דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סקס מיסטי- נסיך הגביעים- מזל דגים 

מאת    [ 04/03/2010 ]

מילים במאמר: 1534   [ נצפה 6673 פעמים ]

מפגש מחודש עם חברה ותיקה, קוראת בקלפים ובעלת האתר: "סקס מיסטי", מיכל ליאור, הולידו סדרת פגישות בהן חקרנו את קלפי החצר מההיבטים המיניים ויצרנו סדרה בת כמה מאמרים ממין אחר. אתם מוזמנים לפגוש כאן את קלפי החצר מההיבט ה"רגיל" שלהם לצד ההיבט המיני שלהם. אם תמיד עניין אתכם איך מתנהג בן או בת מזל מסוים במיטה ולא העזתם לשאול, עכשיו זה הזמן!

מאמר זה הינו חלק מסדרה בת 12 מאמרים בה מיכל ואני מציגים את קלפי החצר מההיבט ה"רגיל" לצד ההיבט המיני והוא אחד מבין ארבעה מאמרים העוסקים בארבעת קלפי הנסיכים המייצגים אנרגיה של התחלה שאין לה המשך. כל אחד מארבעת הנסיכים הינו שיעור חשוב מאד בחיי השואל, שכן כל אחד מהם מייצג שלב חשוב בתהליך ההתפתחות הרוחנית שלנו. הם מהווים נקודת קפיצה, בזכותם אנו מתוודעים לתובנות חדשות, אולם בעולם החומר, ביום יום, הם מתפזרים ואינם יכולים ליצור המשכיות. השיעור אותו הם מייצגים הופך להיות המכשול הגדול של השואל ואם הוא לא יעבור אותו השואל לא יוכל להתקדם. בפועל, כל עוד האנרגיה שאותו נסיך מייצג נמצאת בחיי השואל, כל עוד הוא לא השכיל להבין את השיעור שהקלף עוסק בו, הוא לא יוכל להתקדם לשלב הבא בחייו.

איפה שהוא זו הזדמנות נפלאה להראות כי קלפי הטארוט יכולים לשמש אותנו לכל מטרה, וכך, אם אנחנו רוצים "לבדוק" איך המיועד/ת מתנהג/ת במיטה אפשר לעשות זאת עם הקלפים. אם בקריאה ייצא לכם קלף נסיך הגביעים הרי שכעת תוכלו לדעת מה מצפה לכם.

 

נסיך הגביעים בקריאה- אנרגיה של התפזרות

נסיך הגביעים מיוצג על-ידי האנרגיה של מזל דגים שהינו אחד מארבעת המזלות העוסקים בארבעה שיעורים רוחניים המאפשרים לנו לעשות קפיצת התפתחות. מזל דגים התפתח רוחנית ויודע יותר מכל המזלות. הוא כבר עבר את כל השיעורים, עולמו הפנימי עשיר מכל המזלות. אולם, ברמה המעשית, ביום יום, מזל דגים מוצא את עצמו מתקשה בעולם החומר. עולמו הפנימי העשיר הופך במהירות למכשול שבגללו בני מזל זה מתפזרים ומתקשים להתמודד עם עולם החומר. הוא מפותח מבחינה רוחנית מאד ועולמו הפנימי עשיר, אולם פעמים רבות הוא לא יורד לקרקע ואינו יודע מה זה בנק, כמה עולה ככר לחם. יש לו קושי לבטא את עולמו הפנימי ולעיתים הוא מבלבל בין עולמו הפנימי למציאות, וכך כפי שבני מזל דגים נוטים להתפזר, גם השואל.

לשואל שלנו יש בעיה. הוא חושב שכולם יודעים מה הוא מרגיש, למה הוא מתכוון, אולם במציאות ההפך הוא הנכון. הוא לא יודע להביע את עצמו ולכן אף אחד אינו מבין אותו, את המניעים שלו, את הרגשות שלו ואם הוא לא יביע את עצמו- דבר לא יתרחש.

השואל חייב ללמוד להביע את עצמו. לדבר, לבטא את עולמו הפנימי. יש לו הרבה מה להגיד, אולם הוא חייב להוציא את זה החוצה.

לשואל יש מזג נוח, הוא רגיש מאד, אופטימי ונותן אמון באנשים. גם כשקשה הוא נוטה לראות את הדברים אחרת- מלמעלה, ולמצוא את הטוב בכל דבר. הוא מאמין בטוב, שאנשים בסופו של דבר שואפים לטוב, אכפת לו מרווחתם של האנשים והוא מאד מזדהה עם מצבם של אנשים, חיות וכל יצורי הבריאה.

השואל צריך להיות מאד טוב בכל הקשור ביצירה ובכל מה שעוזר לו להוציא את עולמו הפנימי החוצה. זה יכול להיות כשרון ציור, פיסול, אומנות ואפילו מגע. המגע של השואל, למשל, מאד מיוחד, כיוון שהוא מצליח לבטא במגע את כל עולמו הפנימי העשיר.

פעמים רבות השואל מאד מתקשה עם עולם החומר: זוגיות, עבודה, והפתרון- כמה שזה נשמע מוזר, פעמים רבות הוא לעסוק ביצירה. לשואל מאד יעזור לפתח כשרון רדום ולפתח תחומים כגון: אומנות, יצירה, כתיבה, משחק ואפילו ריקוד. השואל מתקשה להביע את עולמו הפנימי ולכן אם הוא ימצא דרך להביע את עולמו הפנימי, זה ישפיע על כל התחומים האחרים. כך, באורח פלא הוא יוכל לתקשר טוב יותר בתחומים האחרים ויצליח בהם.

לשואל יש נטייה לפעמים לברוח מהמציאות. בריחה זו יכול להיעשות בצורה מאוזנת ואף יעילה כמו במקרים של קריאת ספר, הסתגרות בחדר עבודה בו הוא יוצר, אולם עליו להיזהר שלא לברוח למקומות כגון סמים או אלכוהול או אפילו לשינה מרובה, כיוון שבריחה למקומות אלו תסחוף את השואל רחוק יותר מהמציאות ותגרור נזק פיזי בצידה.

בזוגיות זהו קלף בעייתי, כיוון שהשואל לא מדבר. הוא חושב שהצד השני יודע מה הוא מרגיש ונראה לו מיותר לבטא את הרגשות שלו, אולם בפועל ההפך הוא הנכון. הצד השני כלל לא יודע מה הוא מרגיש והשואל חייב למצוא דרך לבטא את עצמו, גם אם הוא בטוח שזה "מיותר". כשהוא ילמד לבטא את עצמו ולהביע את הרגשות שלו, הוא יחווה זוגיות נפלאה.

בת מזל דגים במיטה

בת מזל דגים היא הנשית והרומנטית ביותר בגלגל המזלות, העולם הפנימי שלה עשיר ומלא ובדרך כלל היא גם חולמת הרבה ואוהבת לברוח לעולם החלומות. היא נמשכת למיסטיקה  והמקצועות הטיפולים והאומנותיים מתאימים לה. מכיוון שמזל דגים הוא המזל המאסף שמכיל בתוכו את כל המזלות היא מזדהה ומבינה את סבל בני האדם, היא רגישה מאוד ויש לה אינטואיציה חזקה מאוד, אך היא נוטה לבלבול בחיי הרגש ולעיתים קרובות תבחר בגבר שאינו מתאים ולעשות אידיאליזציה על מערכת היחסים שלה וכך חייה יכולים להיות רצופי אכזבות ומשברים, שכן היא נקשרת בקלות ויכולה להיות תלויה כליל בגבר שאיתה.

איך היא מתנהגת במיטה? היא מתמזגת כליל עם הגבר שאיתה ובזכות האינטואיציה הרגישה שלה היא חשה את רגשותיו ומהוויו של הגבר שאיתה ותעשה הכול כדי לגרום לו אושר. היא רכת לב עד מאוד ולפעמים שוגה באשליות. היא יכולה לוותר בקלות על האגו שלה ועל צרכיה למען אהובה ולכן היא זקוקה למצוא גבר שלא ינצל את נשיותה וטוב ליבה. החוויה המינית בשבילה היא חוויה רגשית ורוחנית דרכה היא מתאחדת עם אהובה. היא שחקנית מטבעה ומינית מאוד ופנטזיות מיניות זה לא דבר שזר לה. היא קוראת את בן זוגה ותדע בדיוק איך לגעת בו ואיך לגרות אותו. היא יצירתית מאוד ואכפתית והארוטיות שלה זורמת והרמונית יחד עם בן זוגה.

מה מדליק אותה במיטה? היא רגישה מאוד לאווירה ותדאג להשרות אווירה רומנטית והרמונית: נרות, ריחות טובים, וסדינים נעימים. היא תאהב לעשות אהבה במים כי מים מרגיעים אותה. כפות הרגליים שלה הם האזור הרגיש, אולם כדאי לברר קודם כיוון שאו שהיא מאוד אוהבת עיסוי בכפות רגליים או שלא תסבול שיגעו לה בהן.

מה היא מצפה מגבר במיטה? היא מצפה שיוביל אותה למחוזות רחוקים של חיבור נפשי, גופני ורוחני, היא מינית מאוד אך המיניות שלה מגיעה מרצון לאיחוד והתחברות טוטאלית. היא אוהבת לעשות אהבה ומצפה מהגבר לסקס בשילוב עם אהבה. אם תשמיע מילות אהבה ותביע את רגשותיך, תוכל להפוך את ההוויה המינית שלה למושלמת.

איזה גבר מדליק אותה? היא נמשכת לגברים חזקים, סמכותיים וגבריים מאוד. היא נהנית "לפצח" אותם ולראות איך נשיותה ממוססת את הגבר הכי חזק ועוצמתי. אולם יחד עם זאת, אם לא תגלה צדדים רומנטיים ואם לא תיזום- אתה עלול לאבד אותה.

בן מזל דגים במיטה

בן מזל דגים רגיש וטוב לב ומלא חמלה לסובבים אותו. יכול להישבר לו הלב שהוא רואה אדם במצוקה,  הוא כל כך רך לב שלפעמים אנשים מנצלים את טוב ליבו. הוא  טיפוס קליל, נוח מאוד וזורם ואנשים פשוט אוהבים להיות בסביבתו. הוא אוהב לצחוק ולשתות ותמיד ימצא סיבה למסיבה.

יש גברים בני מזל דגים שמרוב שהם רגישים ופגיעים הם נסגרים ונחסמים בגיל מאוד צעיר ואי אפשר להגיע לרגשותיהם, הם יכולים להיות מופנמים מאוד ונתונים למצבי רוח משתנים ולא להיות מחוברים לעצמם כלל. אין זה אומר שאין בהם חמלה, אלא שקשה להבין את רגשותיהם ואת רצונם. הוא אלוף בהסתרה של דברים ואף פעם אי אפשר לדעת באמת על מה הוא חושב. הוא יכול להיות חמקמק והרבה פעמים תמצאו אותו עסוק בהרהורים.

בדרך כלל בן מזל דגים נמשך לנשים חזקות ודומיננטיות כאלו שיודעות מה הן רוצות ויכתיבו את הטון בבית, זה טוב כי לדגים חסרה המעשיות ויכולת ארגון.

מתאים מאוד לדגים לעסוק בתחום הטיפולי או בתחום האומנות, אבל יש ותמצאו דגים שעובד בעבודה קונבנציונאלית ואינו מחובר כלל לעולם הרגש והאומנות. אפשר לקרוא להם "הדגים המודחקים" כי אלו דגים הנוטים לברוח מהמציאות הפנימית שלהם.   

איך הוא מתנהג במיטה? הדגים ארוטי מאוד ויזרום עם כל בקשותייך, הוא נהנה מאוד מהרטיבות של מין אוראלי ובכלל מים מדליקים אותו. הוא פתוח לכל הצעה בתחום המיני ולא יהסס לנסות דברים חדשים.

הוא נהנה מנשיקות רטובות וינשק אותך כך בכל הגוף, הקצב שלו יכול להיות איטי או מהיר הכל תלוי בך וברצונך.

מה מדליק אותו במיטה? הוא רוצה להראות את ביצועיו ולספק את האישה שאיתו. הוא נהנה ממשחקי שליטה בהם האישה היא זו שקובעת את הקצב ואת מהלך העניינים. הוא יידלק מהגשמת הפנטזיות שלך, ממין אוראלי ומעיסוי וליטוף של כפות הרגליים שלו.

מה הוא מצפה מאישה במיטה? הוא בחור נוח מאוד, אך יצפה מזוגתו שתהיה קשובה לרצונות המיניים שלו, אישה שמייבשת אותו תזכה לפנים חמוצות. הוא יצפה וירצה משחק מקדים ארוך לפני החדירה, נשיקות, עיסוי וליטופים רבים יעוררו את שניכם ויבנו את המתח המיני.

איזו אישה מדליקה אותו? הוא נמשך לנשים דעתניות ואסרטיביות כאלו שיודעות מה הן רוצות. הוא כמובן אוהב נשים יפות כמו כל גבר, אך המשיכה שלו היא לאו דווקא ליפות ביותר אלא לנשים חזקות שעומדות על שלהן ושיכולות להוביל אותו.

הכותבים:

מנדלבוים שגיא. מטפל בהומיאופתיה קלאסית, מנהל פורום טארוט בוואלה! בעל ניסיון של  16 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא אתם מוזמנים לפגוש באתר שלו: טארוט חלומות וקצת יותר.

ליאור מיכל. אסטרו-סקסולוגית, מטפלת הוליסטית, ומנחה מסיבת רווקות וערבי נשים.

 

 

 

 

© מנדלבוים שגיא. עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 16 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. על הכותב בהרחבה תוכלו לקרוא באתר הבית: טארוט חלומות וקצת יותר. את שגיא והנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה. וכן בקורסי: טארוט ו- חלומות אותם הוא מלמד. אם ברצונכם להעמיק קצת יותר, ולקבל את קורס המבוא לקלפי טארוט של שגיא (חינם) הרשמו כאן, וישלחו אליכם שנים-עשר שיעורים במייל.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב