דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה לוח כלי נגינה יכול לעשות בשבילך 

מאת    [ 16/03/2010 ]

מילים במאמר: 505   [ נצפה 1689 פעמים ]

בטרם נתחיל בתקופה האחרונה אני מוצא את עצמי מהרהר כיצד אמור להראות לוח כלי נגינה אידיאלי, למרות שבד"כ התשובה לכך היא ברורה. בעבר היה ברור כי לעולם לא תוכל לעשות בחינה אמינה של לוח כלי נגינה במובן הפורמאלי של הביטוי – גם במקרה שמתבקש לעניין. במסר שקיבלתי בימים האחרונים מעמית מאוקראינה שעוסק בתחום הופעות (שהיה חשוב לו לאמר את העובדה כפי שנכתב קודם ) נאמר לי שמומלץ לזכור כי לוח כלי נגינה טוב הוא לוח שמכיל מידע על גיטרות, אורגנים, אורגניות וכלי מוזיקה שונים, זאת אומרת מעניק ברירה. לעניות דעתי, לוח כלי נגינה איכותי ויעיל אכן יהיה בעל התכונות הללו מלכתחלה.

לכל הדעות ניתן למצוא גיטרה יד שניה בהמון אזורים, עקב העובדה שלוחות כלי נגינה קיימים ללא שום ספק בהרבה אזורים ברשת. אם נבחר לוח כלי נגינה באופן מוגרל, לא נופתע לגלות המון כלים או הופעות שמוצעים למכירה שנימוק לכך הוא ההיצע הרב. מאידך גיסא כדאי להבין שלגמרי שגיטרות וכלי נגינה אחרים במגוון מינורי לא מעידים שהלוח לא איכותי. אף לפי שהרוב מחפש איכות, זה לא בהכרח קיים בלוחות כלי הנגינה בזמן האחרון. בדומה לכל כלי נגינה שאין באפשרותו לזוז באותה עת מבחינה שיווקית, גם באינטרנט אין אפשרות זו בשל לחצים אחרים שלא מאופציונאלית אלטרנטיבה עדיפה יותר.

ניתוח פיקח של המצב יגרום לנו להבין שמכירת כלי נגינה באופן מקורי עבור בני אדם במגוון הגילאים משתנה בהתאם להצעות מחיר, לא כולל ברירה בטווח הנמוך. משום שהנסיון שלי מראה כמטרה עיקרית שכמעט כל נסיון של גיטרה למכירה אינו רגיל במובן מכירה אינהרטי אופרטיבי, לדעתי לוח כלי נגינה הוא פתרון זמני נאה. לסיום, בהעמדה של גיטרה למכירה גם כשזה לא אפשרי, דעו כי לפי מיטב הבנתי הפתרון האידיאלי הוא פרסום מקורי בכל לוח כלי נגינה מדי יום. עדיף לכם למכור מהר, זאת אומרת לנצל כל הזדמנות של מכירה שיש לכם.

מול סיטואציה שבו עומד במקום מסוים לוח כלי נגינה איכותי, יוכלו לעמוד כלי נגינה שונים כמו גיטרה למכירה. לעניות דעתי מחקרים רבים שבוצעו כיום בארצות הברית שניסו לתת גורם או הסבר גילו כי לוח כלי נגינה הינו המצאה היסטורית במובן עממי, ז"א היה קיים בתקופות קודמות. לפי דעתי לרוב גברים ונשים שיחכו בהחלט למעלה מהזמן הדרוש עם מכירת כלי הנגינה שלהם יביאו לצימצום באופן משמעותי בהזדמנות שלהם למכור.

במידה שתנסו להעמיד גיטרה למכירה, תגלו שלמכור גיטרה בד"כ זה דבר קשה. עוזי ברגמן ניסה לתת מבחר סיבות לפתרון האבן נגף, הכי טובה היא פרסום מאסיבי בכל אופציה של לוח כלי נגינה - בשום מצב בעיתון.

נימוק לעובדה שעדיין לוחות רבים של הופעות אינם איכותיים הוא שפשוט הרוב מוכר ציוד נגינה לא איכותי, כך טוען יוסי אלפסי איש מכירות מת"א שמתמחה בשוק לוח כלי נגינה. קחו לדוגמה מכירה של גיטרה אופיינית, סקוויר שנת 85 שנמכרת ע"י יעל. כאשר היא פרסמה את הגיטרה, היא ביקשה 1200 שקל. כדי שתוכל למכור את הגיטרה שלה, עליה להסיר את המחיר ל600-700 ש”ח. מחקר שבוצע בדובאי גילה שמחיר מופקע לא יגרום למוצר להמכר מהר יותר בפרסום לוח כלי נגינה ( היות והאמינות תפגע עקב בקשת המחיר המקסימלי ). כיוון שלמכור זה קשה, שיהיה בהצלחה.

חובב מושבע של כלי נגינה - מנגן שנים בלהקת אנטרטיק ליביה, מנגן בגיטרה, כינור, חליל ותופים. רואה הפצת מוזיקה דרך לימוד כלי נגינה כמהות החיים, ונגינת מוסיקה בפרט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב