דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כתיבת פרופיל באתרי הכרויות 

מאת    [ 10/04/2010 ]

מילים במאמר: 447   [ נצפה 4587 פעמים ]

אתרי הכרויות נהיו פופולריים ביותר ויש לכך סיבה טובה. במקום לבלות שעות ימים ולילות בחיפושים בפאבים ובמועדונים, אתם רק מתחברים לאתר הכרויות וגולשים בפורפילים של פנויים ופנויות באזור הקרוב אליכם. אתם יכול להתחיל שיחה ולהכיר כשאתם עדיין לבושים בפיג'מה...

החלק המאתגר ביותר באתרי הכרויות, לעומת זאת, הוא כתיבת פרופיל מעניין ומושך. בדרך כלל שלב זה יכול להיות השלב הקשה ביותר בהכרויות באינטרנט. כמובן, אפשר לשלוף קלישאות שיתאימו לכולם ולהדביק אותם בפרופיל, אבל אתם רוצים גם לשקף את מי שאתם ואת מה שאתם מחפשים. משימה זו יכולה להיות מאתגרת ביותר.

הטעות הגדולה ביותר שאנשים עושים היא לכתוב את הפרופיל בגישה לא נכונה. לרובנו קשה להגיד דברים חיוביים על עצמנו גם עם אנשים שאנחנו מכירים, אז לעשות זאת באופן פומבי כאשר אנחנו מחפשים באתרי הכרויות זה אפילו קשה יותר.

הרבה יותר קל להתחיל לכתוב את הפרופיל שלכם דווקא לא באתר הכרויות. כאשר אתם בוהים במסך בתיבות הריקות של הפרופיל באתר הכרויות אתם בקלות יכולים להרגיש לחוצים ורוצים רק לכתוב כמה משפטים מהירים וללחוץ על כפתור הסיום.
הזמן הטוב ביותר לכתוב את הפרופיל הוא כאשר אתם במצב רוח טוב, לא משנה עם זה כאשר אתם גולשים באינטרנט, יושבים מול הטלויזיה או מטיילים בחוץ. תמיד אפשר לכתוב על חתיכת נייר במקום במחשב.
תבחרו מספר מאפיינים אשר מתארים את האישיות שלכם. האם אתם אוהבים לבלות בחוץ או שערבים רגועים בבית הם יותר הסגנון שלכם? האם אתם יצירתיים ואומנותיים או שאתם אנשי עסקים מסודרים? אתם אוהבים להקיף את עצמכם במשפחה וחברים או מעדיפים להיות עם מישהו אחד מיוחד? זכרו, המטרה שלכם היא למשוך אליכם אנשים אשר מתאימים למה שאתם מחפשים, לכן אתם רוצים להדגיש את המאפיינים שלכם אשר ימשכו את מי שמיוחד לכם. אל תרגישו מחוייבים לרשום משפטים אשר יתאימו לכולם.

הדבר הבא הוא לרשום כמה משפטים אשר מתארים את מה שאתם מחפשים בבן או בת הזוג. חשוב לכתוב תאור מדוייק. אם אתם ביישנים למשל, האם אתם מחפשים מישהו אשר יהיה בטוח בעצמו ולא ביישן בכדי שיעזור לכם להפתח, או מישהו ביישן כמוכם בכדי שתרגישו יותר בנוח? אם תחביב או בילוי שאתם מאוד אוהבים, אולי תרצו לחפש מישהו אשר עם תחומי עניין דומים. תאור של האישיות ושל תכונות האופי יותר חשוב מאשר תאור של החיצוניות בעיקר כאשר מחפשים קשר לטווח ארוך. תחשבו טוב מה אתם מחפשים, ובעיקר תנסו להרגיש זאת מבפנים, מה הרגש אומר.

הפרופיל לא חייב להיות ארוך אבל גם לא קצר מדי. פסקה יחידה קצרה בדרך כלל אינה מעוררת עניין ולא נותנת משהו לדבר עליו, אבל לכתוב ספר גם כן לא הכרחי. רוב האנשים לא יקראו יותר משלוש פסקאות.

ומעל לכל, תכתבו עם אישיות! אם אתם כיפיים ואוהבים לבלות, תדאגו שהפרופיל שלכם ישמע כייפי. אם אתם רומנטים חסרי תקנה, תדאגו שהפרופיל שלכם יהיה רומנטי. תהיו עצמכם והסיכויים אשר אשר תמצאו מישהו אשר יקבל אתכם כמו שאתם יגדלו פלאים.

 

אור גרין, כותב ומשווק באינטרנט.
להשוואה בין אתרי הכרויות מובילים בארץ, בקרו ב:
השוואת אתרי הכרויות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב