דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לרצות עוד ועוד 

מאת    [ 09/03/2010 ]

מילים במאמר: 562   [ נצפה 2529 פעמים ]

הכרתם דרך חברה משותפת. יצאתם לקפה ושוחחתם בטלפון מספר פעמים. היא ממש מוצאת חן בעינך. אבל ממש. איך אתה גורם לכך שתכנס לתוך הלב שלה - איך תגרום לה לרצות אותך - לרצות עוד ועוד.  

את תשוקת הגבר לאישה ניתן להקביל, במקרים רבים, לתשוקת בעל עסק לקהל היעד שלו. שניהם רוצים לכבוש. שניהם רוצים להיכנס אל תוך הלב, שניהם מחזרים ושניהם רוצים תוצאות. ולא סתם תוצאות אלא שהיא תרצה עוד ועוד. ועדיף כמה שיותר.

אז איך גורמים לזה לקרות - 7 כללי יסוד. קראו והפנימו:

תנו לה להתבטא  – נשים אוהבות לדבר. אוהבות שמקשיבים להן. אוהבות לדעת ולשמוע שגם  לך יש דעה.  בדומה, הקשב לקהל היעד, ייצר פורומים, הזמן אותם להתרשם באופן אישי מהעסק, הזמן אותם לשולחנות עגולים. הקשב להם. הלקוח תמיד צודק והוא אוהב שמקשיבים לו. הפוך אותו לשותף, אל תהסס לשנות מדיניות בעקבות דעת ההמון.

הדגש את הערך מוסף שלך – משחר ילדותנו אנו מחפשות את הערך המוסף בבן הזוג שלנו. ולא רק בין בני זוג. גם בחברות עם בן אותו המין נבחר, לרוב, להתחבר עם מי שיכול לתרום לנו משהו. שמוסיף לנו ערך. הקשב לעשייה העסקית שלך, התבונן בעסקים דומים לך ושאל בקול רם מהו הערך המוסף שאתה מייצר ללקוחותייך -

אקטיביות – הזמן אותה לקפה, צלצל אליה, נשים אוהבות להרגיש מחוזרות, הן אוהבות שרודפים אחריהן, תיזום, תהיה אקטיבי. אל תמתין לשיחת הטלפון שלה. בדומה, תהיה אקטיבי מול קהל היעד שלך. הקם בלוגים, כתוב פוסטים, פתח כרטיסים ברשתות חברתיות והפץ את תורתך. תדאג לחדש ולרענן כל הזמן. יוזמה, יוזמה, יוזמה.

כללי התנהגות – אל תציע לה לקפוץ איתך למיטה ישר אחרי הקפה השני. דברים טובים באים לאט. אתה רוצה לעשות איתה אהבה ולא סתם לזיין. סבלנות אחי. סבלנות.  קהל היעד שלך מוצף במסרים שיווקים, אל תמכור לו, ספר לו סיפור. צור תוכן שיווקי חכם. בסופו של דבר זה יעשה את העבודה.

נראות – אם הגעת לפגישה הראשונה עם ג'ינס וגקט אל תגיע לפגישה השנייה עם גופיה ושרוול. שמור על נראות אחידה. החזות שלך מספרת סיפור ואנחנו אוהבות סיפורים יציבים. בדומה, דאג להפיץ את תכניך באותה השפה, הצבעים והמסרים. שמור על חזית אחידה – מנראות האתר וכלה בנראות הפוסט.

תהיה קשוב – אם היא לא עונה לך לטלפונים אזי סימן שהיא מסננת אותך ולא רוצה להמשיך בקשר, מנגד אם סימסה לך שמאוד נהנתה בקפה עם סמיילי סימן שיש מקום להמשך. הקפד להקשיב לצד השני ובהתאם להתאים פעילותייך. מדוד את תוצאות הפעילויות – כמות כניסות, הקלקות ועוד ובהתאם, תדע איך ומה כדאי לשפר.

ראייה לטווח ארוך – היא ממש מוצאת חן בעינייך. תשקיע בה. צא איתה לסרט, הזמן אותה למסעדה. אתה מרגיש שזאת האחת. תשקיע אחי. תסתכל קדימה. צור רשת ביטחון והיא כבר תבוא אלייך. בהתאם, השיווק האורגני, המיתוג האישי והמיתוג העסקי מהווים נכס נדל"ני ארוך טווח. כל פוסט, כל מאמר וכל כרטיס ברשת – עוד יוכיחו עצמם. רשת ביטחון של מומחיות בעלת ערך מוסף לקהל היעד – יביא אותם אלייך.  יביא אותה אלייך.

 

אז... מתי החתונה ??

הכותבת היא המייסדת של חברת B-Brand המתמחה בשיווק אורגני מכוון תוצאות.

אנשים מחליטים מה דעתם עליך לפי הדבר הראשון שעולה להם ב-Google. כשאתה עושה גוגל על עצמך - מה עולה בתוצאות החיפוש אם בכלל ? האם מה שאתה רוצה שיופיע ? B-Brand - עולם חדש של שיווק.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב