דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שירותי ניקיון 

מאת    [ 12/04/2010 ]

מילים במאמר: 337   [ נצפה 1952 פעמים ]

הצורך בשמירה על הניקיון מוטמע בנו מהרגע שאנחנו מסוגלים לעמוד על הרגליים. אנו מתרגלים לשמור על הניקיון עד כדי כך שכשאנו פוגשים לכלוך קשה והזנחה פושעת, אנו נוטים להזדעזע. הסיבה לשמור על הניקיון היא למעשה סיבה קיומית. ככל שהסביבה שאנו חיים בה תהיה נקייה יותר, כן יהיו בה פחות חיידקים, וככל שיהיו פחות חיידקים, יקטן הסיכוי שלנו לחלות במחלות זיהומיות. הגורם העיקרי לירידה בכמות המגיפות הזיהומיות בעולם היא ההכרה בחשיבות הניקיון. חשוב לזכור שעד המאה ה-19 מיליונים רבים מתושבי אירופה היו מתים במגיפות קטלניות כמו חולירע ודבר. היום קשה לחשוב על מגיפת הדבר שתפרוץ בפריז למשל, וזה תודות לשמירה על הניקיון, הן בבתים הפרטיים והן במקומות הציבוריים, וזה כולל גם את הרחוב עצמו.

מוסדות ציבור, משרדים ואנשים פרטיים מודעים לחשיבות שבשמירה על הניקיון ומשקיעים מאמץ רב כדי לשמור על ניקיון ביתם, מקום עבודתם ובית העסק שלהם. כל בעל משרד הפותח את העסק שלו דואג דבר ראשון להסדרת שירותי ניקיון, שכן סביבת עבודה נקייה חשובה הן עבור בעל המשרד והן עבור עובדיו ולקוחותיו. חברות פרטיות אף מממנות מנהל שיהיה אחראי לשמור על הניקיון והסדר במשרד ויפקח על עובדי הניקיון, כאשר עובדי הניקיון נמצאים במשרד במשך כל שעות פעילות המשרד. משרדים קטנים, שלא יכולים להרשות לעצמם עובד ניקיון במשרה מלאה, נוהגים להזמין שירותי ניקיון פעמיים בשבוע לפחות. משרד אשר אינו מקפיד על כללי ניקיון עלול למצוא עצמו מחוסר לקוחות ואולי אף עובדים, שכן בית עסק שלא מנקים אותו בתדירות הראויה נראה מוזנח ונכשל ואף אדם לא ירצה לקשור עצמו עם בית עסק כושל.

הניקיון הוא בעל חשיבות מכרעת כשמדובר במקומות ציבוריים. יש לתת דגש מיוחד על המסעדות וזה משום שזוהמה במקומות אלה עלולה לגרום להרעלות ואף למגיפות. עניין זה בעל חשיבות רבה עד כדי כך שהרשויות אף שולחות פקחים הבודקים מה נעשה במסעדות כדי לשמור על הניקיון.  במידה ונמצאים ליקויים חמורים, גזר הדין ניתן במקום: סגירה!

חשיבות שירותי ניקיון היא לא רק תברואתית אלא גם אסתטית. ככל שהמקום נקי יותר, כן הוא נתפס כיפה יותר. חדר המרוהט בפשטות, אך נשמר בניקיון הוא בעל סיכוי גבוה יותר להיתפס כ"יפה" מאשר חדר המרוהט בפאר אך מלא אבק.

דניאל אייזנברג


 


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב