דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל מה שרצית לדעת על קופה רושמת וקופה ממוחשבת 

מאת    [ 11/04/2010 ]

מילים במאמר: 546   [ נצפה 3832 פעמים ]

פתיחת עסק/חנות היא משימה לא קלה, היא מתישה מכל הבחינות, צריך להחליט באיזה תחום, צריך להכיר את התחום, צריך ניסיון, לאחר ההחלטה יש למצוא מקום טוב, מיקום נוח, ולהתחיל לרכוש את הציוד המתאים, עיצוב נכון, מדפים לתצוגה של המוצרים או שולחנות וכסאות, כמובן תלוי בסוג העסק.

הקונה/הלקוח צריך להרגיש בנוח כשהוא נכנס לחנות לקנות/או לשבת לבלות, אך גם אתם חייבים לנהל את העסק נכון, צריך קופה רושמת. החוק מחייב ניהול ספרים אך קופה היא לא רק לרישום חשבוניות/קבלות היא גם ובעיקר לבעל העסק לניהול נכון של הכנסות והוצאות. נכון, אפשרי קופה רושמת רגילה, אך היום בעידן המודרני יש לכבד גם כרטיסי אשראי, שהם כ-% 70 מתנאי התשלום. אז לקנות קופה רגילה ומסוף לכרטיסי אשראי בנפרד או לקנות קופה הכוללת אינטגראלית קורא מגנטי לכרטיסי האשראי? האם בתנאי שכירות או ברכישה? או אולי כבר כדאי לקנות קופה ממוחשבת?

אז עם מי ליצור קשר, מי אמין, מי ייתן לי שירות טוב גם לאחר הקניה ולמשך כל תקופת התפעול, הרי השירות כאן הוא חלק בלתי נפרד ואולי גם הכי חשוב  המלווה את הפעלת הקופה/העסק. ואיזו תוכנה מתאימה יותר? יש התלבטויות, יש חיפושים, ובכן, המסקנה, צריך להתייעץ עם בעל מקצוע המתמחה בתחום קופות רושמות או קופות ממוחשבות, כמו להתייעץ עם עורך דין או רופא, כל אחד מתמחה בתחום ייחודי. וצריך שיבין ושיהיה מומחה לעניין הספציפי, לכן אל תקנה מאחד שיודע לתת "הכול" ומתמחה "בכול" התחומים. מי שנותן פתרונות תוכנה למינימרקטים לא בהכרח יודע לתת פתרון לבית אופנה, או מי שמתמחה במכוני יופי או מספרות לא בהכרח טוב במסעדות.

ובכן אם ממוחשבת אז מה חשוב יותר, חומרה פשוטה וזולה או חומרה שהיא גם יפה גם טובה אולי מעט יקרה אך אמינה, שתתמוך טוב בתוכנה, שלא יזרקו לך בשירות המענה הטלפוני "הבעיה היא לא בתוכנה, הבעיה היא בחומרה" או להיפך. כל כך הרבה התלבטויות...

ואם כבר הגעת לקריאת המאמר עד לכאן, כדאי שנציג את עצמנו. חברת ג'יי.פי.טרייד היבואנית והנציגה הבלעדית של חברת פרטנר-טק מטייוואן היצרנית מספר אחד בחומרת הקופות הרושמות האולטימטיביות, מייבאת את כל הפתרונות של ניהול ממוחשב לבתי העסק, מ-קופה רושמת רגילה ועד לקופה רושמת ממוחשבת. לא עוד גיבוב של אוסף חומרה שכל חלק ממנה נאסף מיבואן שונה. כך אפשר אמנם להרכיב קופה רושמת מבוססת PC אך לא שיוצרה במיוחד לבית עסק - לדלפק קבלה. לצערנו ישנם בתי תוכנה שרוכשים את החומרה הזולה ביותר על מנת להוזיל את המחיר הכולל הסופי של החומרה והתוכנה, מחברים מסך + מדפסת + מגירה לכסף, והנה לך קופה רושמת. כך מוכרים הלאה לקונה שלא מבין מה חשוב יותר ומה פחות.

חברת ג'יי.פי.טרייד מציעה את שירותי הייעוץ שלה בכל שאלה, לנו יש את הניסיון הגדול ביותר. כן, למעלה מעשרים וחמש שנות פעילות בתחום. אנו נראה לך את החומרה כולל התוכנה כפי שתהיה אצלך בעסק על דלפק המכירה, אנו נספק לך את הקופה "כספרית" כפי שעוצבה במיוחד לבתי עסק/חנויות ממכר. נטמיע תוכנה שהיא כיום הנוחה והידידותית ביותר ,בטכנולוגיית חלונות, ובשפת התכנות העכשווית והמתקדמת ביותר. הרי מה שהיה לפני שנה לא תקף כיום. חברה מפורסמת וגדולה לא בהכרח טובה יותר או עם שירות טוב יותר מחברה קטנה וחדשנית. אנו נשדך אותך לבית התוכנה המתאים ביותר בתחום העיסוק שאתה פותח. בחר את מה שהכי מתאים לך. כדאי אם כן ליצור קשר עם מחלקת הייעוץ /המכירות שלנו ואחרי כן גם אם תחליט לקנות מוצר מתחרה אנו רק נאחל לך, ב ה צ ל ח ה.  

יעקב פשניסקי - מנכ"ל כספרית, קופה רושמת וקופה ממוחשבת




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב