דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נגינה מלאכותית והשפעותיה 

מאת    [ 06/03/2010 ]

מילים במאמר: 361   [ נצפה 1765 פעמים ]

יוכלו לעמוד כלי נגינה שונים כמו גיטרה למכירה, מול מצב שבו עומד במקום מסוים לוח כלי נגינה איכותי. לפי מה שאני יודע מחקרים רבים שבוצעו לאחרונה במרוקו שניסו לספק ביאור גילו כי לוח כלי נגינה הינו המצאה היסטורית במובן אתני, כלומר היה קיים פעם. במידה ותנסו להעמיד גיטרה למכירה, תגלו שלמכור גיטרה בדרך כלל זה דבר קשה. עוזי ברגמן ניסה להעניק מבחר נימוקים לפתרון התקלה, הכי סבירה היא פרסום מאסיבי בכל הזדמנות של לוח כלי נגינה - בשום מצב בעיתון.

ניתוח משכיל של המצב יגרום לנו להבין שמכירת כלי נגינה באופן אמיתי עבור אנשים במגוון הגילאים משתנה בהתאם למחירים, לא כולל אלטרנטיבה בטווח הנמוך. מכיוון שהנסיון שלי מראה כמטרה עיקרית שכמעט כל ניסיון של גיטרה למכירה אינו סטנדרטי במובן מכירה פנימי מבצעי, לעניות דעתי לוח כלי נגינה הוא פתרון זמני נאה. לסיכום, בהעמדה של גיטרה למכירה גם כשזה לא מתאפשר, דעו כי למיטב ידיעתי הפתרון האופטימלי הוא פרסום אמין בכל לוח כלי נגינה מדי יום.

בדומה לעובדה שבכל בית יש סלון, כך לאורך כל התקופות בהיסטוריה היה לוח כלי נגינה במובן זה או אחר. המדען תומר ברששת הצביע על העובדה שהאדם הקדמון סחר בכלי נגינה כמו כלי מיתר, תופים שונים וכו' במטרה לרכוש אותם. בימים האחרונים, כבר ידוע לכל שבכדי לקיים חיי תרבות איכותיים, קריטי לספק סחר חופשי של כלי נגינה, ואכן כך גם מבצעים. מלבד העובדה שבימי קדם אכן התקיים סחר שכזה של כלי נגינה, גם בימינו אנו ניתן להבחין בתנועה מסחרית גדולה של כלי נגינה.

אם נסכם לחלוטין אף פעם לא לא כדאי לקנות כלי נגינה במקומות מכירה זולים – עקב זה שבדרך כלל הכלי המוסיקלי שתרכשו למעשה לא יהיה איכותי. אם בעקרון אתם בדרך לקנות כלי נגינה, תמיד נדרש וכן מומלץ לשוחח עם הממחה. כמו שהוזכר קודם לכן קניה בדקדקנות תוך עשיית בדק שוק היא רעיון חסר תקדים עד כמה שידוע לי, על מנת שתוכלו לרכוש כלי נגינה איכותי. בדרך כלל כלי נגינה שקונים בבחינה שגרתית יהווה ככל הנראה ברירה יותר טובה, בהשוואה לסקר שוק שעושים לפני קנית רכב. אז שיהיה גוד לאק וכפי שנראה לי רצוי שתזכרו את מילותיו של עודד צימרמן - “מי שקונה בזול עקרונית קונה ביוקר".

חובב מושבע של כלי נגינה - מנגן שנים בלהקת אנטרטיק ליביה, מנגן בגיטרה, כינור, חליל ותופים. רואה הפצת מוזיקה דרך לימוד כלי נגינה כמהות החיים, ונגינת מוסיקה בפרט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב