דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפול מיני 

מאת    [ 10/04/2010 ]

מילים במאמר: 317   [ נצפה 2129 פעמים ]

בעיות במין מעכירות את מ צב רוחכם? מעיבות על  הקשר? דברו על זה. הוציאו את זה.  אל תדחיקו.  אל תכחישו.  אל תטיחו האשמות. גם עם הסיבה להן היא בעיה אצל  אחד – או אחת – מכם, היא, בעצם, בעיה משותפת. אבל אין סיבה שהיא תמשיך להטריד אתכם להציק לכם וככל שיארך הזמן ללא פתרונה היא עלולה להחריף. טיפול מיני קצר וממוקד עשוי לפתור אותה ולתת לכם כלים להתמודד עם בעיות נוספות שעלולות לצוץ בקשר המיני – במיטה ומחוץ לה.

טיפול מיני, שבו תפתחו את הקלפים האינטימיים שלכם בנוכחותו של  איש מקצוע, עשוי לתת לכל אחד מכם נקודת מבט חדשה, מקורית, על היבטים שונים בתחום המין שחשוב להידרש אליהם בכנות ולברר אותם בגילוי לב.

באמצעות טיפול מיני יוכל כל אחד מבני הזוג להיוודע אל סיבות וגורמים להתנהגות מינית שלו ושל זולתו – לעכבות, למחסומים, לחששות, לגמגומים. הטיפול המיני עשוי לתת לכם תובנות על אודות השוני ( הטבעי כשלעצמו) בצרכים וברצונות המיניים, על הבדלים במזג המיני, בתפיסת המיניות עצמה ומקומה בחיים המשותפים ועוד.

טיפול מיני הוא מסגרת נאותה, דיסקרטית, להגיע לעמק השווה בנושא, להבין לעומקם את הצרכים והרצונות ולבחון אפשרות להעשיר את השיח המיני באמצעות שיטות וכלים שונים, אשר המטפל או המטפלת  המיני ודאי יוכלו להעניק לכם.

הפקת תועלת מהליכה  אל טיפול מיני תהיה קלה יותר אם תשתחררו מרגשי אשם על עצם הצורך להיזקק לטיפול זה. אם תרצו – איש מלבדכם לא יידע כלל שאתם  נזקקים לו וגם אם כן – אין בכך כל חטא וכל פשע. אולי בכלל יקנאו בכם?!

טיפול מיני אינו מותרות. מי שחשים חושבים שהוא סובל דיחוי עלולים להיווכח בטעותם אם וכאשר ידחו את תחילתו עוד ועוד "עד שירווח". גם סדק דק שאינו מאוחה עלול להתפתח לשבר.

טיפול מיני לא נועד להפוך אתכם מחיות מחמד לנמרים. אתם לא אמורים להפוך את עורכם ולהיות מי שהנכם. טיפול מיני אמור לאפשר לכם  לא להחמיץ ולהפסיד את זכותכם במלאה לחוות את המין וליהנות ממנו.

SimpleWeb - יחסי ציבור באינטרנט, קידום אתרים סימפלווב - בניית אתרים, יח"צ, קידום,ג'ומלה href="http://www.toolguide.co.il">בעלי מקצוע




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב