דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אם את בהיריון , אולי זה יעניין אותך 

מאת    [ 07/03/2010 ]

מילים במאמר: 733   [ נצפה 2189 פעמים ]

אנחנו במאה ה-21 , מאה שבה הטכנולוגיה הרפואית מאוד התקדמה ומתקדמת בכל רגע ורגע . הטכנולוגיה הזו מאפשרת למאות ואלפי נשים, ללדת תינוקות בריאים ולסיים את הלידה בריאה, ובעיקר לסיים בידיים מלאות ושמחות מאוד על האוצר החדש

האם רק הרגע בו את מחזיקה את התינוק בידיך מספק אותך? האם עלתה לך מחשבה על לידה אחרת - קלה יותר? מהירה יותר? חלקה יותר? שלווה יותר? האם עלו במוחך שאלות כמו: ' אם הייתי רגועה ובטוחה בלידה שלי/ אם לא הייתי מפחדת מהכאב, הייתי יולדת אחרת? האם ישנה אפשרות שיכולתי להיות רגועה בזמן הלידה? האם יש דרך להתכונן ללידה ובאמת לחוות אותה במלאות וברוגע ?האם יש דרך ללדת מהר ובקלות? האם לידה עם אפידורל יכולה להיות טובה וקלה?

  אם אחת מהשאלות הללו עלתה במוחך מתי שהוא, לפני הלידה או זמן מה אחרי או כמה רגעים לפני שאת יולדת אוצר חדש, אז הכתבה הזאת יכולה לתרום לך ולעניין אותך!

   כן, יש דרך ודרך נפלאה ופשוטה בה את יכולה לרכוש כלים ייחודיים בכדי ללדת איך שאת רוצה ואיך שנכון לך! אין רק דרך אחת ללדת טוב, יש דרך שנכונה לך ואם אינך יודעת אותה, התשובה מגיעה תוך כדי עבודה נעימה בדרך לידיעה וללידה שלך.

 לדרך הזו קוראים שיטת קיי, שיטה שדרכה את לומדת כלים, שאיתם את הולכת ללידה שלך ומתי שאת צריכה אותם, את נעזרת בהם. את הכלים את מתרגלת ,כך שהם נהיים חלק ממך. ובאופן אוטומטי את פועלת בלידה ממקום בטוח יותר, רגוע יותר ושלו...כך שהלידה מתקדמת במהירות, ברכות ובקלות יותר.

  הייחודיות בשיטת קיי, היא הדרך בה האישה ההרה לומדת להכיר את הנקודות החלשות שיכולות להפריע בלידתה. כך במהלך מפגשי ההכנה היא לומדת את השיטה ונעשית עבודה נעימה ועמוקה להכרת אותם דפוסי המחשבה שיכולים לעצור את הלידה. הרבה פעמים אין לאישה ההרה את הידיעה שמסתתרים מתחת למודע שלה הרבה מסרים צפונים שיכולים להפריע לה וגם פחדים, ספקות, חששות ועוד. דרך שיטת קיי האישה לומדת מהם אותם הדפוסים שעלולים להפריע למהלך הלידה ומקבלת כלים פרקטיים כדי שלא יפריעו לה בלידה ולאחריה.

  שאלה אותי אחת מהנשים שהדרכתי ללידה ' למה לא סיפרו לי על זה קודם?' , אז הנה..אני מספרת ומודיעה לכל אישה ואישה שאפשר להתכונן וללדת איך שנכון לך, איך שאת רוצה!

  אחד הנושאים החשובים שאני באה להדגיש לך כאן , היא שיש למוח שלך השפעה על הגוף שלך וזה ידוע שהמוח נותן פקודות לגוף איך לנשום, איך לעכל, איך להזיז את הרגליים והידיים ועוד. אך האם ידעת שמסרים שנכנסו לראשך יכולים גם להשפיע על הלידה שלך איך היא תהיה? כמו מסר חזק שהולך איתנו 3500 שנה ונכתב בתנ"ך ' בעצב תלדי בנים' , מסר שכזה, משפיע עליך במיוחד ברגע שאת נכנסת להיריון ובעיקר כשאת מתכוננת ללדת. וישנם עוד מסרים רבים כמו: ' לידה ראשונה היא ארוכה וקשה' ' לידה היא סבל' ועוד. האומנם כך לידה צריכה להיות?

  מסתבר שלא! יש לך אפשרות גדולה להכיר במסרים אלה הטמונים אצלך בתת מודע ולעשות איתם שינוי בכדי להגיע ללידה שאת רוצה בה.

  אני פוגשת הרבה נשים בקליניקה שלי, שבעקבות טראומות ילדות בעבר, בעיות בריאות במשפחה, כשל בתקשורת עם בן הזוג, קשיים בעבודה בהווה ועוד, הושפעו באופן דרמתי על הדרך בה ילדו. ולא תמיד ידעו עד כמה.

האישה יחד איתי מעלה בהדרכה את אותם חששות/ ספקות שהיו בלידה הקודמת, שהרבה פעמים התחברו לכך שלא סגרה מעגל עם מה שחוותה בעבר וזה הופיע בנקודה מסוימת בלידה וגרם ללידה להיתקע. 

  ע"י עבודת עומק נעימה, ניתן למנוע מקולות אלו או מחוויות בעבר להשפיע על הלידה שלנו כך שהיא תזרום ותהיה טובה עבור האישה.

  אני פונה לך שקוראת את המאמר הזה, דעי שיש דרך נפלאה להתכונן ללידה שלך , לרכוש כלים לחיים ובפרט ללידה שאת מייחלת לה . נשים מספרות לי שאחרי שהן עברו את ההכנה הזאת  הן עברו משהו ייחודי, תהליך מחזק ומשפיע שכתוצאה מכך הלידות שלהן –קלות , טובות, פשוטות וזורמות ...גם בלידות עם משככים, גם ללידות שמיועדות לניתוח קיסרי או כל תהליך של לידה. 

 אם את רוצה גם ללדת ממקום של שלווה, שמחה, רוגע, ביטחון, בואי אלי לקליניקה ואשמח לכוון אותך ולהעניק לך כלים שילכו איתך בכול רגע ורגע בחייך וישרתו אותך בלידה טובה .או לחצי כאן

ליהי הראל - לדעת ללדת דולה, מדריכת שיטת קיי, מדריכת הכנה ללידה, מטפלת בשיאצו, מומחית לנשים בהריון את בוחרת את חווית הלידה שלך... 0545-451708 lihi.doula@gmail.com http://www.ladaatlaledet.co.il>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב