דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פסילת רישיון: על פסילת רישיון נהיגה - מה זה אומר? 

מאת    [ 15/03/2010 ]

מילים במאמר: 356   [ נצפה 3058 פעמים ]

על פי חוקי התעבורה, קצין משטרה יכול לפסול רשיון של נהג שביצע עבירה מהמפורטות בחוק, או עבירה שגרמה לתאונת דרכים שכללה נזק לרכוש או נפגעים. פסילת רשיון כזאת נקראת פסילה מנהלתית והיא יכולה להתבצע על ידי קצין משטרה ללא עירוב בית משפט. ישנה פרוצדורה מסודרת לביצוע פסילת רשיון מנהלתית. קצין המשטרה פוסל מיידית את רשיונו של הנהג, וזה מוזמן לשימוע אצל אותו הקצין תוך שלושה ימים מהמקרה, ואז מחליט הקצין אם להחזיר את הרשיון לנהג או להאריך את הפסילה. קצין המשטרה צריך גם להגיש כתב אישום נגד הנהג על מנת שייוכל לבצע פסילת רשיון. לאחר מכן הקצין מודיע לבית המשפט על הפסילה ועל משכה. על הנהג כמובן למסור את רשיונו לקצין המשטרה שפסל אותו.

אם נעשתה פסילת רשיון על ידי בית משפט, על הנהג להחזיר את רשיונו לבית המשפט. אם בית המשפט משתכנע כי הרשיון אינו נמצא בידי הנהג, רשאי בית המשפט להורות לנהג להמציא רשיון תוך תקופה מסוימת, אך בדרך כלל מצבים כאלו נגמרים במתן ערבות להמצאת הרשיון. ישנם זמנים הקבועים בחוק למשך פסילת רשיון וזאת על פי סוג העבירה שבוצעה. עבירה שלא גרמה לתאונת דרכים אך נחשבת כעברה חמורה כמו עקיפה בקו לבן רציף, נהיגה תחת השפעת אלכוהול וסמים ועוד, יובילו לפסילת רשיון של 30 יום.

עבירה שגרמה לתאונת דרכים קלה שבה יש נפגעים או שנגרם נזק לרכוש תגרור פסילת רשיון למשך 60 יום, ובמקרה של עבירה שגרמה לתאונת דרכים קטלנית, כזו שנגרם בה מוות, היא עבירה שהעונש המוטל עליה הוא פסילת רשיון ל 90 יום.
גם משרד הרישוי רשאי לפסול רשיון. אם ישנו חשד באשר לכשירותו של אדם מסויים לנהיגה, יכול משרד הרישוי לשלוח אותו לבדיקת המכון הרפואי לבטיחות בדרכים, ועל סמך הבדיקה לפסול את רשיונו של מי שנקבע על ידי המכון כבלתי כשיר לנהיגה. אדם שרשיונו נפסל בהכרח מוותר על מידת הניידות שהיתה לו לפני הפסילה. אך ישנן דרכים לשמור על מידה מסויימת של ניידות בכל זאת. חברת דרייבר מציעה לכל מי שמנוע מלנהוג, צוות של נהגים מקצועיים ומנוסים. הנהגים נוהגים ברכב הפרטי של הלקוח וניתן לשכור את שירותיהם לתקופות ארוכות או קצרות או לפי שעות לנסיעה חד פעמית. דרייבר היא הפתרון לכל מי שרשיונו נפסל, ורוצה להמשיך להיות נייד, בצורה חוקית בטיחותית ונוחה.

http://www.driver4u.co.il/

 

http://www.driver4u.co.il/


דרייבר נולדה מתוך הצורך לאפשר חופש תנועה ופתרון הסעה מושלם לאנשים שאין באפשרותם לנהוג ברכב מסיבות שונות, כגון: שלילת רישיון נהיגה, בעיה רפואית זמנית או קבועה, נהג מחליף לעסק או לזוג שמתחתן וזקוק לנהג צמוד. אנחנו בדרייבר למדנו להכיר את הצרכים המיוחדים של כל אדם וכל עסק ולאפשר להם חופש תנועה מושלם. הודות לניסיון רב אשר רכשנו במשך שנים בעולם הרכב, דרייבר מתמחה בתפעול מעשי של נהגים לכל המגזרים במשק התעשייתי, המסחרי והפרטי. לרשות החברה נהגים מיומנים בפריסה ארצית המועסקים כשכירי דרייבר ואשר צברו ניסיון והכשרה מקצועית וברשותם רישיון נהיגה מתאים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב