דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מענה עסקי 

מאת    [ 09/03/2010 ]

מילים במאמר: 494   [ נצפה 2855 פעמים ]

מענה עסקי הוא אחד הפתרונות היעילים ביותר בעולם המכירות של היום, כשכל לקוח שווה כסף והוויתור על אחד כזה שווה הפסד. אם זה כגיבוי למזכירות, מענה בזמן שכל הקווים בחברה תפוסים או פשוט כי אין ברשותכם כוח אדם מספיק, מענה טלפוני הוא הפתרון המוצלח ביותר, במיוחד אם הוא כזה שפועל כל היממה ובכל יום.

כי לכם אין את היכולת להחזיק מענה עסקי ללא הפסקה

אתם יכולים לדמיין מצב שבו החברה שבבעלותכם מפעילה שירותי מזכירות סביב השעון, כל השבוע? הרי זה ברור שדבר כזה הוא עול כספי בלתי אפשרי, אם ניקח בחשבון שבמקרה כזה תצטרכו מענה אנושי שיתבצע על ידי כמה עובדים. חברות מעטות יכולות להתמודד עם העלויות הללו.

תנו לחברה חיצונית לבצע עבורכם מענה עסקי

כדי למנוע מכם להגיע למצב כזה, קמו בישראל מספר חברות שמעניקות מענה עסקי לחברות הזקוקות לסיוע כזה. מענה טלפוני המבוצע על ידי חברה חיצונית בעצם מעניק ללקוחות שלכם מענה בכל זמן נתון, לא משנה אם זה באמצע הלילה או בשבת בצהרים.

שביעות רצון הלקוחות היא העניין כאן

זו בעצם המטרה של מענה טלפוני עסקי: הרי לא הייתם רוצים שלקוחות יתקשרו למשרדי החברה וייתקלו בצליל חיוג מתמשך ללא מענה. הרי במצב כזה הם פשוט יעברו לחברה המתחרה, אצלה ישנו מענה אנושי נעים ואדיב בכל שעה. ההפסד יהיה כולו שלכם.

ענפים הזקוקים לשירותי מענה עסקי לאורך כל היממה

כמות החברות שבוחרות להשתמש בשירותי מענה עסקי 24 שעות גדלה מיום ליום, כשישנם ענפים מסוימים הזקוקים לשירות הזה במיוחד:

•    ענף התיירות: לקוחות מחפשים חופשה אטרקטיבית בכל רגע נתון. לקוחות שנמצאים כבר בחו"ל, יחפשו אתכם בזמנים לא שגרתיים בכל בעיה או שאלה.
•    ענף הביטוח: תאונות, פגיעות ותקלות מתרחשות כל הזמן וממש לא מתחשבות בשעות הפעילות שלכם.
•    יבואנים ויצואנים: אלו לא פועלים על פי שעות העבודה המקומיות, אלא תלויים באנשים מעבר לים, שעובדים בשעות שונות לגמרי.
•    ענף המכירות: עסקאות רבות בענף נסגרות הפעמים רבות הרחק מהמשרד, מה גם שזה קורה לעיתים עמוק אל תוך הלילה או מוקדם מאוד בבוקר.

כל אלו, כדי לענות על צרכי הענף וללקוחות שמחפשים אותם, זקוקים למענה רצוף. מענה אנושי לעסקים הוא בדיוק מה שהם צריכים כדי לשרוד ולהתפתח.

הדרך שבה מתבצע מענה עסקי

חברות המעניקות שירות מענה עסקי יעבדו מולך ויקבלו ממך תסריט שיחה לכל תרחיש אפשרי. כך, יידעו הנציגים לענות ללקוחות בשאלות כלליות ואף במקרים של צורך בתמיכה טכנית, מידע לגבי מבצעים, קמפיינים שיווקיים או כמרכז הזמנות טלפוני.

ההוראות שאתם תעבירו לאנשי החברה ימולאו אחת לאחת על ידי נציגיה וכך הלקוח יקבל מענה איכותי וטוב בכל שעה, לא משנה מהו סוג השירות שאתם מעניקים להם ואילו  שירותי משרד הם מקבלים מכם דרך קבע.

שירותים נוספים שמעניק לכם מענה עסקי

מעבר לאותם שירותי משרד או נתונים שיעניקו אנשי המענה העסקי ללקוחותיכם, תוכלו לקבל מהחברה שירותים ועזרים נוספים: העברה של שיחה חשובה ישירות לטלפון הנייד של בעלי התפקידים בעסק שלכם, שימוש כמרכז טלמרקטינג או כמרכז המאשר הגעה לאירועים וריכוז הודעות נכנסות במייל. הכל בעזרת מענה עסקי, שיהפוך את חייכם לקלים הרבה יותר.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב