דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


7 שגיאות קטלניות בשיווק באינטרנט 

מאת    [ 10/04/2010 ]

מילים במאמר: 1281   [ נצפה 2076 פעמים ]

הערה חשובה לכל בעלי עסקים ...

האינטרנט הוא כלי שיווקי רב עוצמה. אנחנו הולכים כאן לכסות חלק מן ההיבטים החשובים ביותר של שיווק העסק שלך.


שגיאה קטלנית מס '1

אין קריאה לפעולה

רוב בעלי עסקים נוטים לשכוח את הקטע הזה לחלוטין, כך שאם אתה ביצעת קריאה לפעולה באתר האינטרנט שלך, אתה בצעד קדימה בתחרות.

אבל מה היא קריאה לפעולה בדיוק?

פשוט ...

קריאה לפעולה היא פשוט אמירה איפשהו באתר שלך שאומרת למבקר מה לעשות.

ראשית אתה צריך להחליט מה בדיוק הפעולה הרצויה שהמבקר צריך לקחת. האם אתה רוצה שהמבקרים ירכושו ממך מיד, או שהם צריכים ליצור איתך קשר לקבלת הצעת מחיר?

הנה כמה דוגמאות :

"כל שעליך לעשות הוא למלא את הפרטים שלך למטה כדי לקבל ללא תנאים הצעת מחיר מאחד הנציגים שלנו."

"מלא את הטופס כדי לקבל הצעת מחיר מצוות המכירות שלנו. בקשתך תתקבל ותוך 24 שעות תקבל טלפון בין השעות שציינת בטופס. "

תגידי למבקר בדיוק את מה אתה רוצה שהם יעשו. בפירוט רב יותר כן ייטב.


שגיאה קטלנית מס '2

לא לאסוף כתובות דואר אלקטרוני

לא מזמן היתה לי שיחה עם בעל עסק אשר נקרא יניב. ליניב  היה  עסק עם הכנסה ממוצעת. הוא עבד כ - 60 שעות בשבוע.

החברה היתה עסק שירות והוא סיפק שירות טוב כי סייע ללקוחותיו. הוא היה טוב בכל מה שהוא עשה.

היתה בעיה  ... הוא לא היה מקבל מספיק לקוחות. זה משהו שרוב בעלי העסקים יכולים להתייחס כבעייתי, לפעמים זה קשה להביא לקוחות או לקוחות דרך הדלת.

מרבית העסקאות של יניב הגיעו מאתר האינטרנט שלו. הוא גם מקבל עסקאות כיוון שאתר האינטרנט שלו הופיע במנועי החיפוש, אבל הוא לא היה עושה כל כך טוב עם המרת המבקרים ללקוחות.

אבל לא היתה צמיחה עסקית עד שהוא התחיל לאסוף כתובות דואר אלקטרוני באמצעות טופס פשוט באתר האינטרנט שלו,ששינוי זה בוצע רק אז הוא באמת ראה גידול בלקוחות. בפועל כיום יניב מלא בלוח הזמנים שלו  והוא הצליח להכפיל את המחיר שהוא היה מחייב עבור השירותים שסיפק. הוא גם היה מסוגל לקצץ כ 30 שעות בשבוע, במקום 60.

על ידי הפעלת ניוזלטר פשוט לשיתוף מידע בעל ערך עם הלקוחות שלך, אתה הולך לשמור על הקונים חוזרים אשר מביאים קונים חדשים דרך הדלתות שלך.

שגיאה קטלנית מס '3

אי אופטימיזציה למנועי חיפוש

מנועי חיפוש כמו גוגל,ובינג הם הדברים הקרובים ביותר והחברים הכי טובים של האתר שלך שיהיה לך אי פעם. אז אתה צריך לוודא שהם ממלאים תוספת יפה יחד.

על ידי ביצוע מספר כללים פשוטים, אתה יכול לקבל  דירוג האתר שלך גם בתוצאות החיפוש עבור מונחים פופולריים באזורך.

נניח שאתה רוצה דירוג גם עבור מונח החיפוש, "שרברב בתל אביב". אתה רוצה לוודא שיש לך את המונח בדף האינטרנט הראשי שלכם לפחות שלוש פעמים.

המקומות הטובים ביותר כדי להכניס את מונחי החיפוש הם ...

תגית הכותרת
כותרת
בשורההראשונה והאחרונה של התוכן
בתפריט הצדדי
ובכל תגי ALT התמונה

חלקם אולי נשמעים כמו יוונית עבורך, ניתן לדבר עם הוובמסטר או מקדם האתרים של האתר שלך ועליהם לוודא כי האתר שלך מעודכן עם המונחים בהם תרצה את הדירוג הגבוה בגוגל.

שגיאה קטלנית מס '4

אין מעקב על הסטטיסטיקה

גורם נוסף שהוא קריטי לעסקים מקוונים  (או לא מקוון ) הוא ההצלחה במעקב. אתה באמת צריך לעקוב אחרי המקורות המובילים את התנועה לאתר, כך שאתה יכול לשכפל הצלחה בכל קנה מידה שיש לך.

Google Analytics היא חבילת מעקב חופשית אשר תתן לך כל נתון שאתה יכול וזקוק לו למעקב אחר מבקרים באתר שלך.

צפה מקרוב מה אנשים עושים באתר האינטרנט שלך, ובכך תוכל לעצב חוויה למבקרים ולגרום להם לפעול באופן ובדיוק היכן שתרצה אותם.

חוזרים לשגיאה מס '1, אם אתה רוצה שמישהו ימלא טופס יצירת קשר, אתה צריך למצוא דרך לגרום להם למצוא את דף הקשר שלך. תראה איך אנשים מקיימים אינטראקציה עם האתר שלך, ולאחר מכן השתמש בכן כרמז על היכן להוסיף קישורים לדפים שברצונך שהמבקרים יבקרו בו יותר.

עוד סטטיסיטק נוספת הינה שאתה צריך לבדוק מהיכן אנשים באים. האם רוב המבקרים מגיעים מקישור שבעיתון המודפס על העסק שלך?  אם כך, נסה להוציא לאור עוד העתקים. אם רוב התעבורה שלך מגיע מחיפושים במנוע חיפוש, אז כדאי לעשות עוד אופטימיזציה ולקבל דירוג גבוה עבור מונחים אלה.


שגיאה קטלנית מס '5

אי שימוש במילות מפתח Longtail

מילות מפתח Longtail הם אלוהים, לשלוח לאתר שלך מבקרים ממנועי חיפוש ולכוון את התנועה לאתר שלך. נכון הדבר גם לגבי התנועה בתשלום (ראה: PPC) .

מילות מפתח longtail הוא מונח מפתח יותר משלוש מילים ארוכות.

דוגמאות  ...


    • חיפה מומחים לאינסטלציה
    • רופא משפחה בירושלים
    • חברות עיצוב במרכז


מאחר שאתה כנראה עסק מקומי, התמקד במילות מפתח הכוללות את שם העיר שלך. בדרך זו אתה מבטיח למצוא אנשים בתחום שלך שמחפשים את השירותים שלך.

השתמש בכלי זה כדי לחפש מילות מפתח, יש מספר טוב של חיפושים כל חודש.

https: / / adwords.google.com / select / KeywordToolExternal

אם אתה מאתר מילות מפתח ארוכות זנב עם יותר מ 400 חיפושים בחודש כדאי לך להתחרות על אותם מילות מפתח.

הסיבה להשתמש במילות מפתח אלה היא פשוטה - מרבית העסקים אינם משתמשים בהם. מילות מפתח אלו עדיין מקבלים הרבה תנועה, אבל אנשים פשוט לא יודעים יותר טוב ממה שאתה עכשיו יודע.
קל מאוד לבצע אופטימיזציה עבורם, והם הרבה יותר זולים מאשר מילות מפתח קצרות באם אתה משתמש ב- )קידום ממומן PPC).

שגיאה קטלנית מס '6

אי התמקדות ביתרונות

אם אתה בעסק חברת תוכנה, אתה יודע את זה שמאפייני תוכנה חשובים לקונים.

אנשים בדרך כלל אינם רוצים לדעת את התכונות של המוצר שלך.

אם המוצר שלך הוא 50% חזק יותר מהאופציה המובילה, התמקד כמה זמן המוצר שלך יחזיק מעמד ולא מאיזה חומר זה עשוי.

ספר בדיוק איך המוצר שלך יעזור לחיים שלהם ותראה עלייה מיידית במכירות.

בוא ניקח כמה תכונות ונהפוך אותם ליתרונות.

התכונה: התוכנה שלך משתמשת במסדי נתונים SQL כדי לאחסן מידע על המשתמשים.
יתרון: כל המידע יוצפן ויאוחסן מאובטח שבו האקרים לא יכולים לגעת בו - לשמור על הזהות שלך באופן בטוח.
התכונה: הוידאו האחרונים שימושים חדשים בטכנולוגיית Blu-Ray.
יתרון: באמצעות Blu-Ray, הגדלנו איכות פי 200%, מה שהופך את הוראות לקלות יותר לראות מאשר אי פעם. כעת תוכל לראות כל חתך בפירוט מעולה בדיוק כמו שזה היה נכון לפני שאתה.
התכונה: עכשיו כלול עם סמן שבנגיעה אחת יש חיוג מהיר.
יתרון: לא להיכנס עוד מספרים אל Speed Dial שוב - פשוט ללחוץ על מקש * לאחר שיחת טלפון, ומספר באופן אוטומטי נכנס לחיוג המקוצר שלך.

אתה יכול לראות בדיוק עד כמה חזק זה יהיה על המכירות  של המוצרים שלך?.

שגיאה קטלנית מס '7

לא לשיווק באמצעות רגשות

אנשים קונים על פי רגש ומנסים להצדיק באמצעות ההיגיון. לא משנה מהו המוצר או השירות שאתה מוכר.

גם אם אתה משווק לעסקים עליך להשתמש ברגש כדי למכור. אתה צריך להתמקד על מה שעובר במוחו של הקונה.

אתה תצטרך לדבר עם קונים פוטנציאליים כדי לברר איזה סוג של רגשות שהם עוברים בעת ביצוע הרכישה. רוב הזמן הם לא יתנו לך תשובה ישר משם, אז תצטרך להסיק מדבריו מה בדיוק קורה במוחו.

ברגע שאתה תבין את זה אתה לא תצטרך לכתוב מודעה נוספת שוב ...

שימוש באמצעות מכירה רגשית הוא הדבר החשוב ביותר שאתה יכול לעשות עבור הפרסום שלך. זה הולך באינטרנט והן במכירות.

תודה לך על שהקדשת מזמנך כדי לקרוא את הדוח הקצר הזה. אני אשמח לקבל הזדמנות לדבר איתך אפילו רק 10 דקות על האסטרטגיה השיווקית הנוכחית שלך כדי לראות אם יש דרך שנוכל לשפר את זה באמצעות כוחו של האינטרנט.

זה אפשרי, כי על ידי ביצוע שינויים קטנים, אתה יכול לראות תוצאות ענקיות. אז בבקשה, צור קשר ל- 054-2882252 ואנחנו יכולים להגדיר זמן להיפגש.

תודה לך שוב שקראת את המאמר הזה.

בברכה,
סולי קטיר,
סטארליט - שיווק וקידום אתרים באינטרנט

סולי קטיר מומחה לבניית ושיווק אתרים באינטרנט www.starlitt.com 054-2882252




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב