דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חודש אייר 

מאת    [ 14/04/2010 ]

מילים במאמר: 558   [ נצפה 4289 פעמים ]

על פי האסטרולוגיה ישנם 4 יסודות בטבע: אש, אדמה, אויר ומים. 4 היסודות קשורים גם ל- 4 העונות של השנה והם אשר מפעילים גם כל אחד מהמזלות הסובבים את הגלגל. העונה הראשונה הינה עונת האביב, לאחר מכן הקיץ, סתיו וחורף. יסוד האש הוא אשר שולט בעונת האביב. תחת יסוד זה ישנו כח חיוני הפועל על כולנו ומניע אותנו ביתר התלהבות ליצור וליזום ולהגיע לתוצאות טובות יותר בחיינו. יסוד זה פועל על 3 המזלות הראשונים שבגלגל המזלות: טלה, שור ותאומים. עונה זו מאופיינת ביצרים מאוד חזקים היכולים לפעול עלינו בצורה קיצונית. או לגרום לנו להיות מאוד מתחשבים ודואגים האחד לשני, או אנוכיים לחלוטין. הרבה מהמחשבות שלנו במהלך 3 החודשים הללו נסובים סביב עצמנו, ולכן יש לנו עבודה פנימית מאוד עמוקה בזמן זה לעשות עם עצמנו, על מנת שנוכל להתקדם באופן אישי. מכיון שאנו חיים ביקום של סיבה ותוצאה, שימוש לא נכון באנרגיה המניעה אותנו בזמן זה פירושו הפסד שלנו. מדוע בעצם? כל יום צופן בחובו הזדמנויות אינספור לגרום לנו להיות פוריים יותר, יצירתיים יותר ואנשים טובים יותר. כאשר אנו עוסקים בעצמנו, קרי, חושבים ופועלים בצורה אנוכית, היקום אינו מעניק לנו את המתנות שאנו צריכים לקבל. וזה מה שגורם לנו לדעוך במקום ולא לנוע לעבר מקומות שלא היינו בהם קודם לכן.

כל חודש מחודשי השנה הינו הזדמנות מחופשת היכולה לעזור לנו להתעלות למקום גבוה יותר ולהשיג הצלחה גדולה יותר. 12 המזלות הינם 12 ערוצים שונים אשר דרכם אנו יכולים ללמוד שיעורים שונים על עצמנו, על הזולת ועל העולם בכללותו. המזל השני בגלגל המזלות הינו מזל שור והוא נשלט תחת חודש אייר. השם אייר הינו ראשי תיבות של: "אני יי רופאך". שמו של כל דבר בבריאה מראה על מהותו הפנימית, ולכן המהות של חודש אייר הינה אחת – רפואה בכל המובנים!

פירוש המילה להתרפא הוא להתנקות מבפנים. יש לנו את האפשרות בחודש זה להשיג ניקיון וטוהר אשר יעזרו לנו להיות יותר מאושרים ומסופקים. הרפואה הראשית מתרחשת במודעות ובמחשבה. כל מחשבה שלילית אשר נתנו לה ביטוי מעשי קיימת בתוכנו. המילים אשר אמרנו והפעולות אשר לקחנו הם אשר גרמו למחשבות אלו להיטמע בתוכנו. על ידי ריפוי מערכת האמונה והמחשבה שלנו, אנו בעצם מרפאים את הנשמה והגוף.

                                   היכן שמוחנו נמצא- שם אנו נמצאים!

חודש אייר ומזל שור באים לעזור לנו לרומם את המחשבה לקרב אותנו אל האור. אייר מלשון אור. הכוכב השולט על חודש זה ומזל שור הינו נוגה (ונוס), שגם הוא אור. בחודש זה הסתיים כתיבת ספר הזוהר, שמשמעותו אור. היכן שיש אור מסתלק לו החושך. זאת אומרת שאנוכיות אינה קיימת היכן שישנה התחשבות, נתינה ושמחה אמיתיים. המהות של חודש אייר הינה חופש מכל הגבלה שהיא.

רק כאשר אנו נמצאים היכן שמחשבתנו נמצאת, אנו יכולים להשיג את החופש

שאליו אנו מייחלים. החופש מלחיות בעבדות למחשבות שלנו!

חודש טוב לכולם,

שמוליק

שמוליק שמואל, מורה, מרצה ויועץ בתחום המוטיבציה והשיפור האישי. נומרולוג ואסטרולוג. מידע נוסף ניתן לקבל באתר http://i-potential.info/hebrew או בבלוג: http://shmulikshmuel.wordpress.com  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב