דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קרמיקה 

מאת    [ 12/04/2010 ]

מילים במאמר: 401   [ נצפה 1873 פעמים ]

קרמיקה משמשת לחיפוי הקירות והרצפה בחדר האמבטיה. בחדר האמבטיה, בשונה משאר החדרים של הבית, נהוג לצפות בקרמיקה לא רק את הרצפה, אלא גם את הקירות. הסיבה לכך היא הגנה על הקירות מפני הלחות שיש בחדר הזה. ציפוי קרמיקה על הקירות גם תורם רבות למראה יפה יותר של החדר. מבחר האפשרויות בשנים האחרונות הוא פשוט אינסופי, והמחירים לכל כיס. הצבעים הנפוצים ביותר שאנשים אוהבים לעצב בהם את חדרי האמבטיה הם ירוק וכחול, אולי משום שצבעים אלו מזכירים את צבעי הים והבריכה, והרי חדר האמבטיה אף הוא מזוהה עם מים. יחד עם זאת, למי שרוצה להיות יצירתי ומיוחד, אפשר ללכת לכל כיוון. 
אחת האופנות האחרונות בתחום הקרמיקה זה מאין אבנים קטנות המושתלות בתוך הקרמיקה, ויוצרים קישוטים מיוחדים מאוד. כמובן שחשוב ביותר שתהיה התאמת צבעים בין הקרמיקה לאותם האבנים הקטנות שמקשטים אותה. הלהיט האחרון של עולם הקרמיקה הוא כמובן גרניט פורצלן, למי שמעוניין אפשר להתאים גם גרניט פורצלן לעיצוב חדר האמבטיה. 
המונח כלים סניטריים מתייחס למוצרים כמו אמבטיות, מקלחונים, ג'קוזי וכיורים. לכל סוג מוצרים יש מגוון גדול מאוד, הן מבחינת התפקוד והן מבחינת הצבעים והחומרים. אמבטיות היו בעבר מוצר שאף אחד לא רצה להתעסק בהחלפה שלו, כי זה היה יקר מאוד, והג'קוזי היה מוצר לעשירים בלבד ולמכוני ספא יוקרתיים. כיום מחירי הכלים הסניטריים ירדו עד כדי כך, שג'קוזי הפך להיות מוצר זמין וזול לכל כיס. 
מקלחונים הולכים ותופסים את המקום של האמבטיות בחדרי הרחצה, זאת בזכות העיצובים היפים ובשל היותם שמישים יותר. אחרי הכול, אנחנו עושים יותר מקלחות מאמבטיות, כי זה מהיר יותר וחסכוני יותר במים. מסיבה זו, מקלחונים מעוצבים הם הלהיט האחרון של עולם הכלים הסניטריים. 
כיורים זה גם מוצר שנכנס לקטגוריה של כלים סניטריים, וזה גם כן דבר חשוב בכל אמבטיה ובכל מטבח. מרבית האנשים מעדיפים כיום כיורים המשולבים בתוך ארונות, אך עדיין יש כאלה שאוהבים כיורים נפרדים. אם אתם רוצים כיור מיוחד, תתפלאו לגלות כמה עיצובים מרהיבים יש. 
הזכוכית נכנסה לתחום הזה של הכלים הסניטריים, בעיקר כחומר לייצור מקלחונים. בנוסף, ניתן גם למצוא כיורים העשויים מזכוכית בעיצובים שונים. 
חשוב לזכור שקרמיקה וכלים סניטריים זה לא דבר שמחליפים אותו לעתים קרובות ולכן חשוב לבחור טוב. בעיה נוספת היא שלא ניתן לצפות מראש איך תיראה הקרמיקה והכלים הסניטריים שבחרנו בחנות הגדולה בתוך האמבטיה הקטנה בבית. מסיבה זו חשוב לקבל ייעוץ מקצועי בתחום. אנו בגוטשטיין קרמיקה נשמח להעניק לכם מניסיוננו בעיצוב חדרי אמבטיה כדי להתאים את המוצר הטוב ביותר עבורכם, כך שהתוצאה תעלה בקנה אחד עם הרצון שלכם. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב