דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הורוסקופ לחודש אפריל 2010 מאת: חוה מזר 

מאת    [ 24/03/2010 ]

מילים במאמר: 1356   [ נצפה 5252 פעמים ]

הטור האסטרולוגי של חוה מזר 

כל הזכויות שמורות ©

 תחזית  לחודש   אפריל  2010 

טלה

אביב חדש מסמל את ההתעוררות בטבע ואת תחושת ההתחדשות הכללית. כניסת השמש למזלכם מייצרת הזדמנות לבחון את מה שקרה בשנה האחרונה מצד אחד, ואת המטרות לשנה הנוכחית מאידך. מעצם היותו צומת, קובע יום ההולדת את השנה כולה. זה הזמן גם לבחון את מידת הרגישות והמודעות שלכם לזולת. דבר לא יקרה מיד, אלא בתהליך ממושך והדרגתי, שכרוך גם בעבודה ובהשקעה מצידכם. חודש זה מאיץ ענייני כספים ועסקים. לא שלא יהיו רווחים, אבל יש להימנע מסיכונים עד ה- 11 במאי. את חלקכם מלווה תחושת מועקה. נדמה לכם שהכל עוצר במקום או שהכל כרוך במאבק שמכלה את כוחותיכם ואינו מביא לתוצאות הרצויות. הדרך שלכם כרגע היא לבחון את השטח ולא לקפוץ למשהו שאינכם בטוחים בו.

שור

שני אלמנטים שיש לזכור החודש: כוכב התקשורת והנסיעות מרקורי יימצא בנסיגה במזלכם החל מה- 18 בחודש ועד ה- 11 במאי. בנוסף, חודש זה מעיד על ימים של אנרגיות נמוכות, שיגיעו לשיאן לקראת 12-14 באפריל. ייתכן שאתם מאוכזבים מדברים שלא התבצעו בצורה חלקה. גלו סבלנות, הרגע שלכם עוד יגיע. מומלץ לחבור לאנשים טובים, שכן השפעת הכוכבים ניכרת החודש, והיא תלווה בהכבדה רגשית או התעלמות מהתמודדות עם מציאות מעיקה. ונוס נמצאת במזלכם, במקום שבו היא במיטבה, ובתקווה שתסייע לכם מבחינה יצירתית ואמנותית, וגם תוסיף שפע של קסם וכריזמה לאישיותכם. השמש תיכנס למזלכם לקראת ה-21 באפריל, אז תוכלו להתנסות בדברים חדשים וחיפוש דרך שתאפשר עצמאות.

תאומים

מעבר השמש למזל טלה מביא שינוי מבורך באווירה, אתם זקוקים מאוד לחוויות יוצאות דופן, ושואפים ליהנות מחברה פתוחה ועירנית. ישתלם לכם להיות פתוחים ולהסתגל במהירות לכל מצב, בתנאי שאין בו שיעמום ושיגרה. רשמו לפניכם כי כוכבכם מרקורי יימצא בנסיגה, מאחורי גבכם, מה- 18 באפריל ועד ה- 11 במאי. מצב זה מדגיש את הצורך בשמירה על סודיות ברוב הנושאים שמעסיקים אתכם כרגע, כל מה שלא ידובר בו, יתברר מאוחר יותר כרווח נקי. תכנון קפדני אך גמיש, הלוקח בחשבון שינויים של הרגע האחרון, עשוי למנוע חלק מהבעיות הקשורות לנסיגתו. בנוסף כוכב סטורן חוזר למזל בתולה לתקופה של מספר חודשים, מצב שעלול להחליש את סיכוייכם לצאת ממצב לא נוח. יכול להיות שהתמונה כרגע לא ממש ברורה, אל תמהרו להסיק מסקנות.

 סרטן

אתם עסוקים בפרויקטים משמעותיים, כשהצלחה פירושה עלייה במעמד וחיזוק הביטחון העצמי. מצד שני, תיתכן בעיה עם אנשים בעלי סמכות שיש להם נגיעה בחייכם. השמרנים שביניכם מתחבטים ברגשות מעורבים בשל תקופה מאתגרת אך מתישה מנטאלית. יש לכם נטייה להקשות על עצמכם, לדרוש יותר מדי ולשפוט את עצמכם בחומרה. האווירה או הלך רוח של אנשים משפיעים על כולם ותוך כדי מכניסים מתח רב ואי וודאות באשר לעתיד. המצב דורש רגישות ודיפלומטיה. חשוב שתהיו אסרטיביים ותגנו על עמדתכם, אך גם להימנע מיצירת רושם של התנגדות מתמדת. החוכמה היא למצוא את דרך האמצע. כוכב ונוס מאיץ אינטראקציה חברתית. לא יזיק לכם לגלות מינון גבוה יותר של פתיחות וסקרנות חברתית.

 אריה

מיקום השמש בטלה יביא להתעוררות מגוונת בקצב הפעילות, התקשורת והתנועה. לבני המזל שביניכם יאיר המזל את פניו, דבר שירים לכם את המורל, ותופתעו לזכות בתמיכה מאנשים שדעתם חשובה לכם. התכתבויות ונסיעות הקשורות לחו"ל ייטיבו עימכם. עקב אכילס: זהירות מחוסר רגישות שלכם או של אחרים כלפיכם. כוכב מארס הדומיננטי מחזק אתכם במאבקים הקיומיים, אך גם גורם לתחושות של כעס ותסכול, שכן לעיתים תלווה אליו דיאלוג מעט תוקפני, לכן לא כדאי להגיב בקיצוניות כשדברים יוצאים משליטה. היעדר כל גמישות והבנה כלפיכם ירגיז ויתסכל אתכם ועימות ישיר או מריבה עלולים לפרוץ לפתע. הצד הטוב של כוכב מארס מתבטא ועוסק במימוש פוטנציאל או ביוזמות ברוכות, מומלץ להיות ממוקדים.

 בתולה

יש לכם תחושת ריקנות שמגיעה בגלים ומפחידה אתכם. מארס נמצא עדיין מאחורי גבכם, אנשים שבהם אתם תלויים אינם יציבים, או שמגיע אליכם מידע סותר ומבלבל. בנוסף, כוכבכם מרקורי יימצא בנסיגה מה- 18 באפריל ועד ה- 11 במאי. סטורן, ממנו השתחררתם לאחרונה, צץ במזלכם שוב לקראת ה- 8 באפריל, ויישאר עד ה- 21 ביולי. זהו מצב שעלול להקשות עליכם, שכן תיאלצו להתמודד עם סוגיות מהעבר, או עם מציאות עכשווית, שבהן יהיה צורך לשמור על גמישות ופתיחות. זכרו כי טאקט וזהירות יהיו חשובים במגעיכם עם אחרים. ונוס במזל שור מרמזת כי אפשר כי אפשר לבחור ביחסי שלום ונועם הליכות, העיקר לא להקצין מצב מסוים. פעולה שנעשתה לא מזמן וקשורה בחו"ל תתברר כמוצלחת, אולם מומלץ לברר שהמידע אכן מדויק.

 מאזניים

המאורע המשמעותי שמתרחש החודש הוא כוכב סטורן, שהגיע לאחרונה לביקור במזלכם, והחודש יעזוב אתכם למספר חודשים וייסוג למזל בתולה. מצב זה מאפשר סגירת מעגל מעניינת, שאת השלכותיה תוכלו לחוש במהלך החודשים הבאים. סגירת המעגל הזו קשורה לסטורן, שטלטל את שלוותכם והכריח אתכם להסתכל עמוק אל תוך נבכי הלב והנפש, לשאול את עצמכם שאלות הקשורות ליחסים ולחיים בכלל, וגם לבחון לעומק את אנרגיית החיים דרך מבט בוחן, מתלבט ומתיש. חודש זה מפרה לאמנים וליוצרים שביניכם, ומדגיש בנוסף ענייני זוגיות ושותפויות. לאלה הנתונים בקשיים עם ממונים, או בני זוג, מומלץ להיות זהירים ולמעט בביקורת. מצבים עתידיים בעלי פוטנציאל אינם תוצאה של לחצים ואילוצים אלא של ניסיון, למידה ובשלות.

 עקרב

ימים אלה חשובים, עסקית, חברתית ויצירתית, כדאי לעשות דברים שונים וחריגים. התקופה תיצור תנאים טובים בכל הנוגע ליכולתכם להתחיל בפרויקט שקשור לקריירה ולמעמד, בתנאי שיש בו יוזמה והעזה. מארס בבית היצירתי שלכם מדגיש את יכולת הביטוי העצמי, היצירתיות והמקוריות שלכם. דברים יקרו בספונטאניות אבל גם בתכנון ממוקד ואחראי, וככל שתיטיבו לזרום עימם, תוכלו להפיק מהם תועלת. לקראת המחצית השנייה של החודש מומלץ להיות זהירים, דרוכים ועירניים כדי למנוע מאנשים או גורמים עוינים לפעול נגדכם. כוכב התקשורת בנסיגה, במזל הנגדי שלכם, עלול הפעם להעיד על נושאים מטרידים שעלולים לגרור ניגוד אינטרסים, כמו גם הפרעות מעיקות לפעילות שלכם.

 קשת

תקופת טלה תביא להתעוררות מעניינת ומגוונת בקצב הפעילות, התקשורת והתנועה. כושר השכנוע והקסם שלכם יהיו במיטבם. ירח חדש בימי אמצע החודש ייטיב עימכם גם בזכות חברה אוהדת, מפרגנת ונעימה. מצד שני, כוכב סטורן עומד להיכנס שוב לבית הקריירה שלכם. מצב רגיש זה בין אפריל ליולי עלול לרמז על חזרתם של סדקים אפלים וחוסמים, שהפריעו ובחשו בחייכם בעבר. חשוב לנקות את השטח כדי לא לאפשר לגורמים עוינים לקלקל ולפגוע, שהקרקע תהיה מוכנה לכל תוצאה ושתהיו בטוחים ביכולתכם לעמוד באתגר שעומד מולכן. הנמרצים והשאפתניים שביניכם יוכלו להשתמש בכושר ביצוע ולהשקיע אנרגיה רבה בדברים בונים. אלה שישכילו לשחק את המהלכים הבאים שלהם נכון, ותוך בקרה ואיפוק, צפויים להצלחה.

 גדי

למרות מורכבות התקופה, יש מישורים שאתם מצליחים בהם, במיוחד כאשר הראייה היא מקורית, נועזת ושונה. לא יזיק לצאת קצת מהקליפה השמרנית ולחפש פתרונות יצירתיים לבעיות בוערות. הכוכבים ונוס ומרקורי מאיצים בכם להיות משוחררים ותקשורתיים, להיות פחות מכונסים ולעסוק כהרגלכם בצד המעשי והבוער של החיים. צפויות נסיעות לצורך קידום המוניטין או המעמד שלכם, בארץ או בחו"ל. צד שני החודש מרמז על דאגות מטרידות ובולמות. ביטחו בביטחון שלכם, שכן הסתגלות מהירה מלווה באומץ והעזה יביאו לתוצאות טובות ומפתיעות – כלומר, שלתכנון ולבנייה לטווח הרחוק יותר יש סיכוי טוב להצליח. התרחקו כעת ממצבים חלקלקים ומסיטואציות המלוות בסימני שאלה.

 דלי

זו תקופה של התנסות והליכה בדרך עצמאית, ויש פוטנציאל לתנופה מבורכת. אתם מוצאים את עצמכם בתוך יוזמות של קדחת תקשורתית ונוסעים לצורך כך למעלה מהרגיל. התחום היצירתי דינאמי, כמו גם אפשרויות עסקיות פוטנציאליות לגבי העתיד. התנאים אולי לא שיגרתיים, וזה מעורר בכם תקווה לעתיד מבטיח יותר. מארס מול מזלכם גורם להרגשה קוטבית. מצד אחד אתם חוזרים ומתמלאים במרץ, אך מצד שני ישנם מצבים שמותירים תסכול. עלבון או נטירת טינה יזיקו גם לכם וגם לצד השני, לכן חשוב לא לשמור דברים בפנים ולשוחח על מה שמציק. כדאי לנקות את האווירה ולא לשמור ולנטור כעסים. בעשותכם זאת, תסתגלו ותפעלו נכון, כמו תמיד.

 דגים

התקופה הנוכחית מדגישה ענייני כספים, עבודה, זוגיות ושותפויות. ירח חדש בימים 12-14 באפריל מרמז אולי על רווחים, אך עניינים פיננסיים דורשים זהירות מירבית, במיוחד אלה עם אלמנט אשלייתי בצידן. ייתכן שלא הכל נמסר בגלוי ובאופן מלא, ומאחורי הדיבורים הנלווים מסתתרים אינטרסים אחרים. כוכב סטורן ייכנס החודש שוב למזל הנגדי שלכם, בתולה, וישהה בו מספר חודשים. השפעת הכוכבים ניכרת החודש, ומשמעותה הכבדה רגשית או התעלמות והימלטות מהתמודדות עם מציאות מעיקה. כתוצאה מכך אתם נוטים לנבור, להתלבט ולחפור, מצב שידרוש מכם כוחות נפש והתנהלות זהירה. תיתכן דאגה בהקשר לילדים, הורים ומבוגרים שתלויים בכם. הלחץ הרב המופעל עליכם עלול להתבטא בתופעות של שחיקה ומתח.

  

כל הזכויות שמורות ©

 

חוה מזר כותבת במקומונים רבים ברחבי הארץ, באינטרנט, וכן בעולם האשה וב- פנאי פלוס. http://www.toses.co.il/horoscope.asp>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב