דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לבחור כסא מנהלים 

מאת    [ 12/04/2010 ]

מילים במאמר: 492   [ נצפה 5706 פעמים ]



בין הפריטים המרכיבים כל ריהוט משרדי סטנדרטי, ישנו אחד שהוא אולי החשוב מכולם: כסא המנהלים. כל אדם שעבודתו כוללת ישיבה ממשוכת יספר כי כסא מנהלים משובח הוא לפעמים ההבדל בין עבודה יעילה וטובה לעבודה שרק מחכים מתי תסתיים. כסאות משפיעים על דברים רבים כל כך בגוף האדם, עד כדי כך שאנחנו ממש זקוקים לאחד איכותי.

כסא מנהלים הוא כבר מזמן רק הגדרה

תוציאו לעצמכם מהראש את העניין הזה של כסאות מנהלים למנהלים בלבד. זהו מזמן רק שם שמבדיל את הכסאות הגדולים עם המשענת הרחבה משאר הכסאות שמציעים לכם בחנות שמוכרת ריהוט משרדי. בקיצור, גם לכם מגיע כיסא מנהלים אמיתי. ואיך בוחרים אחד טוב? יש כמה דברים חשובים שצריך להקפיד עליהם.

כסא מנהלים צריך להיות גמיש

או יותר נכון- בעל יכולת להתכוונן. ומה הכוונה? כסא מנהלים חייב לכלול אפשרות לשינוי זווית המשענת, לשינוי הגובה מהרצפה, התאמת הידיות לגובה הידיים וכדומה. כל אחד מאיתנו הוא בעל מבנה גוף שונה ולכן הכסאות שאנחנו קונים חייבים להיות כאלה שיכולים להתאים לרוב מבני הגוף הקיימים.

כסא מנהלים חייב להיות ארגונומי

אתם שומעים את המושג הזה בכל מקום ולא ממש יודעים מה זה. בשביל זה אנחנו פה: פריט ארגונומי הוא פריט שמיועד לפעילות משולבת של האדם עם תחום אחר, או במקרה שלנו- עבודה של האדם מול המחשב. כסאות מנהלים טובים תוכננו כך שיתאימו לעבודה מול מחשב וכך ימנעו ממנו נזקי גוף רבים.

כסא מנהלים ארגונומי ידאג לתמיכה אמיתית לגב, יאפשר מנוחה לידיים (למשל- עם משענות מתכווננות בשני הצדדים) ויכלול אופציות נוספות, שיעשו את העבודה הרצופה מול המחשב לנוחה ובריאה יותר.

עוד כמה דברים חשובים שכל כסא מנהלים חייב לכלול

בדקו שהכסא שאתם בוחרים קל להזזה, שהגלגלים שלו עשויים היטב ולא יעשו קולות של סירוב בכל פעם שייתקלו בחריץ ברצפה. כך גם לגבי ציר הסיבוב של הכיסא- הסיבוב במקום חייב להיות חלק וקל, כדי לאפשר לכם לשנות תנוחה בקלות. מומלץ לקנות גם כסא עם אפשרות להישען לאחור. אין כמו לנוח לכמה דקות באמצע גם בטירוף הזה.

חשוב גם להתחשב בשולחן, כך תבחרו שולחן מנהלים מתאים

או שהוא ייפגע. אבל ברצינות- כסא מנהלים יכול להיות הכי מדהים בעולם, אבל אם הוא לא יתאים לאותם שולחנות מנהלים שקיימים במשרד שלכם, מה עשינו בזה? חשוב לדאוג שכסאות המנהלים שתרכשו יתאימו בדיוק לאותם שולחנות מנהלים, כאלו שלא יהיו גבוהים מידי או נמוכים מידי יחסית לשולחן. או שפשוט תקראו לנגר...

ויש דברים שגם כסא מנהלים לא יכול לפתור

דבר אחד חשוב שתזכרו, וזה נכון לכל מצב, אפילו כשאתם בבית: ישיבה ממושכת אינה בריאה לגוף שלנו. מצב הישיבה אינו טבעי. הוא אמנם מקל על הרגליים למשל, אבל גורם ללחץ רב באזור הגב התחתון, בשל הכיפוף שנגרם בעת הישיבה.

קל לשכוח ולהיסחף סביב העבודה, אך אם אתם נוהגים לשבת ברוב שעות היום, חשוב שמידי פעם תחלצו עצמות. פעמיים בשעה מומלץ לקום, לעשות סיבוב קל בבית ואם הזמן מאפשר, אפילו לצאת לטיולון בחוץ. מידי פעם עשו מתיחות והמריצו את הדם, כדי שהגוף יזכור שהוא לא נועד רק לישיבה. כסא מנהלים הוא דבר נוח, אך זכרו מידי פעם להתנתק.

פיטרו ריהוט משרדי יוקרתי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב