דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הפחד מניתוח פלסטי - פחד מוצדק ונכון 

מאת    [ 27/03/2010 ]

מילים במאמר: 370   [ נצפה 1917 פעמים ]

בטרם נתחיל צריך לאחל בהצלחה לחוקרים שמרבים לטעון כי הסרת שיער או השתלת שיער היא לא דבר חסר תקדים עבור נשים וגברים במגוון הגילאים. כאשר אנשי מחקר כמו ד"ר גבריאל דוידוב טוענים בצורה רשמית שלא ניתן לשפר גדילה או לחליפין להקטין גדילה בעזרת פעולה אולטימטיבית זו, בחינה מעמיקה של השוק מראה שבדומה לפרוצדורה של הגדלת חזה זהו פרוצדורה שגרתי שבלי ספק מסוגל להיות דוקטרינה עבור הסרת שיער או השתלת שיער.בכדי שעל פי מה שאני יודע תבחרו בברירה הכי סבירה שתוביל להליך רפואי הגדלת חזה או הסרת שיער או השתלת שיער בימהרה ולתמיד, חשוב וקיים הצורך לבצע סקר שוק עולמי שבו תדונו עם טובי המדענים כמו ד"ר בוריס נתנזון או ד"ר אורטל אודסר שיתנו לכם סיבות או הסברים בעד ונגד המאטודות.

משום שרצון לביצוע הגדלת חזה מחד גיסא כמעט תמיד נשאר לנצח ומצד שני הוא דבר סטאנדרטי, בעשור האחרון כמעט כל האנשים מרבים לטעון כי לא רצוי שהפרוצדורה תעשה בעזרת מטפל כמו הסרת שיער או השתלת שיער אלא בעזרת רפואה אלטרנטיבית שבימים אלה נפוצה יותר. ד"ר שלמה אהרונוב (ממחה השתלת שיער) אומר שללא ספק חוקרים בכל הגילאים (שבדרך כלל עוסקים במתודות לביצוע הגדלת חזה) מחפשים את המאטודה הכי טובה לביצוע הסרת שיער אולטימטיבית, אף על-פי שבימים אלה אין אלטרנטיבה לביצוע הסרת שיער שבעין ביקורתית רצוי לבצעה.

המתודות השונות לביצוע הגדלת חזה ברוב המקרים בשום מצב מצליחות לנצח לעומת הפרוצדורה של הסרת שיער או השתלת שיער למשל. בטרם מבצעים פרוצדורה מורכבת כמו לדוגמא הגדלת חזה, לפי מה שאני יודע מומלץ לבצע בדק שוק בספקנות וכמו כן לדבר שוב עם מדענים המציינים דעות נפרדות. אני לדוגמה רכשתי בשנים עברו השתלת שיער ולמרות שעשיתי בדיקה בספקנות את מבחר השיטות שיתכנו לפרוצדורה זאת לא התייעצתי עם אנשי מחקר והפרוצדורה לא כל כך החזיקה עד הנסיעה שלי לאיטליה בעת האחרונה.

לסיום – למעשה הקשר הוא מינימאלי בין הליך כמו השתלת שיער או הסרת שיער לבין הגדלת חזה בקרב נשים וגברים אחרים. למרות שלחלוטין לאחרונה עדיף לשוחח עם מטפל לפני פרוצדורה פורמאלית, יש המרבים לטעון שבדרך כלל חשוב לזנק על ההזדמנות הכי טובה שמוצעת לכם במהירות בעת בוחן שוק. לכל האנשים אשר עכשיו עם הפלאפון ביד מזנקים על האפשרות הכי סבירה לניתוח הסרת שיער, הגדלת חזה או השתלת שיער – גוד לאק!

כדי לקבל הצעת מחיר מפורטת בנוגע לטיפולים שונים פנו אלינו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב