דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנות לגבר - בחירת מתנות לגבר חובב החיים הטובים 

מאת    [ 12/04/2010 ]

מילים במאמר: 392   [ נצפה 3807 פעמים ]

מתנות לגבר חובב החיים הטובים - רעיונות למתנות לגברים שיודעים להעריך איכות, מתנות רומנטיות מפנקות הן בדרך כלל מה שרוב הנשים מחפשות לגבר אהוב וקרוב. לרשימת הרעיונות המלאה למתנות לגברים שאוהבים את החיים הטובים.

בחירת מתנות לגבר חובב החיים הטובים יכולה להיות משימה קלה אם תעצרי לרגע, ותחשבי על כל האפשריות. אין מנוס מהעובדה כי  לכל אחת תקציב שונה, ולכל אחד לא מגיע בדיוק אותו דבר.

 

מתנה לבוס חובב החיים הטובים יכולה להתמצות בפותחן יין משוכלל שמחירו יהיה בסביבות ה 200 ש"ח (למרות שיהיו שיסכימו שגם זה לא ממש מגיע לו...), אך במתנה לגבר אהוב כמו בעל, אבא וסבא, בדרך כלל משקיעים קצת יותר.

 

גבר המזוהה עם החיים הטובים, בדרך כלל יעריך אוכל, ויין משובח, ותענוגות אחרים המזוהים עם האלפיון העליון, אך שניתן להשיג אותם כחוויה חד פעמית ויוצאת דופן. בין מגוון מתנות לגבר המזוהות עם אהבת החיים, אפשר למצוא שייט על ספינה מרהיבה  ביום בהיר ויפה.

 

חשבי על שייט, זוגי או עם כל המשפחה, ודאגי לאוכל משובח ויין טוב במהלך ההפלגה. זוהי חוויה שבה הוא ירגיש כאילו כל העולם פרוש לרגליו, ים, שמיים בהירים, האנשים שהוא אוהב סביבו, והרבה אוכל משובח.

 

רעיון נוסף למתנות לגבר חובב החיים הטובים הוא רכישת כלים ואביזרים לקפה ויין.  מכונת אספרסו משוכללת תעזור לו לפתוח את היום עם חיוך עם הצעצוע החדש שלו. ואם את ממש רוצה לצ'פר אותו הוסיפי סט ספלי אספרסו מעוצבים.

 

אם מדובר בגבר חובב יין המעריך יין משובח ובקיא בטרמינולוגיה של עפיצות ופתיחת יין, תוכלי למצוא מבחר עצום של מתנות לגבר בתחום האביזרים לחובבי היין. החל מחולץ פקקים, מקרר יין קטן למספר בקבוקי יין, וכלה בסיור כרמים וטעימות בחו"ל - לבעלות התקציב. גם בארץ מתקיימים סיורי כרמים ביקבים השונים הפזורים בארץ. ואולי קורס  להכרת עולם היין מקרוב? ערב אחד פנוי כל שבוע?

 

יום ספא מפנק עם כל הפינוקים ומסג'ים גם הוא נמצא בקטגוריית מתנות לגבר חובב החיים הטובים. חשבי על יום שמתחיל בארוחת בוקר מפנקת, מסג' מפנק, מקלחת, סאונה וטבילה בג'קוזי, ואחרי כל זה ארוחה טובה באחת המסעדות הטובות עם בקבוק יין טוב ואולי קצת שמפניה לפתיחת התיאבון.

 

פורטל המתנות לגבר, איגד עבורך מבחר רעיונות למתנות לגבר, ומתוכם אם את עדיין אובדת עצות, בטוח כי תמצאי לפחות רעיון אחד שיתאים לגבר שלך.

 

 

פורטל המתנות לגבר - פורטל תוכן איכותי עם מגוון רעיונות למתנות לגבר




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב