דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


Google Security 

מאת    [ 20/03/2010 ]

מילים במאמר: 495   [ נצפה 1726 פעמים ]

האם יש צורך בשרתים יעודיים?
לא. גוגל פועלת בסביבה המכונה "מרובת משתמשים". תוך כדי שמירה על הפרדה בין משתמשים וארגונים, מקורות אחסון וכח עיבוד משותפים משמשים מאגר מחשבים נרחב. זהו הבסיס לארכיטקטורה של גוגל, וזה מה שמאפשר את הגמישות, יכולת ההרחבה, האמינות והעלות הנמוכה שבהם גוגל ידועה.

מהם יתרונות האבטחה בתוכנה-לפי-דרישה?
בתוכנה המסורתית, המשתמשים שומרים את המידע על כונני USB, דיסקים ומחשבים ניידים שאינם מאובטחים כדי לאפשר גישה מהירה ונוחה. בעזרת Google Apps, מכיוון שהמשתמשים יכולים להשיג את המידע הנדרש בקלות ובבטיחות מלאה מכל מקום, האפשרות שישמרו מידע רגיש בצורה מקומית הוא נמוך. בזכות ההתחייבות של Google Apps לזמינות ב-99.9% מהזמן, אתם יכולים להיות בטוחים שהמשתמשים יוכלו להגיע למידע בכל זמן שירצו. ההתחייבות לזמינות ב-99.9% מהזמן עבור הלקוחות מוצעת לארגונים שמשתמשים בגרסת Google Apps Premier Edition, כפי שמתואר בתנאי השימוש, ומכסה את כל התוכנות המפורטות שם.

מה הופך את גוגל אפס לבטוחה?
גוגל מפעילה את אחד המרכזים הגדולים בעולם לרשתות מידע, ואנחנו עושים רבות כדי להגן על המידע והקניין הרוחני הנמצא על השרתים. המתקנים מאובטחים מסביב לשעון ויש לנו צוות אבטחה ייעודי שמתמקד במיוחד בשמירה על אבטחת הסביבה שלנו. הבקרים, התהליכים והמדיניות של אבטחת המידע עמדו בהצלחה בביקורת SAS 70 Type II.

ישנם 3 מרכיבים מרכזיים לנהלי האבטחה שלנו:
אנשים – גוגל מעסיקה צוות אבטחת מידע במשרה מלאה, הכולל כמה מהמומחים הבינלאומיים למידע, יישומים ואבטחת רשתות. הצוות הזה אחראי על מערכות ההגנה ההיקפית, סקירת תהליכי האבטחה ותשתית אבטחה מותאמת אישית, כמו גם לפיתוח, מסמכים והטמעת המדיניות והתקנים של גוגל.

תהליך – אבטחה היא חלק מה-DNA של גוגל. כל יישום נבנה מראשיתו תוך חשיבה על האבטחה. יישומי גוגל עוברים כמה ביקורות אבטחה כחלק מתהליך הפיתוח הבטוח (Secure Code development process). סביבת פיתוח היישומים נשמרת בקפדנות ומנוטרת לאבטחה מקסימלית. ביקורות אבטחה חיצוניות נערכות בקביעות כדי לאפשר אבטחה נוספת.

טכנולוגיה – המידע של Google Apps מחולק ונשמר על כמה שרתים וכוננים, מה שהופך אותו לבלתי-קריא עבור בני אדם. המידע משוכפל במספר מרכזי מידע כדי להבטיח זמינות עמידה באופן קצוף וקבוע. כדי להפחית סיכוני ניצול לרעה, כל שרת של גוגל נבנה בהתאמה אישית תוך שימוש אך ורק בתוכנות ההכרחיות, והארכיטקטורה האחידה של השרתים מאפשרת עדכונים ושינויי תצורה מהירים בכל הרשת לפי הצורך.

אנו מסתמכים על Google Apps בעצמנו. אנחנו מאמינים וסומכים על המידע שלנו בתוכנות שאנחנו מעמידים לרשותכם. עובדי גוגל משתמשים ב-Gmail בכל התכתובת הארגונית, ב-Google Calendar בקביעת כל הפגישות והאירועים, וב-Google Talk ושליחת מסרים מיידיים בתוך קבוצות העבודה. אנחנו משתמשים ב-Google Docs עבור תוכן רגיש כמו הגדרות מוצרים, וב-Google Sites לניהול צוותי פרוייקטים.

למי שייך המידע ב-Google Docs?
כל זכויות היוצרים, וזכויות אחרות שמצויות בידכם, נשמרות עבורכם לכל תוכן שתשלחו, תשמרו או תציגו. כפי שמצוין בתנאי השירות שלנו, אנחנו לא תובעים בעלות או שליטה על התוכן שלכם ב-Google Docs. עבור מסמכים שעבורם תציינו בפירוש שאתם רוצים לשתף עם אחרים, יש לנו את הרשיון המתאים כדי להציג את המסמכים הללו למשתמשים הנבחרים ולערוף מסמכים כראוי לתצוגות שונות.
שני הנושאים השכיחים ביותר של שאלות לגבי גוגל בכלל, ו-Google Apps במיוחד, הם אבטחה ופרטיות

Do it! Google Apps Setup & SupportDoron BirmanMob: +972-52-4844003we-doit.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב