהלומים ניתן למצוא גם לא מעט עגילים, צמידים ושרשראות אשר משלבים יהלומים בגדלים שונים בעיצובים וחיתוכים מרהיבים. בנוסף, מה שמיוחד ביהלום זו העובדה שבטבע לעולם לא יהיה יהלום זהה לחברו. זה הופך את התכשיט להרבה יותר מיוחד וייחודי.

יהלומים נמדדים בעיקר על פי דבר אחד: האיכות

איכות היהלום זה דבר חשוב אך כמו שציינו קודם, טבעת איכותית שעומדת בכל הפרמטרים הגבוהים, תעלה הרבה יותר מטבעת שהצלילות או הצבע שלה כהה יותר למשל. לאישה המאושרת שמקבלת את הטבעת כמובן שחשובה גם האיכות: זה לא רק היהלום עצמו אלא גם שיהיה בסטנדרט הגבוה ביותר.

האיכות נקבעת על פי מימדים שונים כגון מידת הצלילות, הצבע והמשקל (כמה קראט) וכמובן אופן החיתוך של היהלום. צורת החיתוך של יהלומים יכולה להתבצע גם על פי העדפה וטעם אישי של העונדת ויכולה להיעשות גם לפי מה שמתאים לעיצוב באותו תכשיט או באותה טבעת ספציפית.

מטרת החיתוך של היהלום

החיתוך נועד לאפשר השתקפות של קרני אור על היהלום וכך להעניק לו זוהר ומראה נוצץ מכל זווית ממנה נסתכל. בדרך זו יהיה קשה לפספס בחורה עם טבעת אירוסין ויהלום על האצבע. הצעת נישואין עם טבעת יהלום הנה מסורת עתיקה בעולם כולו וכך גם בישראל. המרוויחות והנהנות הגדולות ביותר מכך הם כמובן הנשים.

טיפים לבחירת הטבעת המושלמת

קודם כל- שזו תהייה טבעת יהלום. אחר כך, חשוב שהבחורה תאהב את הטבעת עצמה. ברר אם היא מעדיפה טבעת מזהב צהוב או מזהב לבן ואל תשכח לבדוק את מידת הטבעת לפי טבעת אחרת שיש לה בבית. טבעות אירוסין קיימות בכל מיני גדלים וחשוב לשים לב לכך. שולט בחומר? אתה מוכן לבחור מבין אלפי סוגי יהלומים. ושיהיה במזל.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב