דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ישי לוי ואתניקס 

מאת    [ 21/03/2010 ]

מילים במאמר: 380   [ נצפה 3880 פעמים ]

לאחרונה זאב נחמה יוצא אתניקס כותב עם הזמר ישי לוי וכותב למענו. השיר "ילדון" למשל, או "נשמה" וגם "אישה נאמנה". לזמר הכשרוני הזה וללהקת אתניקס עבר ארוך משותף שהחל עם צאת האלבום "ישי לוי מארח" לאחר אלבומו המצוין "זירת חיי".

ישי לוי, שידע עליות ומורדות עוד לפני אלבום זה, מגיע אחרי אלבום מצוין שנחשב על ידי מביני דבר לטוב באלבומיו. הקהל היה פחות נלהב ומכירות האלבום לא הצליחו בגדול, למרות הלהיט הענק מתוכו "בכיוון הזרימה". לקראת צאת האלבום פנה הזמר אל זאב נחמה שכתב עבור זמרים אחרים נוספים באותה התקופה וביקש שיכתוב גם לו, אך זאב נחמה דחה אותו, תירץ והתחמק וישי לוי שהיה פגוע מכל העניין השיב אז.

אתניקס הוציאו אז את השיר "אין כמו אמא" כסינגל לקראת אלבום חדש שלהם "ברוכים הבאים לישראל". עוד לפני הוצאת האלבום, הוציא ישי לוי אלבום משלו ובו הוא כלל את השיר "אין כמו אמא" בגירסה מחודשת - חדש על חדש - דבר שכמובן איים על מכירות האלבום הצפוי של להקת אתניקס.

הביצוע ההוא לשיר "אין כמו אמא" הביא, כצפוי, לריב בין הזמר ישי לוי ללהקת אתניקס וסערה לא קטנה בביצה המקומית של המוסיקה הישראלית. חברי להקת אתניקס אף תבעו את ישי לוי על השימוש הציני בסינגל וחידוש טרם זמנו. ישי לוי הסביר את העניין במדיניות ראש קטן שנקט - הוא קיבל כסף, אמרו לו שיש כבר פלייבק מוכן והוא רק צריך להכנס ולשיר, אז הוא נכנס ושר. המדיניות הזו  של "לא ידעתי, אני לא אחראי, כולה משלמים לי אז אני שר מה שרוצים" אופיינית מאד לתקופות השימוש המאסיבי בסם שמאפיינות חלקים נרחבים מהקריירה של ישי לוי. תקופות אלו עומדות בסתירה לנחרצות בה הוא קובע כי הוא הקובע היחידי בכל הנוגע למוסיקה שלו - הוא המחליט לגבי כל דבר שקשור במוזיקה והבחירות של השירים הן הדבר אותו הוא עושה הכי טוב.

בין אם היה מדובר על שימוש ציני במדיניות ראש קטן על מנת לכסות על יצר נקמה והוצאת אגרסיות או שמע היה מדובר בתקופת שימוש מאסיבית בסמים, הדבר הוביל בכל מקרה לקרע בין הזמר ישי לוי ללהקת אתניקס.

לאחר שיחרורו מהכלא לפני מספר שנים נראה היה שהקרע הזה התאחה והעבר נשכח. הזמר ישי לוי ולהקת אתניקס הקליטו ביחד את השיר "נשמה" שיופיע באלבומם של אתניקס, מצד אחד וזאב נחמה כתב מספר שירים ולהיטים עבור הזמר ובינהם "אשה נאמנה", ו- "ילדון" שעתיד לצאת באלבומו החדש.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב