דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אופניים חשמליות - הכל על כלי התחבורה הדו גלגלי שסוחף אחריו רבים. 

מאת    [ 05/04/2010 ]

מילים במאמר: 443   [ נצפה 3194 פעמים ]

במדינות נפרדות בתבל כמו שוויץ, גרמניה וארה"ב אופניים חשמליות כבר הפכו לחלוטין לכלי תחבורה פופולרי ומופתי. כל מה שדרוש לעשות הוא לרכוש אופניים חשמליים ולחבוש קסדה, כדי להתנייע בעיר. אופניים חשמליים רבים ינועו בכבישי מדינת ישראל, מחמת החוק החדש. יש לנהוג בזהירות ולא בלהט, אף על פי שהדבר אינו מצריך רישיון. בשביל להגן על החוק, שימו לב שהערכה שאתם רוצים לרכוש היא 250 וואט והנכם ללא שום ספק מעל גיל 14.בתקופה האחרונה בדרך כלל ניתן למצוא ערכות של 350 ואף 500 וואט אולם הדבר לא מותר ללא שום ספק לפי חוק.

עקב זה שלאחרונה להתנייד ע"י אופניים חשמליים זה דבר חוקי, הרבה נשים וגברים פונים לנסיעה באופניים.בכדי להפוך את הנסיעה לבטוחה לחלוטין, יש לחבוש קסדה ואף מגינים. אופניים חשמליים נעים בעזרת מנוע ויכולות להיות מסוכנות לחלוטין, אף על פי שאופניים חשמליים בהחלט אינם מגיעים למהירויות של אופנוע.חשוב על פי מה שאני יודע לקנות ערכה עם הנעה קדמית וללא ספק שלא עולה על 250 וואט על פי החוק.על-ידי המנוע שבגלגל והסוללה שמתחברת בקלות אפשר לזוז לכל מקום ללא הוצאה כספית.

בזמן האחרון כשאופניים חשמליים מותרים במדינת דובאי, קריטי לקחת בחשבון מכרגע לנוע בדרך החסכונית והירוקה הזו. על פי מה שאני יודע, כדי למנוע זיהום אוויר עדיף להמשיך את המגמה הירוקה ביקום ולהתנייד בעזרת אופניים חשמליים. יש כיום אופניים המסוגלות להגיע ל45 קמ"ש בקלות, על אף זה שאופניים חשמליות נתפשות כמעט תמיד ככלי תחבורה איטי. כדי להקטין את הצפיפות והעומס בכבישים, הומצאו האופניים החשמליים שאף אינם מצריכים למעשה רישיון או טסט מסוים.אין ספק שאופניים חשמליים זו הברירה הכי טובה לנסיעה בעיר כיום.

מכיוון שיש גברים ונשים המרבים לומר שהחניה בת"א היא לחלוטין בלתי נסבלת, יש לשקול להתנייד באמצעות אופניים חשמליים בת"א ובערים מרכזיות שונות. אופניים חשמליות היא דרך מופתית להתנייע בכבישי מדינת ישראל, כתוצאה מעומס התנועה לכל הדעות ומהכסף הרב שמתבזבז בדרכים.אמנם לא נדרש רשיון, אך צריך לשים קסדה ומגנים. ערכת אופניים חשמליים איננה עקרונית אופניים שלמות, אלא גלגל קדמי ובנוסף לו בקר מהירות בלמים ידית זירוז וכדומה'. קריטי לעשות סקר שוק בעין ביקורתית ולבדוק היטב את החנויות והמוכרים, על מנת שלא יעשקו אתכם.

כפי שנראה לי בדק שוק ואף לשוחח עם חברים שביצעו רכישה ערכה הם דברים שיעזורו לכם לבצע את הקנייה הטובה ביותר של ערכת אופניים חשמליים.כמו שהוזכר קודם לכן, אופניים חשמליות היא דרך פשוטה ומיטבית מבדיקה כספית וסביבתית לנוע בכבישים. כתוצאה מאישור החוק החדש, אין ספק שמעכשיו נראה הקטנה של הצפיפות בכבישים ואולי אף של תאונות.מצד אחד, החוק עוזר לבני אדם למצוא את החלופה הכי טובה למכונית.אבל אך בפועל, נערים מעל גיל 14 מצטרפים כרגע לתנועה בכבישים והדבר יכול להיות לכל הדעות מסוכן. שמרו על עצמכם וגוד לאק

אתר 2ride.co.il - קניית ערכה לאופניים חשמליים | הסבת אופניים חשמליות בעזרת קיט | אופניים לכל גיל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב