דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צרכנות נבונה 2.0 - לאכול בריא ולשלם פחות 

מאת    [ 11/03/2010 ]

מילים במאמר: 497   [ נצפה 2699 פעמים ]

האינטרנט חושף בפני הצרכן של המאה ה-21 מבחר בלתי נתפס של מוצרים ושירותים. פרט לכך שמוצרים רבים הפכו לנגישים יותר מאי פעם, הרשת מעניקה לצרכן מידע רב לגבי תהליך הקנייה. כל גולש המתעניין במוצר מסוים ברשת יכול לקבל בקלות אינפורמציה שימושית הן על המוצר עצמו והן על מספק השירות. בשביל לבצע סקר שוק בימינו אין צורך להרים טלפונים לחנויות או לעבור בין חנות וחנות כפי שנהגנו לעשות בעבר. בפעולה מהירה ופשוטה בעזרת מנועי החיפוש ברשת ניתן לבצע השוואת מחירים ולבצע רכישה משתלמת וכל זאת מבלי לצאת מהבית.


קניות ברשת מספקות לצרכן חוויית קנייה חדשה: נגישות עצומה של מוצרים המגיעה עם אופציה להשוואת מחירים פשוטה וקלה. הצרכנים נענים בחיוב ליתרונות אלה. בעולם המודרני של עידן האינטרנט הצרכן מבצע קנייה נכונה ברשת הכוללת את כל צרכיו: מקניות של מכשור משרדי ועד לקניות לבית. בשנים האחרונות קיימת מודעות גדלה והולכת לנושאים של צרכנות נבונה ותזונה נכונה. כיצד ניתן לנצל את האינטרנט לביצוע קניות לבית שיהיו בריאות וחסכוניות?


קניות לבית באינטרנט

באינטרנט אין גבולות: תוכלו להזמין דרך הרשת אוכל לבית מכל הסוגים העולים על דעתכם: אוכל מוכן, חטיפים, קופסאות שימורים ואף אוכל טרי כמו ירקות, נקניקים וגבינות.

בשנים הראשונות בהן חנויות מקוונות החלו לפעול בעולמנו היה מקובל לקנות מוצרים מסוימים באינטרנט כגון ספרים, דיסקים ומוצרי חשמל. בשל יעילות הקנייה, קניות ברשת החלו לחדור לתחומים נוספים כמו הזמנת אוכל לבית ולמשרד.

אנשים רבים מזמינים אוכל לבית או למשרד מכיוון שהם מבקשים לחסוך זמן יקר. כשאנו מבקשים להזמין אוכל לבית או למשרד דרך האינטרנט נוכל לעשות זאת על ידי הזמנת אוכל מוכן ממסעדות, מזנונים, רשתות אוכל מהיר ועוד. שיטה זאת היא מקובלת מכיוון שהיא חוסכת זמן רב החשוב מאד לאדם העובד. עם זאת, להזמנת אוכל לבית ממסעדות שני חסרונות עיקריים. ראשית, אוכל מוכן הוא לרוב שומני, כלומר משמין ולא בריא. עם התחזקות המודעות לנושאי בריאות ותזונה נכונה אנשים רבים שוקלים שוב לפני שהם מזמינים אוכל ממסעדות מזון מהיר. שנית, הזמנת אוכל לבית ממסעדה היא עניין יקר מאד ולעיתים קרובות שקולה לכמה שעות עבודה.


כיצד אוכלים בריא וחוסכים זמן וכסף?

בניגוד להזמנת אוכל ממסעדות, קניות לבית דרך האינטרנט הן קניות חסכוניות. ניתן להזמין אוכל לבית ולמשרד בקלות דרך סופרמרקטים ברשת. כיום יותר ויותר אנשים מבינים שזמן משמעו כסף. צרכנות נבונה המנצלת את יעילות הקניות ברשת מתבטאת בראשונה בחיסכון של זמן המבוזבז בנסיעות מחוץ לבית ולמשרד. קניות לבית דרך סופרמרקט מקוון מבטאות את ההכרה של הצרכן המודרני בכך הזמן שלו הוא משאב יקר ערך ושווה לא פחות מהנחות ומבצעים.

בנוסף לכך, קניות באינטרנט מונעות מאיתנו לקנות דברים שאנו לא באמת צריכים. בסופרמרקטים רגילים אנו מוצאים עצמנו קונים מוצרים במבצע שלא התכוונו לרכוש או ממתקים לילדים כאשר אלה מתלווים אלינו. לעומת זאת, ברשת האינטרנט אפשר לקנות בנינוחות מבלי להתפתות לקניות ספונטניות.

כעת נותר לכם לבצע קנייה חכמה של אוכל לבית המספקת את הצרכים התזונתיים שלכם. בקנייה נבונה דרך האינטרנט תוכלו לקנות אוכל לבית המשלב את כל אבות המזון להם גופכם זקוק. נצלו את הרשת כדי למצוא אינפורמציה בנושאי תזונה נכונה ותוכלו גם ליהנות ממבחר עצום של מתכונים בריאים המפורסמים ברשת בחינם.

עמוס גור, יועץ שיווקי: הדר גולדמן, בן 47, מנכ"ל משותף במשרד הפרסום "זרמון גולדמן DDB". בין השנים 1998-1996 שימש כמנהל קבוצת לקוחות במשרד הפרסום טמיר כהן, ביניהם נמנו אפריקה ישראל ותקציבי שטראוס. בשנת 1999, הצטרף הדר גולדמן כשותף למשרד הפרסום "זרמון גולדמן".




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב