דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המדריך השלם לשמירה על ניקיון השיניים וחלל הפה 

מאת    [ 15/04/2010 ]

מילים במאמר: 424   [ נצפה 2347 פעמים ]

מרבית בעיות השיניים נוצרות כתוצאה מהזנחה ואי טיפול בשיניים ובבעיות בשיניים. בכדי למנוע בעיות חניכיים ובעיות פנימיות בחלל הפה, יש להקפיד לטפל ולנקות את השיניים בכל יום ולבקר אצל רופאי שיניים אחת לחצי שנה לפחות. טיפולי שיניים עלולים לעלות הרבה כסף, הם אינם נעימים, עלולים להימשך זמן רב וישנן סכנות רבות הנגרמות כתוצאה מאי טיפול בשיניים. מהסיבות הללו ועוד, חשוב להקפיד על הכללים לבריאות הפה והחניכיים ולחסוך את הכאב ומשך הטיפול הארוך הכרוך בהזנחה.

·         צחצוח שיניים – על פי המלצות רופאי שיניים, יש לצחצח שיניים לפחות פעמיים ביום ואחרי ארוחות ולהשתמש במברשת שיניים עם שערות רכות ומשחת שיניים המכילה פלואוריד. משך צחצוח השיניים הוא 2 דקות בממוצע ויש להקפיד להחליף את מברשת השיניים בכל 4 חודשים לפחות. בנוסף, הימנעו מלצחצח שיניים מהר מדי או חזק מדי בכדי לא לפגוע בחניכיים.

·         חוט דנטאלי – מעבר לשימוש היומיומי במברשת שיניים, מומלץ להשתמש גם בחוט דנטאלי. מברשת השיניים אינה מגיעה לאזור מתחת לקו החניכיים ולרווחים בין השיניים וחוט דנטאלי עוזר למנוע היווצרות של פלאק.

·         יש לבקר אצל רופא שיניים אחת לחצי שנה לפחות בכדי לבצע בדיקה של חלל הפה והשיניים ולבדוק הימצאותם של חורים בשיניים או בעיות חניכיים. בנוסף, מומלץ לקבוע תור אצל שיננית אחת לחצי שנה ולבצע ניקוי שיניים יסודי.

·         בעת ניקוי השיניים השתמשו רק בחומרים ומכשרים המיועדים לכך, בכדי לא לפצוע את החניכיים. מומלץ להתייעץ בנוגע לתכשירים עם מרפאת שיניים. בראשון לציון, תל אביב, דרום הארץ ועוד מקומות רבים מציעים הדרכות על ידי שיננית ומדריכים כתובים עבור ילדים ומבוגרים ללא תשלום נוסף.

·         מומלץ להשתמש בתכשירים לשטיפת הפה בכדי למנוע היווצרות פלאק. מומלץ להתייעץ באשר לתכשירים עם שיננית או רופא שיניים.

·         במידה והחניכיים אדומות או שישנה נפיחות בחלל הפה יש לפנות מיידית לרופא השיניים לקבלת טיפול. כמו כן, כתוצאה מחוסר ניקוי השיניים עלול להיווצר מוגלה, רגישות לחום או לקור וטעם רע בפה. במידה והינכם חוששים מפני בעיית חניכיים יש לגשת למרפאת השיניים ולטפל בכך בהקדם האפשרי.

·         בכל מקרה בו אתם חושדים שישנה בעיה מומלץ לגשת ללא דיחוי אל רופא שיניים להתייעצות. במקרים דחופים יש לפנות לרופא שיניים תורן או מרפאת שיניים תורנית.  


שנאוןמרפאת שיניים בראשון לציון המציעה טיפולי שיניים מתקדמים ממיטב המומחים





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב