דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפ להורים המודאגים: איך לשמור על קשר כשהילדים נוסעים לטיול בתאילנד? 

מאת    [ 17/03/2010 ]

מילים במאמר: 333   [ נצפה 2141 פעמים ]

כמה חודשים אחרי השחרור מהצבא, מתכוננים צעירים רבים לתחנה הבאה במסלול חייהם, שכבר הפכה לחלק בלתי נפרד מהנתיב הנורמטיבי של החיים בישראל – הטיול הגדול. אחרי שנתיים או שלוש של שירות במערכת הצבאית, עם כל הדאגות שהן מייצרות בקרב ההורים, מתפנה מקום לדאגה מסוג חדש, כאשר הילדים אורזים תרמיל ויוצאים למסע הרפתקאות בטריטוריות שלרוב אינן מוכרות להם – אם זה בג'ונגלים של דרום אמריקה או על החופים של הודו ותאילנד.

מייד לאחר הצבא הם מתחילים לעבוד כדי לחסוך את הכסף לטיול, במקרים רבים במוקדי השירות של חברות הסלולר. לא אחת חלק מהכסף שהרוויחו חוזר לאותן החברות בדיוק, שכן ההוצאה על שיחות הטלפון הביתה עשויה להיות גדולה מאוד. הורים רבים מוכנים לשאת בעלויות אלה רק כדי לישון בשקט; אבל במהלך טיול של כמה שבועות או חודשים, די בכמה שיחות לא ארוכות במיוחד כדי שחשבון הטלפון הנייד יגיע למאות ולאלפי שקלים.

לאחרונה השיקה SPIKKO שירות חדש המיועד לענות בדיוק על הצורך הזה – תוך חיסכון כספי ניכר. מדובר בכרטיס SIM המחולק חינם-אין-כסף במשרדי חברת איסתא, ומעתה גם בטיסות אל-על היוצאות לבנגקוק. ניתן להשיגו גם בסניף המרכז למטייל בקאוואסן, שם ישנה גם תחנת שירות להפעלת המכשיר. הכרטיס הייחודי מכיל בתוכו שני מספרי טלפון: ישראלי ותאילנדי. את הכרטיס ניתן להתקין בכל מכשיר, גם בדגמים הפשוטים ביותר. מרגע הנחיתה בתאילנד הוא מאפשר להורים ליצור קשר עם הבן או עם הבת בלי קושי: השיחות מישראל מחויבות בעלות רגילה של שיחה סלולרית מקומית בתוך ישראל – ללא שום עלות מצדו של מקבל השיחה.

כדי להוציא שיחות ניתן לרכוש כרטיס חיוג מקומי, מהסוג הנמכר במרבית הקיוסקים בתאילנד, ולטעון אותו בסכום כלשהו המזכה בדקות שיחה בתעריף נמוך במיוחד –  1 באט (כ-10 אגורות) לדקת שיחה לטלפון קווי, ועד 5 באט לדקת שיחה לטלפון נייד בישראל. המספר התאילנדי מאפשר הוצאת שיחות למספרים מקומיים בעלויות מקומיות רגילות. התוצאה: גם במקרים של שימוש רב בטלפון – ההוצאה על שיחות נמוכה במאות אחוזים. לאור העובדה שהכרטיס ניתן חינם, מה עוד שבסוף הטיול אפשר גם להעבירו הלאה למטיילים אחרים – הופכת אותו לסוג של פריט חובה בתרמילו של כל מטייל, ולגלולת הרגעה משמעותית על מיטתו של כל הורה.

משמש כיועץ שיווקי לחברות הזנק בתחומי הייטק ואינטרנט, מנהל אתרים ועורך תכנים, ומעורב בקידום מיזמים טכנולוגיים במכללת ספיר שער הנגב.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב