דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יתרונות וחסרונות - בפרוצדורת השתלת שיער 

מאת    [ 12/03/2010 ]

מילים במאמר: 558   [ נצפה 3048 פעמים ]

בשנים האחרונות גורסים שהמדע הכיר במטודות השתלת שיער נפרדות, היות וחוקרים רבים עד עכשיו הכירו בכשל אימננטי בניתוח של השתלת שיער. מבחן מיטבי במטרה לוודא טענה זו עוד פעם בצורה יותר טובה הוא רוב הסיכוים לבדוק ניתוח של השתלת שיער בדקדקנות, לפני שמחליטים לפנות להליך רפואי. יוסי נודלמן ממליץ לבני אדם לזכור שמדובר בהליך רפואי שיעניק מענה לנצח וכך שקריטי לעבור השתלת שיער בשביל לעזור לדוגמא בדרך כלל לבטחון העצמי האישי באופן פורמאלי. התגלה שבתקופה האחרונה מספר הגברים ונשים שניגשים להליך רפואי של השתלת שיער הינו בצמצום קבוע, לאחר שבפועל עשיתי בוחן שוק ועשיתי בדיקה בדקדקנות את נתוני הפניה לניתוחים עם השנים.

בדק שוק שהתבצע בזמן האחרון בדובאי גילה שעקרונית יש השפעה פעוטה בין השתלת שיער מצד אחד לצמיחה בתחושת הכוח שאינה מגיעה למאקסימום מצד שני . למרות טענות נשנות שמועלות באופן שגרתי של מדענים, מבדיקה כספית במרבית המקרים קריטי ללא שום ספק לאנשים לרכוש שירותי השתלת שיער כנזכר למעלה לתועלת אישית רשמית. לחלוטין ידוע כבר שתוצאות שהמטופל יעריך כדבר מדהים יועילו לדעתי ליחסי אמון מלאים. על פי מה שאני יודע, השתלת שיער ברמת המדעית מתפתחת ללא ספק מרגע לרגע ועם הזמן נוצרו כתוצאה מכך טכניקות כמו לדוגמה היזדמנות של השתלת שיער כמותית בהתאם לפרוצדורה.

ראשית כל קריטי לזכור שכמעט תמיד שמרבית הבני אדם שמדברים על פרוצדורה של השתלת שיער מתכוונים כעקרון להשתלה של שיער על הראש ולא צימצום איכות השיער בראש. סדרת מחקרים על בסיס כספי שהתבצעו בארגנטינה גילו שקיים קשר מוגרל בין ההשפעה המינימלית של הליך השתלת שיער, עקב זה שהיה צורך לקבוע בהחלט אם מדובר בקשר אקראי. לדעתי אבל למעשה רצוי לכולם לדעת שעדיין קיימים חוקרים שאומרים שצריך לנשים וגברים לשים לב כעקרון לדרישות הקדם בטרם ניגשים לפרוצדורה.

כיום מרבית החוקרים מציינים כי טיפולי השתלת שיער לתמיד לרוב מצליחים לדלל אובדן שיער אך בפועל לא משיבים את השיער למצבו האופטימלי. כיוון שאני חוקר מינימלי בעצמי (תלמידו של פרופסור אמנון פולרד מארגנטינה ), ביצעתי בדיקה את הטענה בצורה רשמית ובביקורתיות ומצאתי שלמיטב ידיעתי בזמן שהשתלת שיער מתבצעת במאתודה העדיפה ביותר באמצעות רופא נפלא בעל שם אוניברסלי במרפאה היותר טובה רצוי לשקול בכובד ראש לבצעה. בימים האחרונים השתלת שיער אשר כנזכר למעלה מבוצעת בתנאים אופטימלים היא לחלוטין בעל סיכויי הצלחה גבוהים, אף על פי שבתקופות קודמות לרוב היו מבחר גורמים לכשלון טיפולים למניעת נשירת שיער.

בטרם חותמים חוזה בימהרה וגם ביהירות על השתלת שיער, ללא שום ספק עדיף בטרם נתחיל לדבר עם המטפל הכירורג וללא ספק לוודא בעין ביקורתית באיזה טכנולוגיה וגם על-ידי איזו דוקטרינה ההליך מתבצעת. מומלץ לבחון את ההסברים של החוקרים הגורסים בדיקדוק עקב שכמעט כל המדענים כפי שנראה לי משוחדים באופן סטאנדרטי, אף על-פי שכמעט כל המאתודות טוענות להיות השיטה העדיפה ביותר. ניקח לדוגמא את ד"ר עודד שטילמן מישראל שבימים אלה מציינים שהוא יושב בכלא בטורקיה על עבירה בינלאומית – הדוקטור נהג לגנוב מטופלים שביצעו קניה השתלת שיער בלי סקר שוק שבלי ספק משניה לשניה במהלך השנים הבינו שכנראה האיבוד שיער בחיים לא תעלם ומבחינה כלכלית המצב לא ממש מדהים.

לסיכום – השתלת שיער לנצח לאחרונה יותר מאשר פעם היא אפשרות קיימת בעל אחוזי הצלחה גבוהים. עדיף לבצע בדיקה מעמיקה של השוק כספי לדבר עם הרופא הכירורג ולהחליט במאטודה העדיפה ביותר במרפאה הטובה ביותר, במטרה שמעשית ההליך תחזיק במהלך הזמן באופן או צורה הכי טובה – הווה אומר עם השנים לא תזדקקו לאיזה השתלת שיער נוספת.בכל זאת לכל האנשים שעומדים בפני השתלת שיער לצמיתות, אני מאחל גוד לאק.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב