דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יוסף חי- עין הרע I טיפים I סגולות 

מאת    [ 09/04/2010 ]

מילים במאמר: 556   [ נצפה 18614 פעמים ]

סגולות להמנע מעין הרע   כולנו פוחדים מעין הרע או ממזל רע ובצדק,כאן הביא לכם טיפ שיוכל להיות לעזר בנושא עין הרע,חשוב לומר שהטיפ הזה טוב גם לפתיחת מזל - גורל על מנת להמנע מעין הרע ומאנרגיה שלילית יש לקחת בכל יום שלישי תבלין שנקרא "קצח" או בערבית "שינוש"  ולהניח אותו בארבעה פינות חדר השינה  לילה שלם ביום שלמוחורת יש לקחת את הקצח ולהוריד אותו בשירותים,וכך לחזור על הפעולה למשך ארבעה חודשים בהצלחה ! עצות נגד עין הרע

1. הניחו עציץ רוטה (פיגם) בכניסה לבית. עציץ זה יש להניח גם ליד מיטת היולדת ובעריסת התינוק.
2. לכו לים ביום שני או חמישי, היכנסו עד שהמים יגיעו לכם עד הברכיים, והסתכלו רחוק. סיפרו שישה גלים, ובשביעי שיטפו פנים וידיים. בקשו ניקוי מהאנרגיות השליליות שדבקו בכם, ולכו בלי להסתכל לאחור. אגב, לא חייבים ללכת לים. כל מקור מים, כמו מקווה או מעיין, יבצע את עבודת הטיהור.
3. נתינת צדקה בכלל ומעשר בפרט מגנה מפני עין הרע. נתינת צדקה פירושה הכרזה כלפי היקום - יש לי את כל צרכי, ואני מסוגל לחלוק עם אלה שאין להם.
4. כאשר אתם חשים אי נוחות, או שאתם בקרבת אנשים שמעבירים לכם אנרגיות שליליות, הניחו את יד ימין על עצם הבריח השמאלית, ואמרו לעצמכם 7 פעמים – "לא אתן". זהו מגן אנרגטי.
5. בצל ושום סופחים אנרגיות שליליות. אם אתם רוצים לטהר את הבית מויברציות שליליות, פזרו שיני שום בפינות הבית, והשאירו אותן שם במשך הלילה. בבוקר, אספו אותן ושירפו אותן. אם אתם ממתינים לביקור של אנשים רעים, שימו במקום מוסתר קערה עם בצל. אחרי שהאורחים יעזבו, תשרפו את הבצל.
6. סגולה נוספת נגד עין הרע היא לומר: "בן פורת יוסף, בן פורת עלי עין, בנות צעדה עלי שורו", וכן לקרוא פרק ל"א בתהילים.
7. אמבטיית בירה מסירה עין הרע. מלאו אמבטיה עד מחציתה במים פושרים חמימים, והוסיפו לה כפית מלח ועשר כוסות בירה לבנה. ערבבו ביד ימין בכיוון השעון, וטבלו באמבטיה למשך 7 דקות. שפכו על הראש והשיער את המים עם קנקן. אחרי 7 דקות צאו מהאמבטיה, והתעטפו במגבת (אל תתנגבו). לכו לחדר השינה, והתפללו להסרת עין הרע.
8. בכל מקרה, תמיד תפעלו בכוונה טובה וטהורה, ולעולם אל תבקשו רע למישהו, אפילו אם הוא גרם לכם עוול.   ועוד כמה טיפים   1. להיות סנדק בברית מילה הוא מתכון בטוח להצלחה עסקית.
2. אל תחזיקו בבית ברכת בית שלילית, כמו "בזאת הדלת לא תבוא בהלת, בזו הדירה לא תבוא צרה". עליכם לבקש מה אתם כן רוצים, ולא להניח הנחת יסוד של מצוקה ופורענות. ברכה חיובית ונכונה היא כזו האומרת, למשל, "בזה המקום ברכה ושלום, בזה הפתח הצלחה לבטח".
3. בכניסה לבית שימו דג, פרסה (אמיתית), חמסה וכמובן מזוזה כשרה.
4. ענדו קמע מגן דוד.
5. אם אתם רוצים למכור דירה, שימו רוזמרין בארבע פינות הבית. כמו כן, קחו חצי כוס פרג וחצי כוס סוכר, ערבבו וחלקו לארבע מנות. שימו אותן בארבע פינות הבית.
6. שיטפו את הבית (במיוחד אם אתם נכנסים לבית חדש) במי ים.
7. למזל, פרנסה וזיווג - קנו מנעול בחנות לחומרי בניין, הניחו אותו מתחת לכרית במיטה כשהוא נעול, ושנו עליו במשך 3 ימים. ביום הרביעי, לכו לים עם המנעול, פיתחו אותו, וזרקו אותו לים. בקשו את משאלתכם, ולכו בלי להסתכל לאחור.
8. אם קיבלתם בירושה תכשיטים, במיוחד מאדם חולה, טהרו אותם על ידי טבילה בים 7 פעמים, ואחר כך השאירו אותם 24 שעות במי ים.
  יוסף חי איש קבלה / החזרת אהבה מומחה מס 1 בעולם לרוב בעיות הזוגיות,פרידה.מריבות,אהבה,זוג,כישופים,בוגדים 050-9609554 077-2116606 מייל: magia18@walla.com


  • איש הקבלה ומחזיר האהבות יוסף חי דור רבעי לשושלת אנשי קבלה ורוח,מומחה בהחזרת אהבה במאגיה לבנה (קבלה ) 17 שנות נסיון עשיר בתחום הזוגיות,עין רעה,כישוף,החזרת אהבה,טיהור בתים,קירוב זוגות לאתר הבית שלנו: www.magia18.com מייל: magia18@walla.com נייד:050-9609554 משרד: 077-2116606 נותן יעוץ והכוונה/טיפולים רוחניים לכל מקום בארץ ובעולם




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב