דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עולם ארגוני חדש - סביבת עבודה אחת ובינה עסקית לעולם מערכות המידע והטלפוניה 

מאת    [ 09/03/2010 ]

מילים במאמר: 612   [ נצפה 2969 פעמים ]

עולם ארגוני חדש

צרכים משתנים ,חסכים, וכשלים, יוצרים שאיפות ורצונות חדשים בניהול הארגוני. החסרונות מהווים מנוע משמעותי לצמיחה של  טכנולוגיה על מגוון ישומיה.  ואכן, טכנולוגיית המידע והתקשורת החדשה מהווה היום מנוף לשינויים רבי עוצמה בארגון:  מרמת המשתמש הפשוט ועד לרמת המטה , לפשט תהליכים ולייעלם ככל האפשר במגמת החיזוק של הארגון.

אולם אליה וקוץ בה, מחד אנו נעים במהירות לעולם אחיד, שהוא גם אישי, אך שקוף באותה מידה,  ומאידך ארגונים רבים תקועים במודלים ישנים שאינם מתאימים לצרכיהם המשתנים, ולתמורות החלות באינטראקציה העסקית.   מערכות התוכנה של הדור הקודם, כמעט סגורות, מסורבלות, יקרות, וכל שינוי בהן יגרור את הארגון לבור הוצאות עמוק.     כאשר מגיע הרגע להכריע, אם לזרוק את הישן ולעבור לחדש, הרי שהבחינה הידועה: עלות מול תועלת, עומדת לנגד מקבלי ההחלטות והיא כוללת מספר פרמטרים מרכזיים: תפוקה, רווחיות, ושביעות רצון העובדים ולקוחות החברה.      על כל הפרמטרים האלה עונה טכנולוגיית המידע והתקשורת החדשה.  היא מסייעת לארגון לממש את צרכיו החדשים, להתייעל, ולעמוד בתחרות המואצת שמכתיב השוק. בנוסף לכך: המערכות גמישות לשינויים, מתפתחות ע"פ צרכי הארגון ומתאימות את עצמן לכל סביבת עבודה משתנה.

את הבשורה הזו בתחום,מובילה חב' הייטק ישראלית צעירה, (ITCTECH) אשר מציעה טכנולוגיה המאחדת את עולם התוכן הארגוני ועולם הטלפוניה והתקשורת לסביבת עבודה חדשה שהיא אחת.   

סביבת העבודה החדשה, מובילה למהפכה בפרוצדורות העבודה בארגון, ולהתייעלות מהותית.  היישומים המתקדמים משכללים את יכולת העובדים בקלות ובמהירות.  ברמת הניהול, הישומים מפשטים להליך קצר את הטיפול בעיבוד הנתונים המגיע ממערכות המידע השונות. מקור כוחה של המערכת החדשה מבוסס על יכולתה לחיזוק האינטגרטיביות בין התכנים השונים ופרוצדורות העבודה השונות בארגון לעולם אחד, חדש, עם חוקי זמן ומהירות אחרים. 

אם תשאלו אותי במה העולם הארגוני החדש מטפל?   תשובתי בתמצית: למעשה בדבר אחד - סגירת חורים בזמן.

דוגמאות:

ברמת עובד הארגון:   שעת העבודה הרגילה שלו כוללת חורים מתים שבהם העובד טרוד בעיסוקים היקפים, ופרוצדורות לוואי, ולא בעבודה האמיתית שעליו לבצע.   המטרה: לסגור את החורים, ולמקסם את שעת העבודה .  ואכן שעת העבודה בעולם הארגוני החדש,  הייתה שעה וארבעים דקות בעולם הארגוני הישן שנדחסה לשישים דקות. איינשטיין, אחינו, היה שמח לדעת שהדגמנו את תורת היחסות במימד כזה, אבל ברצינות: מדובר ב- ROI מהיר וגבוה.

ברמת הארגון:  הארגון כורע תחת עומס המידע המגיע ממערכות שונות הפועלות בנפרד זו מזו . המטרה: לקצר תהליכים הנדרשים לארגון כדי לאמוד את ביצועיו מעיבוד המידע הרב המתקבל ממערכת התוכן ומערכת התקשורת במשולב –  בלחיצת כפתור.

ומה שחשוב ביותר: לאפשר את סביבת העבודה החדשה לכל גודל של ארגון ולכל תקציב עד רמת ה SOHO באמצעות פתרונות SAAS

דוגמה לכלי כזה הוא ה  Supervision BI  -  מערכת מידע רובוטית לתהליכי תקשורת ותוכן בזמן אמת, שפותחה בשת"פ טכנולוגי בין IBM לבין ITCTECH הישראלית.  המערכת מסוגלת לטפל בכל העולם הארגוני, ולספק בלחיצת כפתור כל שאלה וניתוח שיש.  היא מזהה ומפעילה טווח רחב של פרוטוקולי תקשורת ומרכזיות , ניגשת למגוון רב של תצורות בסיסי נתונים ומערכות ניהול, ופועלת נמגוון סביבות עבודה ומערכי אבטחת מידע . אם נבחן רק את נושא רישום שיחות הטלפון וניתוחן, הרי שמערכת זו ניגשת לליבת המרכזייה, רואה הכל ומדווחת בזמן אמת.   היא מציגה את השיחות הפנימיות, הגולשות, היוצאות, הנכנסות, הממתינות, ומצליבה את המידע עם נתונים המגיעים ממערכות מידע אחרות.  לא רק שהיא מספקת מידע עמוק יותר מכל מערכת לרישום שיחות רגילה בשוק, אלא הרבה מעבר לכך: מדובר בכלי רב עוצמה : מערכת בינה עסקית לעולם הטלפוניה ומערכות המידע , הכוללת מנגנונים רובוטיים שונים: לשליטה במרכזייה, להפעלת תהליכי ריפוי אוטומטיים, ליצירת ניבויים והמלצות בזמן אמת, ועוד. באמצעות המערכת ניתן לספק מידע מקיף, שעד היום לא היה ניתן לקבלו בארגון.  המידע שיתקבל  עבור המשתמש הוא מיידי, ברור, פשוט להבנה ומספק  פרמטרים  חיוניים לניהול ביצועים ותהליך קבלת החלטות בארגון .

ככל שמסת המידע מצטברת למימדי ענק ממערכות שונות בארגון יש צורך חיוני להגביר מהירות תהליכי עבודה כדי לצמצם את הזמן הנדרש לפעולה.לכאן נכנסת טכנולוגית המידע והתקשורת החדשה, אשר מספקת מגוון ישומים עוצמתים למשתמש ואו ולארגון כדי לממש  פוטנציאל  ההצלחה שלו בצורה המיטבית.

דריה אהרוני,


מיסדת ומנכ"לית


אי.טי.סי. טק מערכות


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב