דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורס איפור 

מאת    [ 11/04/2010 ]

מילים במאמר: 686   [ נצפה 2919 פעמים ]

אם פעם יכולנו למצוא מאפרות רק על סטים של סרטים ובהפקות אופנה, היום כל כלה או אם גאה נעזרות במאפרת מקצועית לפני אירוע ומשלמות הון תעופות עבור השירות שלה.

 

סדנה או קורס איפור – מתנה מקורית ושימושית

 

לאחרונה אנחנו נתקלים ביותר ויותר בנות שזוכות בסדנת איפור כמתנה ליום ההולדת או כשי מהעבודה. הסדנה כוללת כמה מפגשים ובהם מלמדים הכל: מאיפור בסיסי ליום יום, דרך סקאלת הצבעים, התאמה לעור הפנים ואפילו מעט אודות איפור ערב ואיפור אירועים. התכנים תלויים בסדנה אליה נרשמתם או קיבלתם מתנה וכמה ברצונכם להשקיע במקצוע.

 

איפור ערב לכל אחת

 

איפור ערב נתפס כאיפור כבד ומבוגר אבל לא כך הדבר: בעזרת מגוון סוגי האיפור הקיימים כיום, ניתן להתאפר ליציאה בערב בצורה עדינה וטבעית, כך שהאנשים סביבכן כמעט ולא ישמו לב שאתן מאופרות. אם אתן מתעצלות להתאפר לבד ולא עברתן קורס איפור, תמיד תוכלו להשקיע כמה שקלים במאפרת מקצועית שתשמח לאפר אתכן ליציאה בלתי נשכחת.

 

איפור אירועים- כי את נסיכת האירוע

 

זהו, השיער מסודר והשמלה מחכה על הקולב וכעת רק נשאר להתאפר לכבוד האירוע שלך- החתונה. אף כלה היום לא מוותרת על מאפרת צמודה בערב החשוב בחייה. איפור אירועים נהוג ומקובל כיום בכל סלון כלות ויש בנות שאף מעדיפות שהמאפרת תגיע לביתן או למלון ותהפוך אותן לנסיכות ליום אחד.

 

מאפרת מקצועית מגיעה עם ארסנל איפור מגוון

 

ההבדל הגדול בין מאפרת מקצועית לבין איפור שעושה אמא או האחות, הוא במקצוענות. זה ברור. אך מעבר לזה, מי שעברה סדנת איפור או קורס איפור מקצועי, מגיעה תמיד עם האיפור שלה והוא בטח יותר מגוון ממה שיש לך במגירה. התענוג כמובן יהיה יקר יותר מאשר להתאפר לבד אך התוצאה- טוב, על המראה המדהים אין צורך להרחיב.

 

התסביך: בנות ואיפור. הפיתרון: קורס איפור

 

לא פעם אנו שומעים בנות יפות שמתארות את עצמן כמכוערות. רבות מהן חסרות ביטחון בקשר למראה שלהן, במיוחד אם אין לידן ליפסטיק וסומק. לבנות אלו אנחנו ממליצים בחום על סדנת איפור בסיסית או אפילו קורס ממושך ורציני יותר.

 

וזה פן חשוב לא פחות שמביא עמו קורס איפור: היכולת להביא עצמך למראה בו את מרגישה בטוחה בעצמך. חוץ מהכלים לאיפור נכון וטוב, לאחר הקורס תדעו אך להיראות וגם להרגיש הכי יפות לעולם. בצורה כזו, הביטחון העצמי יעלה וגם במקרי חירום הן יידעו בדיוק איך להציל את המצב בקלות ובמהירות.

 

איפה עובדים עם תעודת מאפרת מקצועית?

 

מאפרת מקצועית יכולה לעבוד בתור עצמאית או בתור שכירה. בדרך כלל, הדרך בה בוחרת המאפרת קשורה לתחום בו היא מתמחה. מבלי להכליל, מאפרות איפור ערב ואיפור אירועים הן בדרך כלל בחורות פרילנסריות, שעובדות בעבודה נוספת מעבר להיותן מאפרות מקצועיות, פשוט משום שבתחומים הללו העבודה היא יותר נקודתית ולא קבועה.

 

איפור כמקצוע

 

עם זאת, לא חסרות גם מאפרות שהפכו את האיפור למקצוע של ממש ומתפרסות ממנו לא רע בכלל. בסופו של דבר, הכול תלוי בך ובכמה שתרצי להשקיע בתחום. מלבד האיפור עצמו, תוכלי אפילו להעביר סדנה, קורס איפור מקצועי או אפילו הדרכה קטנה שתסביר ללקוחות איך להתאפר לעבודה ולתת את ההופעה המרשימה ביותר.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב