דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סיליצאה ג'ל לנשירת שיער 

מאת    [ 12/03/2010 ]

מילים במאמר: 715   [ נצפה 12162 פעמים ]

נשירת שיער - גורמים:

גורמים סביבתיים (איכות המים והאוויר למשל), מערכתיים והורמונליים (המושפעים ממזון בין היתר) משפיעים על צמיחה ואיכות שיער. השפעות רעות על שיער נובעות משינויים בעור הקרקפת. שינוי שלילי בעור הקרקפת הורס את תנאי המחייה של השורשים וכך תורם להרס בריאות השיער.
טיפול בנשירת שיער:
סיליצאה ג'ל (תכשיר טבעי המגיע בצורת ג'ל או כמוסות) עוזר לטיפול בנשירת שיער ע"י הזנת הגוף במינרל צורן אשר חיוני לרקמות החיבור אשר משפיעות על העור, הציפורניים ועל השיער. הסיליצאה עוזרת לשמירה על עור גמיש, בריא וללא קמטים, לחיזוק השיער מהשורש ועד לקצה ולשמירה על ציפורניים בריאות, יפות וחזקות. סיליצאה ג'ל הינו תוסף מזון טבעי על בסיס המינרל סיליציום דיאוקסיד, מיועד לחיזוק רקמות החיבור לטיפוח העור השיער והציפורניים.


מהו הסיליצאה?
סיליצאה ג'ל מושתת על החומר הקרוי סיליציום דיאוקסיד (SiO2=צורן) בצורת תמיסה קולואידית.
קולואיד הוא  חומר המורכב מחלקיקים קטנטנים המצויים במדיום רציף של נוזל, או מוצק. הצורן הינו המינרל השני בשכיחותו על פני האדמה לאחר החמצן.

מה תפקידו בגוף

סיליציום דיאוקסיד מעודד מטבוליזם (חילוף חומרים) ויצירה מחודשת של תאים, מעכב תהליך הזדקנות, משפר מבנה ותפקוד רקמות חיבור, מעניק מוצקות וגמישות לגוף ולעור, משפר גמישות של כלי דם ורקמות נוספות שעלולות ללקות במחלות. כל אלו תורמים לבריאות השיער, איכותו ושמירה מפני נשירה.

מחקרים: כבר בתחילת המאה העשרים ערך מדען בשם Kobert ניסויים עם סיליציום דיאוקסיד (המרכיב העיקרי בסיליצאה), במחקריו הוכחה ההשערה כי סיליציום דיאוקסיד מצוי כמעט בכל איבר ורכיב של גוף האדם (ובכל בעל חיים בעל רקמת חיבור) כגון: עצמות, שיער, עור, ציפורניים, כלי-דם וריאות. בנוסף, נתגלה כי ריכוז הסיליציום דיאוקסיד ברקמות של עוברים גבוה הרבה יותר מזה המצוי ברקמות בוגרים, מכאן מבינים כי עם הגיל גוף האדם מכיל פחות מהמינרל החשוב הזה הנקרא צורן בעברית. כמו כן, ככל שמתבגרים הגוף מתקשה לספוג את הסיליציום דיאוקסיד בצורה בה הוא מצוי במזון, אך קל לו מאוד לספוג ולנצל תמיסה קולואידית (סיליצאה ג'ל) של יסוד חיוני זה.

נשירת שיער, הסיבות: * גנטיקה (תורשה)- כ-60% מהגברים בעלי רקע גנטי שתורם לנשירת שיער (30% ל-40% אצל נשים). לא כל גבר או אישה אכן יאבדו את שיערם , ואלו שכן יאבדו שיער יעשו כה בקצב אחר. השוני נובע מסוג ההשפעות השליליות על השיער ודרגת החומרה. * זרימת דם לזקיקי השיער: הקרקפת מושפעת ביותר מזרימת דם סדירה ולכן גם איכות השיער.

מה מפריע לזרימה סדירה? גורמים פסיכולוגים ומנטליים: לחצים רגשיים ונפשיים. מצבים כגון: לחץ, מתח, דיכאון, חרדה, טראומות רגשיות מהווים גורם מכריע בנשירת שיער. קיימים מחקרים המראים כי מתח עשוי להביא לאבדן שיער מוגבר. גורמים פיסיים חיצוניים: כיסויי ראש הדוקים, איסוף שיער הדוק. נזקים קוסמטיים לשיער אשר נשים רבות גורמות לאיכות שיערן: החלקת צביעת שיער והבהרתו, שחייה בבריכה לעתים תכופות התורמת לחשיפה ממושכת לכלור, חשפיה ארוכה לשמש וחום מחמירים איבוד השיער. עישון: עשן סיגריות מכיל חומרים מחמצנים, אלו תורמים להזדקנות מואצת של העור. עישון עשוי לכווץ כלי דם וגורם לזרימת דם לקויה לאיברים רבים, בהם הקרפקת וכך משפיע על נשירת שיער. גורמים בריאותיים: בעיות בשרירי הגב והצוואר, חסימת כלי דם, דלקות עור שונות ועוד.

בעיות עור: כדי להקטין סיכוי לנשירת שיער ולתמוך בבריאות השיער לאורך זמן על עור הקרקפת להיות בריא ונקי. חשוב שעור הקרקפת יהיה חופשי מעודף שומן (סבום), יובש מוגזם, קשקשת, אדמומיות, דלקת, והזעת יתר. מחלות דלקתיות של העור, (כגון סבוראה ופסוריאזיס) הורסות את האיזון בין העור והשורשים החיים בו וכך תורמות לנשירת שיער.
היעדר איזון הורמונלי: קיימת השפעה הורמנלית על צמיחת שיער. שינויים הורמונליים עשויים להחליש שורשים ולפגוע בצמיחת שיער. הגורמים המשפיעים על השיער הם: גיל מעבר, הפסקת/התחלת נטילת גלולות, נטילת הורמונים חיצוניים, הפלה ולידה, הפרעות בתפקוד בלוטות, בלוטות המין, הפרעה בבלוטת התריס, הפרעות בבלוטות יותרת הכליה וכיו"ב. 
מחלות וטיפול תרופתי: לא חסרות מחלות והפרעות התורמות לפגיעה בשורשים ולבסוף מביאות לנשירת שיער ואפילו להתקרחות. מחלות כגון: סוכרת, עודף שומנים בדם, אנמיה, מחלות לב, מחלות חום ארוכות, זיהומיות (אפילו שיניים) ועוד. גם תרופות רבות עשויות לשבש צמיחת השיער.

נשירת שיער מושפעת אף מתזונה לא נאותה וחוסר במינרלים וויטמינים:
חוסר בוויטמינים ומינרלים משפיע באופן ישיר על צמיחת שיער, עד כדי נשירה חמורה והרס שורשי השיער. החוסר יכול לנבוע כתוצאה מתפריט לא מאוזן, או בשל בעיות ספיגה אשר מונעות הגעה של ויטמינים ומינרלים למקומות הנחוצים בגוף (כגון עור הקרקפת). כמו כן, תזונה עשויה גם להכניס לגופנו רעלים שונים (לא רק תזונה, זיהום אוויר ומים גם...). הזיהום שנכנס לגוף לעתים נאגר בקרקפת, ולכן לפעמים נוצרות דלקות אשר בתורן הורסות את איכות צמיחת השיער.

סיליצאה ג'ל הינו תוסף תזונה טבעי לטיפול בנשירת שיער, עור וציפורניים. ניתן להשיג את הסיליצאה במגוון רשתות הפארם, חנויות טבע ובאינטרנט באתר ויטהמול.


למידע נוסף על נשירת שיער וסיליצאה כמוסות וג'ל ניתן ליצור קשר באתר ויטהמול.


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב