דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להתחיל עם בחורה - 5 טיפים חשובים שאתה חייב לדעת 

מאת    [ 17/03/2010 ]

מילים במאמר: 595   [ נצפה 4412 פעמים ]

איך להתחיל עם בחורה - 5 טיפים הכי חשובים שעליך לשנן !

 

מכירים את זה שאתם מסתובבים לכם במועדון או בבר אומרים שלום לזה ולהוא שם , נותנים חצי חיבוק ונשיקה בלחי של הסלקטורית והיא מחייכת כאילו קיבלה העלה בשכר, יושב ומפלרטט עם הבחורה הבלונדינית ומתחילים עם השחורדינית, רוקדים עם בקבוק בירה ביד כשאתם שמים לב לפתע שלפחות  5 בחורות שמות עליכם עין אבל זה לא כזה מזיז לכם כי הבחורה שהתחלתם איתה צמודה עכשיו לשפתיים שלכם?

לא? אין לכם מה להתבייש בזה בודדים הגברים שחווים את זה. רובינו רק חולמים להיות כאלה אבל להתחיל עם החורה? בחיים לא יצא לנו, והתירוצים הם רבים: היא לא יפה, זו לא הסטייל שלי, זו בטוח סנובית או סתם פרחה, והחורה המדהימה הזו בחיים לא תשים עלי.

יש לי חדשות בשבילכם, הכול בראש!

להלן 5 טיפים בסיסיים שיגרמו לכם להתחיל עם בחורה:

 

1.       תאמין בעצמך! אתה שווה ,אולי הכי שווה פה וכל בחורה שתתחיל איתה תימס לרגלייך, כי אף אחד בסביבתך לא יכול להציע מה שלך יש, עד פה הקטע הקל.עכשיו הקטע הקשה באמת להאמין שאתה כזה ובאמת ללכת ולהתחיל עם הבחורה בחזה נפוח ללא שם חשש ואם היא תסרב , תגיד יפה תודה וסליחה ותלמד מהטעיות כי אם התחלת עם בחורה והיא סירבה לך כנראה שאתה פישלת איפשהו ולא באמת האמנת בעצמך.

 

2.       ביטחון עצמי- כשתתחיל עם הבחורה אתה חייב להיות מלא בביטחון עצמי, אבל לא ביטחון עצמי מופרז מידי, כשבחורה חשה שהגבר הפנה אליה מקרין ביטחון עצמי זה ימגנט אותה אליך, כי מה בסה"כ בחורה רוצה? ביטחון מהגבר שלה, אחד שיהיה שם ויעזור לה בכל מה שהיא צריכה ולא איזה פחדן. לכן כשאתה מתחיל עם בחורה גש אליה עם המון ביטחון עצמי אך לא ביטחון עצמי מופרז מידי ודע  שאתה יכול לתת לבחורה המתוקה שיושבת שם את כל

מה שנחוץ לה כי אתה הכוח ואתה בדיוק מה שהיא מחפשת.

 

3.       היגיינה אישית- כשאתה מתחיל עם בחורה דאג תמיד להריח טוב להיות נקי ומסודר, ידוע שהביגוד והלוק החיצוני מקרין הרבה עליך. אם תתחיל עם מישהי ולא משנה כמה שאתה מקסים בעל ביטחון אבל תסריח כמו בעש מהר מאוד היא תנפנף אותך, מנגד אם תתחיל עם בחורה כשאתה קצת ביישן אבל מבושם ולבוש בטוב טעם סיכוי טוב שהיא תרצה להיות בחברתך ולהתעניין בך.

 

4.       דבר בהגיון ואל תמצי סיפורים -  תהיה מעניין, דבר בהגיון צחק שצריך אהיה רציני כשמתבקש חפש נושאי שיחה משותפים, ודע כשמצאתם נושא שיחה משותף מפה הכול כבר יתחיל להיות הרבה יותר קל רק דאג שהשיחה לא תברח. תשמר את נושא השיחה בקנאות וגרום לעניין רב.

טיפ חשוב, תן לבחורה לדבר כמה שיותר ואל תפסיק אותה תן לה לפתוח את הלב אליך ככה היא תעשה לך את העבודה קלה יותר , אתה בזמן הזה תגלה עניין רב בכל מילה ומילה תביט לה ישר לעניים בביטחון וחצי חיוך ושמור על מסתוריות מסוימת ותקרין לבחורה " היום כשהתחלתי איתך זהו יום המזל שלך,אני יודע שחיכית לרגע זה כל חייך ואת כל כך שמחה שלא התחלתי עם בחורה אחרת "

 

5.       אל תהיה קמצן- מה לעשות העולם גזר עלינו הגברים לשלם והבחורות שלמות ושמחות עם המצב הזה. כשאתה מתחיל עם בחורה אל תתקמצן תזמין אותה לדרינק עליך אפילו אם זה מים מינרלים או קוקטיל. הבחורה שאיתה התחלת תבין שעומד מולה ג'נטלמן אמיתי שיודע את העבודה . אבל אם תגיד לה "את שתית את תשלמי" אולי היא תשלם אבל מהר מאוד תבין שכל העבודה ירדה לטמיון .

 

אתה מוזמן להוריד חינם את החוברת שתתין לך טיפים ודרכי פעולה רבים שיעזרו לך לכבוש כל לב בחורה באשר היא !

 

 

אתה מוזמן להוריד חינם את החוברת שתתין לך את כל הטיפים איך להתחיל עם בחורה ולכבוש את בחורת ליבה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב