דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחירת שמות לתינוקות או מהי משמעות השם והשפעתו בחיינו 

מאת    [ 24/01/2007 ]

מילים במאמר: 575   [ נצפה 25352 פעמים ]

במהלך ההיריון עולים וצפים שמות שונים. ישנם כאלה שאנחנו ממש (אבל ממש) לא מתחברים אליהם וישנם אילו שממש 'עושים לנו את זה'.

כששואלים אותי מה הכי חשוב בבחירת שם, אני עונה "תחושת הבטן" או במילים אחרות - אינטואיציה. הכוונה בתחושת בטן היא בדיוק למקרים בהם פוגשים בשם שממש 'עושה לנו את זה'. כלומר, שכאשר אנחנו מגלגלים את השם על הלשון, המצלול נשמע לנו נעים, המוסיקה הפנימית של השם מתנגנת בהרמוניה בתוכנו ובינינו לבין עצמנו, הפירוש של השם מוצא חן וכמובן שכולם שמחים עם השם...

ועדיין, נותרת השאלה מה יש בו בשם מעבר למצלול, לקצב, לפירוש ולחיבור האינטואיטיבי שלנו אליו? מה יש בהן באותיות שמבדילות שם משם ?

האותיות הן למעשה יחידת כוח בעלת השפעה, על עיצוב אישיותו של האדם. לכל אות הסיפור שלה. כל אות תורמת את הסיפור שלה לסיפור השלם הנוצר על ידי מחרוזת אותיות - על ידי השם. הסיפור הזה מלמד כל אדם ואדם על האיכויות והסגולות הזרועות בנפשו, על נטיות הלב ונטיות השכל המוטבעות בו ועל מכלול הכישורים שעשויים לבוא לידי ביטויים במישורי החיים השונים: הפיסי, הרגשי, המנטאלי, הרוחני והאנרגטי.

תיבת האוצרות

דרך נוספת להסתכל על השם ולהבין את עוצמתו היא באמצעות דימוי האותיות לשקיקים קטנים.
דמו לעצמכם שכל אות היא 'שקיק' אשר לתוכו נוצקו תכונות, נטיות לב, נטיות שכל, מאפייני אישיות ומיני סגולות ואיכויות שמיועדות לשמש במהלך יחידת החיים את הנושא אותה בשמו.
עכשיו, דמו לעצמכם אוסף שקיקים שכאלה מאוגדים ועטופים יחדיו. התוצאה: תיבת אוצרות שמוענקת לכל אדם עם לידתו. בתיבה, מונחים באהבה כדורי האור וכדורי הצל - האיכויות המקדמות והמסייעות בצד האיכויות המקשות והמעכבות.

קוד סודי למנעול התיבה

ביקום פועלים כוחות אנרגטיים שונים, בתיאום או שלא בתיאום זה עם זה. בין כוחות אלה כלולים גרמי השמיים (הכוכבים - אסטרולוגיה) והמספרים (נומרולוגיה). לכל אחד מהם התדר והרטט האנרגטיים המצטרפים אל אלה של האותיות ויוצרים סוג של קוד סודי למנעול תיבת האוצרות של כל אדם.

אני נוטה לתאר את הצירוף של שם האדם, תאריך הלידה ושעת הלידה לתוכנית אדריכלית עבור הבית של הנשמה בחיים. הכוכבים, האותיות והמספרים יוצרים יחד את התוכנית האדריכלית של נפש האדם וכך בעצם משרטטים את תוכנית המתאר של חייו. כמו שאחרי השרטוט, לכל בית קווי מתאר ברורים ופוטנציאל ואוטונומיה לחלוקה פנימית ולעיצוב הפנים כך גם לנו, לבני האדם. הצירוף הייחודי של השם ושם המשפחה + תאריך הלידה + שעת הלידה משרטט את קווי המתאר ואילו ההענקה והלמידה בתהליך ההתפתחות והצמיחה משמשים כר למימוש הפוטנציאל ולבחירות האישיות השונות.

פענוח הקוד הסודי

כדי לפענח את הקוד הסודי יש לפרק אותו למרכיביו, לפרש את משמעות המרכיבים ולחבר את המשמעויות כך שבצורה סינרגטית תספר התמונה יותר מאשר כל פרטיה בנפרד. בניתוח מעמיק הבוחן את הקשרים וההיבטים השונים העולים מהחיבור בין המרכיבים השונים של הקוד הסודי, מצטיירת תמונה בהירה וברורה של הפוטנציאל הגלום בתיבת האוצרות. הניתוח מבוסס על שילוב (סינתזה) הידע בדבר כוחן של האותיות (כאמור בקבלה), על תורת האסטרולוגיה ועל תורת הנומרולוגיה.

המצרף שמתגלה מפירוק והרכבת נתוני הקוד הסודי מהווה כלי עזר מעשי בעבור הורים שמעוניינים להשפיע ולכוון את ילדם מתוך הקשבה והכרה במהותו, בטבעו המולד, באיכויותיו ובסגולותיו. למעשה, לאחר ניתוח השם מחזיקים ההורים במפתח הפותח את תיבת האוצרות של ילדם. מפתח זה פותח דלת אל עולמו של הרך הנולד עוד בטרם מלמל את מילותיו הראשונות ואף בטרם הציג לראווה את תכונותיו המולדות. הצצה מבעד לדלת הזו מעניקה היכרות מוקדמת עם העולל או העוללת ומאפשרת להורים ראשית להתוודע אל "המטען" איתו מגיע ילדם אל החיים. בהמשך, מאפשר ניתוח השם להבין את מקור חלק מההתנהגויות והפעולות השונות של התינוק ויתרה מכך, אף לבחור בגישה החינוכית ו/או בדרך הפנייה המתאימות ביותר לנפשו של התינוק - באלו שיסייעו לו לצמוח ולפתח נפש בריאה ואיתנה.
מאמנת אישית ועסקית בגישה הוליסטית, מייעצת בבחירת שמות לתינוקות, ומכווינה באמצעות ניתוח השם על פי תורת האותיות. מנחה סדנאות לפיתוח מיומנויות להתקדמות יצירתית בחיים. מטפלת בשחזור גלגולים.
קרן מכוונת בעבודתה עם הפרט קרן אור שנועדה להאיר את המוצל על מנת למקד, למרכז ולכוונן את נתיב החיים כך שהללו יהיו מספקים ומממשים.
דוא"ל: keren@contacts.co.il
אתר הבית: www.contacts.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב