דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בדים מדברים 

מאת    [ 16/03/2010 ]

מילים במאמר: 399   [ נצפה 2407 פעמים ]

מה עולה לכם בראש כשאתם שומעים את המילה בדים? הג'ינס האהוב שלכם? מחלפות בגדים מיוחדות עשויות בדים נדירים שאתם רואים בדמיונכם? אולי וילון קטיפה אדיר מימדים? עולם הבדים הוא עולם ומלואו של אפשרויות. מעטות הן התעשיות שנשמרו לאורך ההיסטוריה כמו תעשיית הבדים, ויחד עם זאת התפתחו והשתכללו ללא הרף.

 

עולם האופנה, הטקסטיל והעיצוב זקוק לאספקה שוטפת של בדים מכל הסוגים, אין אדם שלא משתמש בהם בחיי היומיום שלו, בארון הבגדים שלו ובשאר שימושים, ואלו הסיבות לכך שהתחום כל כך חי, נושם ובועט.

 

קצת על בדים

בדים הם חומר גלם שמעורר את הדמיון, הכישרון והיצירתיות של המעצבים מאז ומעולם. עולם האופנה והטקסטיל עושה שימוש במגוון אדיר של בדים מחומרי גלם שונים כמו משי, פשתן, שיפון, קורדרוי, כותנה, פוליאסטר וחומרים סינתטיים אחרים. ישנם כאלו שעשויים מסיבים טבעיים וישנם כאלו שהופקו בתעשייה, ישנם בדים טבעיים וישנם צבועים או מודפסים במגוון של טכניקות חדשניות, והמגוון האדיר הוא שמייצר את טווח האפשרויות הרחב לעבוד איתם בדרכים שונות ומשונות. כיום הם משמשים לכל מטרה ועניין ומשולבים בחיינו בצורה משמעותית וניכרת באמצעות ריפוד, בגדים, וילונות, אופנה ועוד ועוד.

מעצבים רבים כבר הבינו כי על מנת להבליט את כשרונם ולהביא לידי ביטוי את היצירתיות שלהם, עליהם להיעזר בבדים איכותיים ומיוחדים, ועל כן תעשיית הבדים מקפידה לייצר בדים חדשים במיטב הטכנולוגיה והעיצובים. זאת ועוד, ישנם בדים שמטבעם הם מעוררי השראה, ומהווים את הבסיס לעיצוב.

 

בכל רגע נולדים בדים חדשים...

הדרישה האדירה ורחבת ההיקף שלנו לבדים חדשים, ססגוניים, מעניינים ומרהיבים ביופיים, ויחד עם זאת חזקים, עמידים ואיכותיים, היא שגורמת לתעשייה, לטכנולוגיה ולאופנה לאחד כוחות, ולייצר ביחד עוד ועוד בדים מכל הסוגים ולשלבם בעולמנו, בחיי היומיום כמו באירועים מיוחדים, בביתנו פנימה כמו בתעשייה.

העיצוב של בדים הוא אמנם חשוב לאין שיעור, אך איכותם של הבדים חשובה אף יותר. על מנת לייצר בדים איכותיים, חזקים ועמידים ישנו צורך במנגנון ביקורת מפותח ויסודי, שיקפיד כי איכותם של הבדים היא ללא רבב, בטרם יעזבו את המפעל ויעברו אל ידיהם של המעצבים.

חברת בריטקס מתמחה בייצור בדים מסוגים שונים, ביבוא של בדים מהעילית שבעילית מארצות אירופה ומהמזרח הרחוק, ובצביעה של בדים עבור תעשיית האופנה מזה שנים רבות, ומביאה את הנסיון העשיר ואת ההיכרות העמוקה עם עולם הטקסטיל ועם חומרי הגלם, כמו גם את צרכי המעצבים ואת הסגנונות האופנתיים ביותר, הבאים לידי ביטוי בכל בד ובד. המגוון האדיר של בדים הוא חלומו של כל מעצב שמבין כי בעזרת בדים איכותיים, גם העיצוב שלו עצמו משתדרג.

 

בריטקס בע"מ - העוסקת בעיצוב בדים לתעשיית האופנה זה מעל שני עשורים, מציעה מגוון שירותים, מציעה בדים למעצבים העשויים ממגוון חומרי גלם איכותיים בכדי להביא מוצר מוגמר באיכות יוצאת דופן.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב