דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


התובלייה מהדורה שמינית 

מאת    [ 05/03/2010 ]

מילים במאמר: 338   [ נצפה 2895 פעמים ]

ערן צור- בעין הסערה,מלים ולחן: צור, סינגל ראשון מתוך "כל מה שאנושי" האלבום החדש שבדרך,שיר רגיש ומלודי צור עדין, כפי שהוא מצהיר על כך בעצמו בשיר,באופן שלא הכרנו עד כה, שר על הורות ורומנטיקה בדרכו המיוחדת,זוית חדשה ומעניינת מהיוצר הגדול הזה. גבע אלון בגיטרות,יובל שפריר מתופף ופיטר רוט תורם קולות,התו השמיני.

ערן צור-אני חופשי,מלים:צור,לחן:דורון פלסקוב, סינגל שני מתוך האלבום החדש,בשמיעה ראשונה נשמע כמו הומאז' ל"שחרר אותי" של שלום חנוך מ"חתונה לבנה" אבל צור הוא כותב ומבצע סינרגי יוצא דופן ומן השמיעה השנייה כבר ניתן לקבוע- להיט בדרך ולהרבה זמן.גבע אלון בגיטרות,יובל שפריר מתופף,פיטר רוט ודורון פלסקוב תורמים קולות,התו השמיני.

פיטר רוט- לורן,מלים:שמוליק צ'יזיק,לחן:יזהר אשדות,שיר ראשון מתוך אלבום של רוט שיוקדש כולו לשיריו של צ'יזיק שנפטר ב1987 בגיל 42 כשבאמתחתו להיטים כמו רוצי שמוליק,החברה להגנת הטבע,סיוון ורבים אחרים.רוט מבצע נחמד ומוסיקאי מוכשר אך קשה לי להאמין שלשיר הענוג והפופי הזה יש סיכוי לתפוס לו תאוצה.טל ברגמן מתופף,משה לוי בקלידים,עמית יצחק בגיטרות,רע מוכיח על פרקשן וסינטי ויזהר אשדות בקולות,גיטרה והפקה מוסיקלית,הד ארצי.

הדג נחש- שיר נחמה,מלים:שאנן סטריט והדג נחש,לחן:משה אסרף,שלומי אלון,יאיא כהן אהרונוב,שאנן סטריט והדג נחש,מתוך "6" שיצא לא מכבר,שיר מחאה חריף נגד ההתקרנפות של החברה הישראלית.ניגון מזרחי של אורח הכבוד יהודה קיסר מקשר לדעתם של הדג נחש את יצירתם לישראליאנה והתוצאה- לא ממש מוצלחת לטעמי.יוסי פיין בגיטרה,יאיר סלוצקי על הטרומבון וספי ציזלינג בחצוצרה מצטרפים לחברי הלהקה בנגינה,התו השמיני.

אליסף קובנר ואורי פרוסט-ערומה מול חומה,מלים ולחן:אליסף קובנר,הומאז' משעשע ועוקצני לעטיפת האלבום המיתולוגית של "רדיו חזק" התיסלמי.נגה אריאל מתארחת בשירה חלילית לדואט עם קובנר המחוספס. שיר ראשון ומסקרן מהאלבום "רסק זר" שבדרך.היי פידליטי.

שתיים-עוד מעט,מלים:ענבל סמדר,לחן:ליאת בנטוב,שיר הפתיחה מתוך האלבום "סוף שנת הצב",אלבום נשי ורגיש בחוסר קומפלימנטים אחרים.צמד היוצרות מנסה ומצליח לעתים להתרומם מעל המישור של פלס,כורם,מסיקה וכו' אבל למרות הרעננות הקלה שהאלבום כולו והשיר הפותח מפיחים,התאכזבתי מהמינוריות והסולידיות באלבום.ניר אוורבוך מפיק ומקליד,אלי מגן ירום הודו בקונטרבס וז'אן פול זימבריס היקר מתופף.

עודד גדיר-סוס,מלים:עזריאל קאופמן,לחן:עודד גדיר,מתוך "כשהלוייתן ישן",אלבום אלטרנטיבי אמיתי- קברטי בניחוח טום וייטס,גדיר תאטרלי,אמיתי צובע את שיריו המורכבים בססגוניות ורגישות נדירה. "סוס" הוא השיר היחיד שלא נכתב (מלים ) ע"י גדיר והוא מרתק בגישתו לטקסט. למי שרוצה אתגר.הוצאה עצמאית.

 

 

מורה ומרצה לאנגלית ולאמנות ומבקר המוסיקה הישראלית של התכנית "בילוי היום" בגלי צה"ל.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב