דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כשהקלף והמספר נפגשים 

מאת    [ 16/03/2010 ]

מילים במאמר: 758   [ נצפה 2545 פעמים ]

 

הנומרולוגיה היא מדע מדויק, המשקף את חוקיות החיים הגלויים והנסתרים. מספרים, היות והם תצורות (פיגורות ) מדוייקות הרי שהם פונים לאונה (המיספרה) נהשמאלית של המוח. זוהי אונה הפועלת על-פי קודים רציונאליים, לוגיים, מדויקים וסכמאתיים. 2

תורת קלפי הטארוט, הטארולוגיה, הינה גישה לחיים, המבוססת על תמונות. היה זה קונפוציוס שאמר כבר לפני אלפיים וחמש מאות שנה "תמונה אחת שווה יותר מאלף מילים". תמונות אלה מייצגות ארכיטיפים,  אבות טיפוס המוצפנים עמוקות בתת המודע האנושי ומהווים מקור בלתי נדלה של אנרגיה יצירתית, יצרית ורגשית. תמונת קלף הטארוט מעוררת אסוסיאציה רגשית ובלתי מודעת שמיומנותו של הקורא,  המפרש היא להפכה למודעת ויישומית. זוהי מיומנותו של הקורא המפרש המקצועי. היות והטארולוגיה מושתתת על אנרגיה רגשית, הרי שהיא פונה לאונה (המיספרה) הימנית של המוח 3.

שילוב בין נומרולוגיה וטארולוגיה (תורת קלפי הטארוט) נותן לנו את דרך הטארונומרולוגיה המהווה מבנה שלמותי הזמין להתפתחותו הנפשית-רוחנית של האדם באשר הוא, ולאו דווקא מכוונת לקבוצות מיוחדות של יודעי ח"ן (העוסקים בתורת הנסתר).

כוחה של דרך זו טמון בכך שהיא פשוטה, מובנת וניתנת ללימוד על-ידי כמעט כל אדם בריא בנפשו (איננה אפשרית לחולי נפש העלולים לפרשה באופן מעוות ומזיק).

כל קלף מהווה מעין אנציקלופדיה של ידע רוחני שניתן ליישמו בחיי היומיום לצורך העצמה, רפוי וחוכמת חיים. אין צורך בכלים מיוחדים על מנת ליישם דרך זו.

שורשיה של דרך זו טמונים עמוקות בזמן וכבר בזמנים עתיקים, חכמי הנסתר ידעו לקרוא דרכם מצבי חיים ולעזור לקהילותיהם. בצאת בני ישראל ממצרים,  באופן איזוטרי 4, הם לוקחים איתם את סודות מצרים העתיקה בראשותו של משה רבנו. כלי הכסף המופיעים בכתבי הקודש מסמלים את הידע האימגנטיבי (תמונתי) ואילו כלי הזהב, אשר אף הם מופיעים בכתבי הקודש, מסמלים את אוסף החוקים הקוסמיים כפי שהתפתחה בשלב מאוחר יותר בתורת הנומרולוגיה.

מביא תורת הנומרולוגיה לעולם, כפי שידוע לנו היה פיתגורס (582-486 לפנה"ס) אשר אמר "מספרים לא רק סופרים, מספרים מספרים את סיפור החיים שלנו, הבנת הקשרים , החברויות שלנו והמניע לבחירות שלנו".

מהי הנומרולוגיה - נומרולוגיה הינה תורת המספרים (נומר=מספר; לוגוס=תורה/ידיעה )המתייחסת לתאריך הלידה ולאותיות המרכיבות את שם האדם והאינטראקציה שביניהם. למספרים משמעות ואנרגיה, המשפיעים על כולנו: על האופי שלנו, על ההצלחות שלנו, על הזוגיות - ובעצם על הכל. 

כשאדם יוצא לאוויר העולם, הוא נולד בזמן נתון המיוצג על-ידי מספר ספרות: יום/חודש/שנה, להלן תאריך הלידה!   זהו סיפור חייו! אבל, מה משמעותו של תאריך הלידה באמת - זהו עולם ענק של תוכן, המתאר את היעד והיעוד של האדם. אבל רובנו, למעט מלחגוג יום הולדת מידי שנה ולהשתמש בזה ברשויות השונות, אנחנו לא עושים שום שימוש בתאריך הלידה וחבל.

מה משמעות השם? השם מתאר את המתנות, תכונות האופי והאישיות שמשפיעות על האדם בצורה ישירה הן לחיוב והן לשלילה.

מכאן המשמעות המעשית של הנומרולוגיה - השם =  "ארגז כלים" אשר באמצעותו האדם עתיד לממש את שליחותו המצויה בתאריך לידתו.

התנא הקדוש רבי עקיבא עליו השלום, לקח מידע זה והלך עימו צעד נוסף באומרו  "הכל צפוי והרשות נתונה".                         (מסכת אבות ג' ט"ו). למה התכוון רבי עקיבא?

כולנו מתלבטים בשאלות במהלך דרכנו בחיים. מה נכון לעשות, מתי הזמן הנכון לבצע מהלך כלשהו, האם בחרנו נכון וכד'. הטארונומרולוגיה בוחנת את הבחירות שהאדם ביצע עד כה, ומכוונת את האדם לגבי מהלכיו העתידיים באופן דינאמי.

דוגמאות לבחירה נמצא בהרבה תחומים בחיים שלנו ובשאלות הניצבות בפנינו: מה לעשות? מתי לעשות? השנה? בשנה הבאה? באיזה חודש? עם מי לעשות? האם בן/בת הזוג מתאימים לי? איזה מקצוע לבחור? איזה איברים רגישים בגופי? ועוד... ועוד.... ועוד....

מה משמעות הבחירה? האדם הוא: המפיק, הבמאי, השחקן והקהל של מאה אחוז הפוטנציאל שנמצא בטארו-נומרוסקופ (או בקיצור בטארוסקופ). הוא ורק הוא קובע על איזה כפתור ללחוץ ועל איזה לא. מכאן, ניתנה לו זכות הבחירה ליצור שינוי מעת לעת שעדיין מהווה חלק מתוך מאה אחוז הפוטנציאל שטרם מומש.

רבי עקיבא התכוון לעובדה הפשוטה - אם בן האדם  עצמו לא בחר אזי הוא ברח מאחריותו, אך לעולם לא מגורלו. בחירה - ב.ח.ר. = לקיחת אחריות בבחירת הדרך.    בריחה - ב.ר.ח. = האחר לקח אחריות ובוחר עבורנו.

אדם הבוחר ולכן שולט בחייו הינו אדם המכיר בסיבות לדברים ואינו עוסק רק בתוצאותיהם. כי הרי עולם הרוח הוא עולם הסיבות ואילו עולם החומר הוא עולם התוצאות. החיים, כידוע, מנקודת מבט סטטיסטית הם פעמון גאוס אחד גדול.

בעזרת דרך הטארונומרולוגיה נוכל להבין ולנהל את חיינו לפי הביוריתמוס הטארונומרולוגי האישי של כל אחד מאיתנו. החל מעונות ומחזורי החיים, המשך בתשיעוני התקופות על מרכיביהם השונים, בשנה האישית, ברבעון האישי, בחודש האישי ועד ליום האישי.

הביוריתמוס שבחיינו מתנהל תמיד על בסיס דואלי, שהרי העולם בנוי על דואליות, כמו שיש שתי אונות למוח, כך יש אור וחושך, מואר ומוצל, יום ולילה, גבר ואישה, טוב ורע ועוד... ועוד...

      הרחבה על הקשר הדואלי במאמר הבא... הביוריתמוס הטארונומרולוגי

שרון בר-און
טארונומרולוג ומאבחן בעץ החיים הקבלי
054-6281407
עוד על סוכרת ועל דרכים אלטרנטיביות להתמודד איתה
http://www.Sharon-BO.Com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב