דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עמותות למען חולי סרטן- תורמים ונרתמים. 

מאת    [ 05/04/2010 ]

מילים במאמר: 568   [ נצפה 3541 פעמים ]

ההתמודדות עם המחלה אינה פשוטה. עמותות מסוימות כמו עמותת עזר לציון ועמותת "גדולים מהחיים" שמו לעצמם למטרה את שיפור איכות החיים של החולים במחלה בכל דרך אפשרית. עמותות אלה מתבססות אך ורק על תורמים וכל הקשור לפעילויות עובדים בהתנדבות. זהו מיצג מפואר של היכולת האנושית להקל על סבלם של חבריה.

עמותות למען חולי סרטן - פעילויות ועזרה

בעזרת תורמים נדיבים, עמותת עזר מציון מספקת לחולים את העזרה הרפואית הנדרשת אשר במקרים רבים, אין ביכולתו של האדם לממן אותה. כסאות גלגלים, מטפלת צמודה ועזרה כלכלית הם רק חלק מהשגרה של מתנדבי עזר מציון.

עמותת גדולים מהחיים מתרכזת בילדים חולי סרטן והופכת את ההתמודדות עם המחלה לקלה יותר. העמותה מטיסה את הילדים לדיסני וורלד בארצות הברית ומארגנת ימי כיף בכל רחבי הארץ לילדים החולים, ולמשפחותיהם.

אי אפשר להפריז בחשיבות העזרה שמעניקות עמותות אלו.. היכן שהמדינה נכשלת נכנסים המתנדבים של העמותות הללו ומקלים על הסובלים באמצעות עזרה ממשית. יחד עם זאת, חשוב להבין כי עמותות אלה תלויות בנדיבותם של תורמים.

דרכים לתרום

מעבר לסכום כספי המועבר לפעילוית העמותה, ישנם תורמים רבים הנותנים מזמנם ומרצם לטובת הפעילויות ההתנדבותיות. תורמים אלה מסיעים את החולים לטיפולים, מבקרים, מעודדים ועוזרים.

תורמים רבים רותמים את מקצועם המיוחד לטובת הילדים והחולים. ליצנים, קוסמים, מפורסמים וספורטאים מפנים זמן על מנת להגיע לבתי החולים או לימי הכיף ולשמח את המתמודדים עם המחלה. ישנן אלפי דרכים לתרום, צריך רק לבחור אחת.

עמותות - שקיפות ומוניטין

עמותת עזר לציון הוקמה בשנת 1979 ומתגאה ב- 25 סניפים הפזורים בכל הארץ וצי של מתנדבים על בסיס קבוע. עמותת גדולים מהחיים שהוקמה בשנת 2000 מתגאה בהיקף פעילות ענף ורחב.

שתי העמותות האלה עשו זאת בעזרתם של תורמים נדיבים, אולם, היכולת להביא תורמים אלה לכדי נתינה, זו הגדולה האמיתית. היכולת להשתמש בכלים שיווקיים מודרנים על מנת לקדם את הרעיון והמטרה- לעזור לחולים ולשפר את איכות חייהם.

מספיק להציץ באתרי האינטרנט של עמותות אלה בשביל להבין את הגודל והמוניטין שלהן. בנוסף, העמותות מציעות שקיפות מלאה בנוגע לתרומה כספית ומזמינות מתנדבים לעזור ולהתנדב בפעילויות השונות של העמותה.

גיוס תורמים אינה משימה קלה כלל וכלל. יחד עם זאת, המוניטין, הנסיון והאמונה בדרך בהחלט עוזרים לגיוס תרומות מכל העולם. תרומה לא יכולה להבטיח כי החולה יבריא, אך היא יכולה לתת לו תקווה אמיתית וכן, גם נחמה.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב