דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הובלת דירה 

מאת    [ 12/04/2010 ]

מילים במאמר: 568   [ נצפה 1907 פעמים ]

מעבר דירה בתוך תל אביב הוא סיפור מורכב פי כמה ממעבר דירה ברוב הערים בארץ. ואם אתם עוברים דירה בתוך תל אביב או מעוניינים לעבור דירה אל מחוץ לתל אביב? תזדקקו  לשירותי הובלות.

אז איך תמצאו את שירותי הובלות משתלמים בעיר רוויה בחברות הובלות ומהם הדגשים החשובים ביותר בכדי להנות מהובלת דירה קלה וזולה?

הובלות הוא אחד התחומים הפרוצים ביותר בשוק הישראלי כיוון שזהו מקצוע שאין עליו שום פיקוח וכל אחד עם טנדר פתוח ומדבקה של מספר טלפון על צד הרכב מכרז על עצמו כחברת הובלות.

האינטרנט עוזר כמובן במיון הגדולים מהקטנים והוא כלי נהדר ללמוד על אמינות החברה אליה אתם עומדים לפנות וניתן למצוא בקלות המלצות של לקוחות עבר בכתב ידם.
 
קיימים מספר תחומי הובלות נפוצים במיוחד בתל אביב והן כוללים הובלות סטודנטים בהם תל אביב עשירה במיוחד. אם גם אתם סטודנטים אשר לרוב גרים לבד או עם שותף הרי אין לכם תכולה גדולה להעביר וכדאי להסתפק בשירות הובלה קטנה בתל אביב.

מהן הובלות קטנות ?
הובלות קטנות הן מונח שנטבע מכורח המציאות והוא מתאר הובלה של רווק / סטודנט או כל אחד שכל רכושו מסתכם במספר סמלי של רהיטים כמו מיטה, ארון טלוויזיה ושידה פלוס מינוס. הובלה קטנה איננה דורשת צוות מובילים רחב ולא לוקחת הרבה זמן ולכן אם אתם זקוקים לשירותי הובלה קטנה תוכלו להשיג אחת במחירים נמוכים ומפתיעים במיוחד.

החשיבות של חוזה הובלות

אינני יכול להדגיש עד כמה חשוב שתקחו עניין זה ברצינות. הרי אם אתם קונים מחשב נייד אתם שומרים על האחריות מכל משמר. הדבר דומה גם כאשר אתם זקוקים להובלה אשר עולה עבור הובלת דירה (ועם ירידת מחירי המחשבים) בערך אותו סכום. חוזה זה יגן עליכם והוא בעצם ערובה כי תקבלו בדיוק את השירות שהזמנתם.

אבל אי אפשר לכתוב מאמר על הובלות מבלי לדבר על מחיר הובלה.. אחרי הכל זה מה שרובנו רוצים לדעת ובכמה שפחות מילים.. כמה עולה הובלה?

מחירי הובלות בתל אביב הן לרוב אחידות בין חברות ההובלות הרציניות והובלה בתל אביב עולה לרוב יותר מבערים אחרות ואם את זקוקים לשירותי הובלת דירה מלאה קחו בחשבון שקרוב לוודאי שתשלמו בין 1500 ל2500ש"ח עבור התענוג.

זה הבדל מחירים רציני ואמת שניתן למצוא הובלה זולה בתל אביב אבל כדאי לזכור שמחיר ההובלה מתבטא באיכות ההובלה ועומד אל מול כל רכושם ולכן אני ממליץ לנסות להשיג הובלה זולה ככל האפשר אך מחברה רצינית וממוסדת שהוכיחה את עצמה וחשוב לה שמה והמוניטין שלה,

אין ספק, אם אבא לא הבעלים של חברת הובלות רובנו נזמין בשלב כזה או אחר בחיינו שירותי הובלות. אמנם כשאנו צעירים.. ואני כמובן מדבר מתוך נסיון אנו נוהגים יותר לגייס את החבר עם הטנדר למשימה ועוד שני חברים שיבואו לעזרה אבל בפעם השנייה זה תזכה בקשה כזאת להרמת גבה במקרה הטוב.

אפילו במדינה קטנטנה כמו שלנו קשה להסתדר בלי להזמין מפעם לפעם שירותי הובלות.

שירותי הובלות לפרטיים מתחלקים לשני סוגים.

הובלות קטנות עליהם כבר דיברנו בשלב יותר מוקדם של המאמר. אלה הן סוגי הובלות אשר פופולריים במיוחד בקרב רווקים, סטודנטים או כל מקרה בו אין צורך להוביל ציוד רב.

הובלה דירה מלאה אשר נמצאת בשימוש נפוץ בקרב משפחות אשר החליטו לעבור דירה ומטבע הדברים מחזיקות לרוב בציוד רב בהרבה אשר כולל חדרי ילדים, סלון שלם, מספר טלוויזיות, מחשבים, צעצועים ומיטות ילדים, מטבח עשיר יותר במכשירי חשמל וכו'.

מקווה שמצאתם מאמר זה מעניין, בקרוב עוד על תחום ההובלות שכן מיד לאחר יום העצמאות אני עושה פרוייקט בנושא ואציג מספר מאמרים מעניינים מהרשת על הובלות

יום עצמאות שמח לכם..

צמרת הובלות - לא תרגישו שעברתם www.tzameret-hovalot.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב