דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב אתרים איכותי 

מאת    [ 09/03/2010 ]

מילים במאמר: 510   [ נצפה 2096 פעמים ]

עיצוב מרהיב ומדוייק המותאם במיוחד לקהל הלקוחות שלך יצור תחושת שייכות וישאיר אותם זמן רב יותר בתוך האתר. בכך יחשפו בצורה רחבה ויעילה יותר לסל השירותים ולמגוון מוצרי החברה. 
תגיד, משהו פה זז?
צוות אנימטורים מיומן יכניס רוח חיים לאתרך. אנו מציעים מגוון שירותיאינטראקטיב החל מאנימציה פשוטה ועד לאתרי באנרים, סרטוני תדמית, תפריטים זזים, אנימציה וכו'...

עיצוב ובניה של אתרי יוקרה

התמורה הבסיסית שכל משווק מחפש בעת בחירת עיצוב גרפי לשיווק המותג היא היכולת לבנות זהות תאגידית ולשאת אותה בגאווה כלפי חוץ. לכן עיצוב גרפי חייב להיות ייחודי ויוקרתי מספיק כדי להתפתח עם הזמן, ולהעניק תמיכה בפעילויות שיווק המותג יחד עם הקמת זהותו.

בחירת הקריטריונים עבור שכירת בית עיצוב   
בבחירת שירותים של חברה, אתה חייב להסתכל על אנשי מקצוע שיהיו מסוגלים למסור את מה שאתה כבעל החברה מעוניין להציג כלפי חוץ. היוקרה של החברה שלך חייבת להיות מוצגת באתר בצורה שלא משתמעת לשתי פנים. כל זהויות החברה וכלל העסק – על כל עובדיו, מקצועותיו ועיסוקיו, צריכים להיות מוצגים בצורה היוקרתית ביותר כלפי חוץ. 
מה שאתה מחפש הוא בעצם רעיונות חדשניים, מוצרים ושירותים ייחודיים. זה באמת לא משנה אם אתה עסק קטן או או אחת מ500 החברות הגדולות בעולם, עיצוב גרפי ייחודי ויוקרתי יהווה את תוכנית שיווק המותג שלך - והמותג יקבל את הנוכחות היוקרתית שאתה מציג בעת פגישות עסקיות – בכל רגע ובכל מקום בעולם – באינטרנט.

עיצוב אתרים – האם שווה להשקיע בעיצוב מותאם לאתר שלכם?
כשאתם מתחילים להרכיב את האתר לעסק שלכם, אתם כנראה תתקלו בשאלה הזאת לא אחת, בעיקר אם העסק שלך יתבסס בסופו של דבר על כרטיס הביקור הטוב ביותר בשוק כיום – אתר אינטרנט. בסופו של דבר, ההצלחה של האתר שלכם תתורגם לכסף, ויש המון אחריות שמוטלת על כף המאזניים – והעיצוב הוא חלק עיקרי באחריות הזאת. 
ההנחה הראשונה שנעשית בדרך כלל כשמתבוננים על אתר של עסק אחר, היא שהם כנראה שילמו הון על העיצוב. ההנחה הזאת היא כנראה נכונה ברוב המקרים, ולכן המחשבה שבאה לאחר מכן היא עד כמה עיצוב יקר ויוקרתי יכול להשפיע על הצלחתו של האתר, ובכך גם הצלחתו של העסק, וכמה תקציב להקצות בבניית האתר, על העיצוב עצמו. 
אתר המעוצב בצורה יוקרתית בהחלט יכול להביא יותר לקוחות יוקרתיים להשאר באתר יותר ויותר זמן, להכנס להיות דפים פנימיים, ולקבל מיידע מפורט יותר על מה יש לעסק להציע, ובכך ל"השאב" יותר לתוך עולמו של העסק ולהבין יותר את המוצר המוצע למכירה באתר. 
מחקר שנערך בארה"ב בין 500 גולשים רצה למצוא עד כמה עיצוב יוקרתי משפיע על השארות הגולשים באתר, ועד כמה העיצוב היוקרתי גורם לגולשים להמשיך ולגלוש באתר, להקליק על לינקים פנימיים, ולקבל יותר מיידע על המוצר בעסק. 
המחקר גילה שאתר לא מעוצב שמכיל בתוכו רק טקסט וכמה תמונות, קיבל את תשומת ליבם של 15% מהגולשים בלבד. לעומת זאת אתר שהכיל את אותו המיידע אך היה מעוצב בצורה מרשימה, גרם ל 55% מהגולשים להשאר בו יותר זמן, ולקבל את תשומת ליבם המלאה. 
רוב המעצבים משתמשים בפלטפורמה המקובלת של התוכנה פוטושופ לעיצוב האתר שהם עובדים עליו. בנוסף, אתרים מושקעים ויוקרתיים יותר משלבים גם את טכנולוגית הפלאש, טכנולוגיה המסוגלת להציג אנימציה ווידאו בשילוב טקסט ותמונות – אך משקלו הקטן יחסית של הפורמט הזה לא מונע מהאתר לזרום ולעלות מהר – ובכך להוסיף ליוקרה שלו.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב