דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סיפור טוב - קלף שיווקי מנצח 

מאת    [ 07/03/2010 ]

מילים במאמר: 193   [ נצפה 1909 פעמים ]

 

כותב, מכל סוג; סופר, קופירייטר, תסריטאי, מחזאי וכדומה, רק כאשר יש לו 'סיפור טוב' ביד,

עם התובנות הנכונות, רק אז הוא יודע שקהל היעד יתחבר אליו ואל המסר שמועבר. 

כך בספר כאשר הסופר מסקרן את הקהל, מרגש ומפתיע אותו בסיפור ובהתפתחות הדמויות,

כך גם בתסריט וכך גם בפרסום ושיווק.

בפרסום - רק כאשר הקופירייטר, בשיתוף פעולה עם הארט כמובן, מספר סיפור שמעביר את המסר,

בכל מדיה פרסומית שהיא,

באופן שיסקרן, ירגש ויפתיע את קהל היעד, כאשר הוא מיישם את התובנות הנכונות,

רק אז המסר הפרסומי שמועבר יעבוד וישיג את המטרות שלו.

 

איך מצליחים להגיע לפרסום עם 'סיפור טוב בעל תובנות נכונות' - אה... את זה אני לא מוכן לגלות.

אלון תמיר - קופירייטר 


 

 


אלון תמיר קופירייטר


www.alntamir.com


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב