דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חלונות מעוצבים מבית קליל: 10 טרנדים חמים ל-2010 

מאת    [ 13/03/2010 ]

מילים במאמר: 975   [ נצפה 2852 פעמים ]

עיצוב הבית הוא משימה שאליה מוקדשת אנרגיה רבה בשנים האחרונות, כאשר מקצוענות בעיצוב תופסת תאוצה רבה בכל האספקטים של תכנון בית החלומות של הישראלי המצוי.

אחד התחומים בהם עיצוב הבית בעבר לא זכה לתשומת לב מספקת, וכיום מקבל מקום של כבוד בתכנון, הוא תחום החלונות. חלונות מעוצבים היא המילה האחרונה בעיצוב פנים, ואין ספק כי המוביל העיקרי בתחום זה היא חברת קליל הישראלית מכרמיאל, החתומה על כמה פטנטים עולמיים בתחום זה.

מחברת קליל תעשיות נמסר כי סוף 2009 והרבעון הראשון של 2009 המסתיים בימים אלו, מבשר על עשרה טרנדים עיצוביים חמים לחלונות, העולים מדרישת הלקוחות.

הטרנדים הללו משתלבים בטרנדים עיצוביים כלליים של הבית הישראלי מודל 2010, ולא רק בתחום החלונות.

עשרת המגמות בחלונות מעוצבים לשנה זו כוללים את האלמנטים הבאים:

 

1. רואים ירוק בעיניים – חשיבה סביבתית וידידותיות לסביבה המשתלטת, באופן מבורך כמובן, על חיינו, נכנסה גם לתחום עיצוב הבית בכלל והחלונות המעוצבים בפרט. בנייה עם תו תקן ירוק, שימוש בצבעים וחומרים משמרי אנרגיה, הם צו השעה, גם סביבתית וגם עיצובית, והתוצאות בהתאם. קליל תעשיות מדווחת על הזמנות גוברות של מרכיבים "ירוקים" בחלונות שהיא מתקינה בבתים של לקוחות חדשים בשנה האחרונה.

 

2. סיפור פשוט – העיצובים המורכבים והמופשטים של השנים האחרונים החלו בשנה האחרונה להתחלף בעיצובים פשוטים שמשלבים יוקרה ואלגנטיות עם פשטות. השימוש הנרחב במתכת, הנהוג בהתקנת חלונות מעוצבים של קליל תעשיות, הוא דוגמא מובהקת לכך: מצד אחד מודרניות אלגנטית, מצד שני פשטות עדינה.

 

3. חם, לוהט, אש – ככל שהחיים המודרניים הופכים ליותר מנוכרים ו"קרים", כאשר חברים יש רק בפייסבוק, כך העיצוב המבוקש לבתים וחלונות מבקש להיות חם ומזמין, כפיצוי. צבעים חמים הם צו האופנה, וגם פיצוי על מה שחסר בחיי החברה.

 

4. עיצוב עם אמירה חברתית – מעבר לטרנד הירוק עליו כתבנו קודם לכן, בעלי אמצעים עם תקציבי עיצוב גבוהים במיוחד מדגישים עיצובים עם אמירה חברתית, המבוצע על ידי חברות התורמות לקהילה ומדגישות את קבלת האחר והשונה בחברה. לכן תפגשו מעט מאוד צבעים חדגוניים בבתים ומשרדים שיעוצבו ב-2010. פרויקט "עתידים" של קליל תעשיות, הבונה בניין משרדים אקלימי ב-60 מליון שקלים, הוא דוגמא מעולה לכך.

 

5. אור לגויים – חלונות אור גדולים וכן ויטרינות כבר נכנסו לעולם העיצוב הישראלי בשנים האחרונות. השילוב ביניהם לבין הטרנד הירוק יוצר ב-2010 שימוש נרחב בחלונות מעוצבים הכוללים זכוכית ממוחזרת תרמית וחומרי בידוד משמרי אנרגיה. בחברת קליל תעשיות בהחלט מורגשת המגמה הזו בדגמים המיוצרים והמשווקים על ידה בשנה האחרונה.

 

6. בסיסי זה הכי, אחי – העיצובים הגרנדיוזיים של העשור הקודם מתחלפים בתחילת העשור השני למאה ה-21 בחזרה למינימליזם יסודי ולאלמנטים אקזוטיים. השילוב ביניהם, הכולל שימוש בסמלי תרבות לא מערביים הנחשבים ל"אותנטיים", הוא צו האופנה האחרון גם בהזמנת חלונות מעוצבים, במרחב בנוי שרוצה לחזור לשורשים.

 

7. שחור, לבן – עוד טרנד חזק, שחלקו נטוע בנוסטלגיה לשנות השמונים של המאה הקודמת וחלקו נובע מהרצון בידידותיות לסביבה ובמינימליזם עיצובי, הוא השימוש בלבן על גווניו השונים ובשחור. השחור, שהיה "המלך החדש" של שנות השמונים, והצבע הלבן שחוסך באנרגיה – כולל לבן שאינו מתלכלך בקלות – הפכו לדומיננטיים לא רק בישראל, אלא בעולם כולו. קליל תעשיות מדווחת על הזמנות גוברות בשילוב צבעים וגוונים אלו של חלונות מעוצבים.

 

8. הקשר הנורדי – עם פלישת מותגי הענק בתחום הריהוט בהרכבה עצמית והבגדים מסקנדינביה לחיינו, אין פלא שגם עיצוב הבית בכלל ותחום החלונות המעוצבים מושפע גם כן. שימוש באורט טבעי מקסימלי וצבעים טבעיים, הנהוג בארצות סקנדינביה, שולט במיוחד בתחום החלונות, שהם פתחי האוויר והאור לבית ולמשרד. לכן ישנו ביקוש מיוחד בקליל תעשיות לבניית חלונות מעוצבים ברוח זו.

 

9. פרסונליזציה זו לא מילה גסה – בתחילת העשור החדש, אין יותר מקום ל"שטאנץ". עיצוב מותאם אישית ללקוח זה שם המשחק, וכל לקוח רוצה עיצוב משלו. מקליל תעשיות מדווחים כי לקוחות לא מעטים באים אם רעיון ברור לגבי מה שהם רוצים בעת הזמנת חלונות מעוצבים של החברה, ובמקרים אחרים מומחי החברה מתחקרים את הלקוח כדי להתאים עיצוב לאופי שלהם ושל בתיהם.

 

10. הכל כלול – בהמשך למגמת הפרסונליזציה, תכנון כוללני של עיצוב הבית משליך גם על הזמנת חלונות מעוצבים, שצריכים להתאים לבית כולו, למרכיביו ולריהוט שלו. כבר לא קונים ספה בנפרד, ארונות בנפרד ומטבח בנפרד. הכל מתוכנן באופן שיתאים אחד לשני, ומוזמן בדרך.

 

ערב הפסח, אלו עשר ה"מכות" של עיצוב הבית בכלל וחלונות מעוצבים בפרט, ב-2010. מובילת החלונות המעוצבים הישראלית, קליל תעשיות, יודעת להתאים עצמה לדרישות הלקוח, אך בד בבד גם יוצרת עיצובים חדשים וחדשניים המבוססת על הטרנדים האלו, באופן ההופך אותה גם השנה למנהיגת דעה בתחום הזה.

 

מידע נוסף באתר החברה: www.klil.co.il

 

לפרטים נוספים: גיא זקס, חצב דה ויט יחסי ציבור, 052-3392556

עיתונאי, יועץ תקשורת ואיש מחלקת יחסי הציבור במשרד חצב דה ויט,  052-3....
אתר החברה: www.h-dewit.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב