דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השפעת תת המודעעל המודע 

מאת    [ 13/04/2010 ]

מילים במאמר: 301   [ נצפה 2012 פעמים ]

הציור הוא מפגש של המודע עם התת מודע. כאשר ילד בוחר לצייר ציור או מבוגר כותב טקסט שניהם משתמשים באמצעים מוכרים, בסימבולים מהמודע אותיות מוסכמות וידועות מראש טקסט שניבחר בקפידה או ציור מתוך חוויה, העיניים רואות הנפש מעבדת וכשנוצר מפגש עם הדף באים לידי ביטוי גורמים נוספים שבאים מהתת מודע.

המוח שולח אל היד הכותבת שדרים נוספים שאותם הכותב או המצייר לא חושבים ברגע המפגש אך המוח זוכר אותם מסיטואציות  שחווה בעבר ושולח מסרים נוספים אל הדף. מסרים אילו מפוענחים ע"י הגרפולוג, ישנם סימנים מוסכמים וישנם סימנים שמקבלים משמעויות שונות בכל פענוח.לכן כשפונים לנתח כתב ציור או שרבוט, מתיחסים אל מה שמסתתר מאחורי  המילים הצבעים ולא רק על מה שנראה .

התת מודע מושפע מגורמים רבים מתחושות שונות שעוטפות אותנו, מחמאות שאנחנו מקבלים כבר ברגע הגיענו אל העולם ולכן חשוב מאוד לתת לילד את ההרגשה שהוא הדבר הטוב ביותר שהיגיע אלינו לחיים שהוא מפיץ את האור שמסביבונו ילד כזה גדל להיות נער נעים הליכות ומבוגר סבלני ואהוב.

 מסרים אלה נכנסים עמוק עמוק בתת המודע ומפיצים אור לאורך כל החיים האור הגדול מלווה את הציור ואחר כך את כתב היד נותן בסיס איתן להתמודדות קלה בחיי היום יום.אך כשילד מהרגע הראשון "זוכה" רק לביקורת וכעס או להתיחסות לא הוגנת, יגדל להיות מרדן חסר סבלנות וביקורתי. המפגש של ילד ואו אדם בוגר עם הדף יעלו בו התסכולים וההרגשות שמלוות אותו לאורך כל חיו.

הדף מתחלק לחלקים רבים בהם ניתן לראות את ההתיחסות של המצייר ואו הכותב אל עברו ואת יכולת ההתמודדות בעתידו. הגרפולוגיה אינה חוזה או מנבא את העתיד אלא יודעת לבחון את היכולות ואת הפוטנציאל הגלום באדם. כך נותנת כלים שיכולים לקדם ולעזור בהתפתחות האישיות בתחום שמתאים לכל אחד ואחת

שמי רינת פלג מפענחת ציורים ומאבחנת גרפולוגית אני מומחית ובעלת ותק של שנים רבות בתחום.        פיתחתי שיטת אבחון המטפחת ומעשירה את התקשורת הבין אישית, בין הורה לילדו, בין אדם לחברו בין ממונה למועסק.  מתמחה בתקשורת הורית תקינה ומפרגנת.מעבירה סדנאות מרתקות , המעניקות ללומדים אצלי ידע נרחב וכלים רבים למיצוי עצמי ויכולת אבחון והעצמה של אחרים משלבת בלימודים תורות שונות ומגוונת ומראה את הקשר והדיאלוג ביניהן. מאמינה שכל אדם נולד עם יצירתיות מדהימה שבמשך השנים כבתה, אם רק ניתן את הניצוץ הנכון נצליח להוציא את האומן מכל אחד www.shirbut.net  052-5585564 רינת פלג




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב